- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Zestawy startowe
- Zestawy bitewne
- US Army I Piechota
- US Army I Pojazdy
- US Army I Jednostki wsparcia
- British Army I Piechota
- British Army I Pojazdy
- British Army I Jednostki wsparcia
- Soviet Army I Piechota
- Soviet Army I Pojazdy
- Soviet Army I Jednostki wsparcia
- French Army
- Belgian Army
- Polish Army
- German Army I Piechota
- German Army I Pojazdy
- German Army I Jednostki wsparcia
- Imperial Japanese
- Italian Army
- Hungarian Army
- Finnish Army
- Akcesoria
- Kości Rozkazów i torby
- Elementy terenu
- Podręczniki
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Mord im Arosa
Morderstwo w hotelu. Tylko wy możecie rozwiązać tą tajemniczą zagadkę.

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Nikt nie zauważył niczego! Lecz każdy słyszał kogoś innego... Na wszystkich piętrach są wskazówki od hotelowych gości. Czy jednak wszystkie zostaną odkryte? Jeśli nie chcesz być oskarżonym o morderstwo, powinieneś obciążyć winą innych graczy. Jedno jest pewne: przytłaczające dowody obciążą sprawcę.
Gracze wzbudzają podejrzenie: wrzucają swoje wskazówki do szybu wieży hotelowej. Jeśli gracz nadstawi uszu, będzie mógł zgadnąć, na których piętrach zatrzymały się podejrzane wskazówki. Z tą wiedzą będzie mógł oskarżyć innych graczy i zatrzeć swoje ślady.
- 1 hotel (składający się z 8 części)
- 1 kartoteka dochodzenia
- 2 ofiary (czerwone)
- 120 wskazówek (w 6 kolorach)
- instrukcja
Komentarze
Napisz swoją opinię
Mord im Arosa
Morderstwo w hotelu. Tylko wy możecie rozwiązać tą tajemniczą zagadkę.
Polecamy również:
W 80 dni dookoła świata
Jest początek XX wieku. Tak jak w znanej powieści Juliusza Verne’a, gracze wcielają się w członków londyńskiego klubu Reforma. Dżentelmeni zakładają się, który z nich okrąży świat w mniej niż 80 dni!
Koncept Kids: Zwierzaki
Wskazując symbole na planszy, pomóż innym członkom rodziny odgadnąć jak najwięcej haseł i razem cieszcie się zwycięstwem! Koncept Kids: Zwierzaki to oparta na współpracy wersja gry Koncept przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia.
Pokonaj Bakwiry swoją super...
Czy wiedzieliście, że każdy z Was ma swoją własną, wyjątkową, niepowtarzalną i jedyną w swoim rodzaju Super Moc?! Dzięki niej możecie skakać, biegać, rozwijać się i cieszyć doskonałym zdrowiem! Ta Super Moc to nasza odporność – innymi słowy system immunologiczny. To właśnie on chroni nas przed groźnymi intruzami, jakimi są bakterie i wirusy - czyli Bakwiry!
BrainBox - Przyroda
Odkryj przed swoim dzieckiem bogaty świat fauny i flory dzięki grze BrainBox - Przyroda! Na 55 kartach znajdziesz rozmaite rodzaje zwierząt, roślin i grzybów (zarówno powszechnie występujących w okolicy, jak i egzotycznych) z podziałem na gatunki. Dodatkowo na każdej karcie znajduje się przyrodnicza ciekawostka, a sama rozgrywka pozwala ćwiczyć zapamiętywanie i szybkie kojarzenie faktów.
Zamki z piasku
Zamki z piasku to rodzinna gra nie tylko na plażę. Wciel się w plażowiczów budujących zamki z piasku. Zdobywaj bonusy za ukończone zamki, atakuj przeciwników i podbieraj im części zamków.
Dr. Shark
Południowy Pacyfik: słynny dr Shark, tajemniczy osobnik podejrzany o przewodzenie tajnej grupie przestępczej, organizuje przyjęcie na swojej prywatnej wyspie.
Gracze wcielają się w rolę tajnych agentów, którzy na prośbę kontrwywiadu swoich krajow mają za zadanie zebrać dowody przestępczej działalności Dr. Sharka.
Wskazówki znajdują się w basenie pełnym rekinów. W razie niepowodzenia jesteście skazani tylko na siebie.
Kroniki zamku Avel
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami!
Canvas: Lustrzane odbicia
Dodatek Canvas: Lustrzane odbicia wprowadza do gry wiele nowych kart, umożliwiających tworzenie nowych obrazów. Są to karty, których używamy jako tytułowe "Lustrzane odbicia" - oprócz klasycznego ułożenia awersem do góry, można ułożyć kartę rewersem. Taki obrót daje nam jednak coś więcej niż samo lustrzane odbicie motywu na odwrocie.
Dobble Harry Potter
Poszukiwania magicznych par!
Nie lada gratka dla fanów Harry’ego Pottera! Wyjątkowa edycja popularnej gry towarzyskiej, wykorzystująca symbole z najpopularniejszego magicznego uniwersum.
Dobble Harry Potter to 55 kart, na których znajdziecie po 8 symboli związanych ze światem czarodziejów. Na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się dokładnie 1 wspólny symbol. Twoim zadaniem jest jak najszybciej go zauważyć, nazwać i… wygrać!
Kolejowy szlak: Płomienna...
W Kolejowym szlaku gracze rzucają kośćmi, a następnie rysują trasy na swoich planszach. Pod koniec gry zdobywają punkty za swoje najdłuższe trasy oraz za stworzenie sieci połączeń. Muszą jednak uważać, bo za niezamknięte trasy mogą stracić punkty.
W Kolejowy szlak: Płomienna czerwień możemy skorzystać z kostek meteorytów i lawy, aby zwiększyć możliwość punktowania. Meteoryty niszczą trasy, ale są źródłem surowców, a lawy rozlewają się, przynosząc punkty za największy obszar.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj