- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Asteriks i spółka
Asteriks i spółka" to doskonała gra rodzinna. Świetnie spawdzi się na imprezie dla dzieci, ale także w czasie spotkania starszych graczy.
Gracze zapamiętują obrazki w siedmiu różnych kategoriach (np. mieszkańcy wioski Galów, broń czy zwierzęta). Nie jest to jednak takie proste. Na stole cały czas pojawiają się nowe karty, a niektóre są zabierane. Sytuacja zmienia się dynamicznie! Ten, kto wykaże się refleksem i najlepszą pamięcią, wygra grę!
"Asteriks i spółka" to doskonała gra rodzinna. Świetnie spawdzi się na imprezie dla dzieci, ale także w czasie spotkania starszych graczy.
- Gra oparta na bestsellerowym komiksie!
- Bardzo proste zasady!
- Gra ćwiczy pamięć i spostrzegwczość!
- Świetna zabawa!
Zawartość pudełka:
- 7 kafelków kategorii
- 49 kart
- instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
BrainBox - Świat (druga...
Flagi, mapy, stolice i symbole poszczególnych państw przestaną być zagadką dzięki BrainBox - Świat! Na 55 kartach znajdziesz informacje o najważniejszych krajach, a angażujący sposób rozgrywki sprawi, że Twoje dziecko bez wysiłku będzie poszerzało swoją wiedzę z zakresu geografii.
100 Pics: Flagi
Szukasz prostej gry quizowej, która pobudzi Twój umysł do działania? A może Twoje dziecko właśnie poznaje flagi poszczególnych państw i chcesz ułatwić mu zapamiętywanie? 100 Pics: Flagi sprawdzi się doskonale! W pudełku znajdziesz praktyczną obudowę oraz 100 wyzwań, doskonałych do samodzielnej nauki lub zabawy z najbliższymi.
Kroniki zamku Avel
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami!
Z drogi śledzie, pociąg...
Z drogi śledzie, pociąg jedzie! to szybka gra rodzinna, która każdego świeżo upieczonego maszynistę pochłonie bez reszty!
Carcassonne: Safari
Samodzielna gra z serii Carcassonne, w której gracze wybiorą się na afrykańską sawannę aby poszukiwać na niej tamtejszych gatunków zwierząt. Podążaj ścieżkami wydeptanymi przez zwierzęta, oglądaj je wśród buszu, sadź baobaby i buduj wodopoje, przy których będą wypoczywać, a następnie punktuj za liczbę gatunków, które uda Ci się zgromadzić na tych obszarach. Zgromadź ich więcej niż przeciwnicy i wygraj rozgrywkę, której akcja będzie się toczyć w sercu Afryki.
Bolidy
Bolidy to dynamiczna gra rodzinna, o nieskomplikowanych zasadach, które świetnie oddają emocje towarzyszące wyścigom samochodowym. Dobieracie karty, licytujecie się nimi o bolidy i rozpoczynacie wyścig.
W trakcie gry możecie obstawić wygraną każdego bolidu - nawet należącego do przeciwnika! Czy wyprzedzisz rywali na prostej przed zakrętem? Czy prawidłowo wytypujesz zwycięzcę? Każdy zakręt i każda karta mogą zdecydować o końcowym wyniku!
Piramido
Potężny faraon Mino zmarł, pozostawiając na tronie swego najstarszego syna - Mido. Młody następca, niezadowolony ze zbyt ubogiego wyglądu ojcowskiej piramidy, postanowił zająć się własnym dziedzictwem. Teraz życzy sobie, aby jego miejsce pochówku lepiej odzwierciedlało potęgę jego rządów, i w tym celu nakazał 2-4 architektom zbudowanie okraszonych diamentami piramid, tak zwanych Piramido. Architekt, który stworzy najbardziej imponujące piramido, zostanie mianowany wielkim wezyrem i do końca życia będzie pławił się w bogactwach i władzy wykraczającymi poza wyobrażenia zwykłego śmiertelnika.
Było sobie życie
Edukacyjna gra planszowa „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo.
5 Sekund
Lubisz adrenalinę? Polubisz 5 sekund! Zmierz się z czasem w nowej grze towarzyskiej, w której szybko myślisz i szybko mówisz.
Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza.
Cortex Super Cortex
Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w świetnej grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet… rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!
Wilk, koza i kapusta
Jak przewieźć statkiem wilka, kozę i kapustę? To nie takie proste, ponieważ wilk ma apetyt na kozę, a koza bardzo chętnie schrupie kapustę! Jedyna nadzieja w tym, że na statku znajdzie się pies, który zapewni porządek na pokładzie. Gracze będą musieli wykazać się dobrą pamięcią i sprytem, aby przewieźć na wyspę swoje zwierzęta i kapustę!