Ślimaki to mięczaki
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki.
W związku z remanentem (który potrwa do 8 stycznia) stany magazynowe nie odzwierciedlają rzeczywistej dostępności produktów. Zamówienia będą potwierdzane indywidualnie i realizowane po remanencie. |
Gracze, korzystając z fragmentów mapy, starają się jak najszybciej odnaleźć pirackie skarby ukryte na wyspie. Wszyscy szukają skarbów jednocześnie, co zapewnia wielkie emocje podczas gry!
W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki.
Pionierzy to 2-osobowa gra karciana o zasiedlaniu Dzikiego Zachodu. Gracze układają przed sobą karty terenów, tworząc jak największe obszary pustyń, równin, gór czy prerii. Starają się przy tym realizować specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje ponad 800 kombinacji punktacji.
Rummikub to doskonała gra towarzyska. Prosta, wciągająca, inna w każdej rozgrywce.
Szukasz prostej gry quizowej, która pobudzi Twój umysł do działania? A może Twoje dziecko właśnie poznaje flagi poszczególnych państw i chcesz ułatwić mu zapamiętywanie? 100 Pics: Flagi sprawdzi się doskonale! W pudełku znajdziesz praktyczną obudowę oraz 100 wyzwań, doskonałych do samodzielnej nauki lub zabawy z najbliższymi.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
,,Samotna wyspa" to gra karciana dla 1-2 osób o budowie wioski na egzotycznej wyspie. Zbieraj i przetwarzaj zasoby, usprawniaj budynki, by zwiększyć ich produkcję, i wymieniaj je z korzyścią na targu. A może wolisz zbudować chatki mieszkalne i świątynie, by zdobyć cenne punkty zwycięstwa? Wyspa jest teraz w twoich rękach, sam zdecyduj, jak ją rozbudujesz.
Świat nabiera kształtu w Twoich dłoniach. Sam możesz formować wyniosłe łańcuchy górskie i rozległe pustynie, poszerzać granice lasów, oceanów i lodowców w taki sposób, by osiągnąć idealną harmonię. Rozmieszczaj kontynenty z rozwagą, aby zapewnić zwierzętom jak najlepsze warunki i stworzyć najwspanialszą, tętniącą życiem planetę!
Claire Harper wkracza na scenę! Do Londynu powróciliśmy tuż po Nowym Roku. Rzuciłam się w wir pracy i nauki zapominając o całej historii ze Stambułu. Pewnego dnia ojciec poinformował mnie, że skontaktował się ze swoim starym przyjacielem z Edynburga, który jest niezwykle szczęśliwy, że córka słynnego Johna Harpera, profesora kryminologii na Uniwersytecie Oksfordzkim, dołączy do jego zespołu. Wyruszyliśmy w kolejną podróż, tym razem do Edynburga. Żadne z nas nie spodziewało się, że moja kariera w kryminologii rozpocznie się w pociągu do Szkocji. Nawet w najśmielszych snach nie marzyłam, że wyprawa do Edynburga zawiedzie mnie aż do Egiptu.
Nadszedł ten wielki dzień! Dołączyłeś do grona Smoczych Jeźdźców! Możesz teraz udać się na tajemniczą wyspę, gdzie będziesz szukał tych niesamowitych stworzeń. Pamiętaj tylko, że nie będziesz jedynym Jeźdźcem w tych stronach. Kto z was odnajdzie najwięcej smoczątek?