Kolejka
Kolejka jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego komunizmu w Polsce. Zadanie graczy wydaje się proste - muszą wysłać swoją rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów.
Gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka. By wystartować, przenosimy się 2 miliony lat wstecz. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne.
Bezpieczeństwo
Szybka dostawa
Bezproblemowy zwrot
Gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka. By wystartować, przenosimy się 2 miliony lat wstecz. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne. Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. Jak zawsze, możesz liczyć na pomoc Mistrza.
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Kolejka jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego komunizmu w Polsce. Zadanie graczy wydaje się proste - muszą wysłać swoją rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów.
Witamy w Sagani, gdzie głównym celem duchów zamieszkujących ten świat jest osiągnięcie idealnej harmonii pomiędzy naturalnymi żywiołami Ziemi, Wody, Powietrza i Ognia. Duchy te spędzają większość czasu w swoich przypominających naczynia mieszkaniach. Ale kiedy żywioły zostają zrównoważone, duchy wyłaniają się ze swoich naczyń i pokazują się w pełnej formie
W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji.
Dawno, dawno temu, w odległej krainie leżała dolina zamieszkała przez nację, która rozpaczliwie potrzebowała swojego króla. Czy to właśnie Ty jesteś tym, który będzie nimi rządzić? Czy Twoja strategia jest na tyle dobra, aby zwyciężyć nad innymi pretendentami do tronu?
Wyślij komary na wakacje! Niech kąpią się w Bałtyku lub zbierają grzyby, byle tylko bzyczały już nad uchem.
Gracze zagrywają karty na wspólny stos, pozbywają się komarów z ręki. Muszą decydować, jaką kartę zagrać i kiedy spasować, by na koniec rundy mieć jak najmniej karnych punktów.
Nadszedł ten wielki dzień! Dołączyłeś do grona Smoczych Jeźdźców! Możesz teraz udać się na tajemniczą wyspę, gdzie będziesz szukał tych niesamowitych stworzeń. Pamiętaj tylko, że nie będziesz jedynym Jeźdźcem w tych stronach. Kto z was odnajdzie najwięcej smoczątek?
W pociągu, na plaży lub na pikniku - od teraz bestsellerowa gra Catan może towarzyszyć wam w każdej podróży!
Dzięki wygodnemu pudełku, zaprojektowanemu specjalnie na potrzeby tego wydania, możecie wszędzie zabrać swoją ulubioną grę. Pomimo kompaktowych rozmiarów, nadal zapewnia dużą różnorodność rozgrywki. Wszelkie elementy, takie jak drogi, osady, miasta i karty mają swoje miejsce w wygodnych szufladach, a kości zostały zamknięte w specjalnym pojemniczku, który zabezpiecza je przed zagubieniem.
Catan w wersji podróżnej - obowiązkowe wyposażenia każdego podróżnika.
Dolina Nilu odkrywa swe skarby. Wykorzystaj je ku chwale Faraona. Jesteś Nomarchą w starożytnym Egipcie. Faraon mianował Cię przywódcą Metropolii i jej regionu. Wylewy Nilu dobiegają końca i ziemie żyznej doliny gotowe są oddać swoje bogactwa. Zbieraj zasoby, buduj dzielnice z najbardziej dochodowymi sklepami, zaopatruj je w różne towary i zdobywaj za to debeny ku chwale Faraona. Gracz, który najlepiej spożytkuje zasoby doliny Nilu, zwycięży.
Gracze wcielają się w role liderów wielkich bractw kupieckich i wysyłają swoich przedstawicieli na szlaki średniowiecznej Europy w poszukiwaniu klientów na swoje towary. Zakładają placówki handlowe i czerpią zyski z surowców pochodzących z terenów leżących w ich sąsiedztwie. Rekrutują nowych kupców, których zadaniem będzie zakładanie kolejnych siedzib.
W grze „7 rund” starasz się zebrać karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie gry do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Gracze układają na stole płytki z kolorowymi kształtami. 3 płytki w linii dają wygraną.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki.
Claire Harper wkracza na scenę! Do Londynu powróciliśmy tuż po Nowym Roku. Rzuciłam się w wir pracy i nauki zapominając o całej historii ze Stambułu. Pewnego dnia ojciec poinformował mnie, że skontaktował się ze swoim starym przyjacielem z Edynburga, który jest niezwykle szczęśliwy, że córka słynnego Johna Harpera, profesora kryminologii na Uniwersytecie Oksfordzkim, dołączy do jego zespołu. Wyruszyliśmy w kolejną podróż, tym razem do Edynburga. Żadne z nas nie spodziewało się, że moja kariera w kryminologii rozpocznie się w pociągu do Szkocji. Nawet w najśmielszych snach nie marzyłam, że wyprawa do Edynburga zawiedzie mnie aż do Egiptu.