Memuuu
Prosta pod względem zasad i niezwykle przyjemna gra, która ćwiczy pamięć i refleks. Zadaniem graczy jest zapamiętywanie kart wykładanych na stół i odpowiednia reakcja, gdy w stosie pojawi się para.
ZDECYDUJ O LOSACH KRÓLESTWA!
Znienawidzony przez wszystkich król powrócił do miasta, otoczony przez swą przyboczną straż. Ostatnio przejawy niechęci wobec władcy zaczęły przybierać na sile, a w ciemnych zaułkach coraz częściej szeptano o jego obaleniu. Jak zawsze butny i przekonany o swojej wyższości monarcha za nic miał rady zauszników i nie zrezygnował z przejażdżki ulicami miasta, sądząc, że tylko głupiec śmiałby podnieść na niego rękę.W miarę, jak agresywni mieszczanie wypełniają ulice, pośród tłumu zaczynają przemykać mroczne postaci skrytobójców czekających na okazję pozbycia się niewygodnego monarchy. Czyżby miało to nastąpić już dziś? Zdecydujesz właśnie Ty!
Król i zabójcy to asymetryczna gra fantasy dla 2 osób oparta na strategii i blefie. Jeden gracz kontroluje złego króla i jego rycerzy, którzy wspólnie starają się dotrzeć do zamku przez tłum rozjuszonych mieszczan. Drugi prowadzi mieszkańców i – co ważniejsze – trzech ukrytych pośród nich skrytobójców, pragnących zabić władcę. Wybierz strategię, ukryj zabójców i zagraj na jednej z dwóch odmiennych plansz. I pamiętaj…
…NAWET PRZYJAZNA DŁOŃ MOŻE TRZYMAĆ SZTYLET!
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● Instrukcja ● 1 pionek króla ● 7 pionków rycerzy ● 3 pionki zabójców ● 12 pionków mieszkańców ● 12 kart mieszkańców ● 15 kart rundy ● 2 arkusze pomocy ● 1 znacznik ran króla ● 1 dwustronna plansza ● 23 plastikowe podstawki ●
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Prosta pod względem zasad i niezwykle przyjemna gra, która ćwiczy pamięć i refleks. Zadaniem graczy jest zapamiętywanie kart wykładanych na stół i odpowiednia reakcja, gdy w stosie pojawi się para.
Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki, natomiast dziś jest formą sztuki - z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje. Największe arcydzieła powstają z nierównych kawałków materiału, dlatego tę właśnie technikę przyjęła większość artystycznego światka.
Halli Galli: Junior to wersja światowego bestsellera, gry uwielbianej przez graczy w każdym wieku, przeznaczona dla najmłodszych. Szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości szybkości i… porównywaniu kolorowych klaunów. Tylko uważaj na smutnych klaunów! Ale tym razem ważne są też kolory na kartach.
Od cudów natury po niezwykłe konstrukcje stworzone przez człowieka... Nasza planeta jest pełna niesamowitych krajobrazów! 195 z nich poznacie lepiej dzięki tej grze, która uczy poprzez zabawę!
Dwa rody walczą o władzę nad zamkiem, w obrębie którego toczy się gra. Dokładając kolejne kafelki, tworzycie sieć dróg, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę.
A któż to wyłania się z puszczy? Lisy, sowy, zające i jelenie płatają figle, przybierając zabawne pozy. Zaproś do zabawy przyjaciela lub przyjaciółkę i wspólnie stawcie czoła drużynie przeciwników. Czy potraficie porozumieć się jednym dźwiękiem?
5 Sekund Junior: Edycja specjalna to kolejna odsłona szalonej i zabawnej gry. W tej wersji pytania zostały stworzone przez graczy, dla graczy! Dodatkowa pula pustych kart pozwoli Wam urozmaicić rozgrywkę własnymi pytaniami. Postarajcie się, aby były zaskakujące, zabawne i oryginalne.
W 1678 roku Henry Morgan, korsarz z wieloletnim stażem, został mianowany gubernatorem Jamajki. Powierzono mu zadanie wypędzenia piratów i rozbójników morskich. On jednak, zamiast wypełnić misję, zaprosił swoich wspólników i towarzyszy broni, by osiedlili się na wyspie i w spokoju cieszyli się łupami. W 30. rocznicę tego wydarzenia został zorganizowany Wielki Wyścig, podczas którego najznamienitsze pirackie statki i załogi rywalizują o to, który z nich wróci jako najbogatszy.
Gra Był sobie kosmos proponuje rodzinną podróż po Układzie Słonecznym.
Poznasz osiem planet głównych oraz warunki w jakich odbywają się loty kosmiczne. Dowiesz się również wielu ciekawych rzeczy o miejscach, które odwiedzisz w kosmosie. Jeżeli będziesz tym, kto jako pierwszy wróci na Ziemię z ładownią pełną próbek badawczych z 4 planet Układu Słonecznego, odniesiesz wielkie zwycięstwo.
Proste zasady gry! Rzuć kostkami i wybierz buty dla swojej stonogi. Musisz podejmować decyzje, ile butów i w jakim kolorze chcesz zdobyć. Wygra gracz, którego stonoga będzie najdłuższa, czyli będzie miała najwięcej butów.
Wyjątkowa edycja jubileuszowa to nasz sposób, by świętować dwudziestolecie serii Carcassonne wraz z Tobą. Święto to ma miejsce również na płytkach gry!
Odkryj zupełnie nowy wymiar gry w Dobble dzięki specjalnemu czasomierzowi oraz 5 nowym trybom rozgrywki! Dobble Chrono to zestaw, który pozwoli Ci zagrać aż na 10 różnych sposobów, zarówno samodzielnie, jak i z najbliższymi.
Ubongo Shimo to najnowsza rodzinna gra Grzegorza Rejchtmana, twórcy bestsellerowej serii Ubongo. Tym razem plastikowe klocki mają po 2 otwory. Wylosowana karta wskazuje jakie klocki mamy użyć do rozwiązania danego zadania. Wszyscy gracze będą starali się jak najszybciej ułożyć na swoich kartach wszystkie wybrane klocki tak, aby w otworach były widoczne białe pola na karcie zadania.
KLASK 4 to rozszerzona edycja wyjątkowej, ekscytującej i jedynej w swoim rodzaju gry z użyciem magnesów. Podczas zabawy mamy jeden cel: umieścić kulkę w bramce któregoś z przeciwników! Każdy z graczy dysponuje własnym młoteczkiem, którym steruje spod planszy za pomocą specjalnego magnesu. W ten sposób przepychamy kulkę aż do utraty punktu. Ale uwaga! Na stole znajdują się też pułapki w postaci białych magnesów – jeśli przynajmniej dwie przyczepią się do Twojego młoteczka, stracisz cenny punkt!