Ale kocioł!
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Edukacyjna gra planszowa „Byli sobie podróżnicy” to nauka poprzez zabawę.
Celem gry jest odkrycie miejsca, w którym został ukryty mityczny skarb. By tego dokonać wybierasz jeden z czterech statków i ruszasz na morską wyprawę (do wyboru statki w formie puzzli 3D). W pierwszej kolejności musisz odnaleźć i zrekonstruować zagubioną mapę. Jej części, zostały ukryte w butelkach, które pływają swobodnie w morskich przestrzeniach. Rekonstrukcja mapy daje Ci możliwość odnalezienia miejsc, w których ukryto papirusy z kluczami do skarbca. Po odnalezieniu klucza sprawdzasz do którego z czterech skarbców pasuje. Uważaj - nie daj się zaskoczyć, bądź sprytny i wykorzystuj swą wiedzę; atakuj zanim sam zostaniesz zaatakowany...
Wygrywa gracz, który odnajdzie skarb jako pierwszy.
Gra dla 2–4 graczy w wieku 8–108 lat.
Zawartość pudełka
• 1 plansza,
• 4 pionki statek (puzzle 3D),
• 8 pionków postać,
• 55 kart pytanie obrazkowe (55 pytań),
• 55 kart pytanie tekstowe (110 pytań),
• 45 kart przygoda,
• 37 kart bazar,
• 8 kart klucz,
• 4 mapy (3-częściowe puzzle),
• 1 tabliczka z żetonami skarbiec,
• 1 kostka cyfrowa,
• 1 kostka funkcyjna,
• 4 drewniane klocki (do lokalizacji skarbów),
• 30 żetonów beczka z wodą,
• 30 żetonów ryby,
• 42 żetony moneta,
• 12 żetonów butelka (4 zielone, 4 niebieskie, 4 fioletowe)
• 1 wskazówka do montażu zaklętej busoli,
• 4 detektory odpowiedzi.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić rozmaite funkcje mózgu: spostrzegawczość, pamięć, refleks, logiczne myślenie i wiele, wiele innych, zapewniając jednocześnie doskonałą zabawę!
Cosmoludo: Mana to abstrakcyjna gra logiczna dla dwóch osób, w której rywalizujemy o to, kto pierwszy przejmie pionek dajmio należący do przeciwnika. Rozgrywka opiera się o mądre przemieszczanie pionków po planszy - pole, na którym kończymy ruch wskazuje, o ile pól będziemy mogli się poruszyć w kolejnym, a także który z pionków będzie mógł poruszyć przeciwnik w swojej najbliższej turze.
Otwórz pudełko i odkryj tajne hasło, a następnie pomóż innym je odgadnąć na podstawie dokładnie tylu wskazówek, ile wskazuje karta. Jeśli przeciwnicy domyślą się zbyt szybko, zgarną Ci punkty sprzed nosa, ale uważaj – starannie dobieraj słowa, bo jeśli Twoje podpowiedzi zostaną uznane za nieprecyzyjne, możesz paść ofiarą Kociej klątwy!
Asteriks, Obeliks, Panoramiks i inni mieszkańcy wioski szykują się do obrony przed Rzymianami! Zebrali najważniejsze rzeczy, a po drodze zawitali na karty Dobble, by cieszyć najmłodszych i zachęcać ich do rozwijania refleksu i spostrzegawczości. Na 55 okrągłych kartach znajdziemy zarówno kultowe postacie, jak i charakterystyczne przedmioty. Czy uda Ci się wypatrzyć identyczne obrazki zanim zrobią to przeciwnicy?
To miało być proste zadanie. Wejść do świątyni i wynieść z niej wszystko co najcenniejsze. Szybko, bez ryzyka, zanim przybędzie oficjalna ekspedycja archeologiczna. Klara i Natan byli jak zwykle perfekcyjnie przygotowani. Ale jak zwykle coś poszło nie tak.
W domu, w szkole czy w plenerze - gigantyczna wersja Dobble rozrusza Wasze umysły i ciała niezależnie od warunków! Pokaźne opakowanie skrywa 20 "kart" wykonanych z wytrzymałego materiału PVC, z których każda ma 45 centymetrów średnicy. Dzięki temu Dobble XXL doskonale nadaje się do aktywnych zabaw na świeżym powietrzu.
W tej najpopularniejszej na świecie grze słownej liczy się każde słowo! Przy całej swej prostocie gra niesłychanie wciąga. Jest znakomitym polem do pasjonujących pojedynków tęgich głów, a także do relaksujących rozgrywek z rodziną lub przyjaciółmi. Scrabble to niezmiennie fascynująca, rozwijająca rozrywka!
Raz na 100 lat wybitne wiedźmy i znakomici czarodzieje gromadzą się w odległym zakątku świata, którego lokalizacja jest pilnie strzeżonym sekretem. Spotykają się, by odnowić sieć energii wytwarzanej przez legendarną Wiedźmią Skałę. Tajemne zaklęcia i rytuały pozwalają im zachować i wzmocnić własne moce, a temu, kto wykaże się największą biegłością w dziedzinie magii, zapewnią ogromną energię i prestiż na kolejne 100 lat, aż do kolejnego zgromadzenia.
Potwór wdarł się do stolicy Japonii! Jest wściekły, nieustępliwy, pragnie krwi i ludzkiego mięsa! Ale zaraz! Co to za diabelstwo? To drugi potwór! Wygląda jak ogromny pingwin! A za nim idzie trzeci przypominający kosmitę! I czwarty! I piąty! Bogowie, to chyba koniec ludzkości! Ratuj się kto może, ratuj się kto może!
Klasyczna gra polegająca na handlu nieruchomościami. Celem gry jest zebranie jak najwięcej pieniędzy i nieruchomości, doprowadzając jednocześnie przeciwników do bankructwa. Zawartość: plansza, 10 pionków, 28 kart " Tytuł własności" , 16 kart " Szansa" 16 kart " Kasa społeczna" , 1 paczka specjalnych banknotów Monopoly, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki.