Dixit: Jinx
Czy wskażesz szybciej niż pozostali gracze kartę odnoszącą się do usłyszanej wskazówki? Dixit Jinx to wesoła i zaskakująca gra w skojarzenia, w której musisz połączyć refleks i wyobraźnię.
To miało być proste zadanie. Wejść do świątyni i wynieść z niej wszystko co najcenniejsze. Szybko, bez ryzyka, zanim przybędzie oficjalna ekspedycja archeologiczna. Klara i Natan byli jak zwykle perfekcyjnie przygotowani. Ale jak zwykle coś poszło nie tak.
To miało być proste zadanie. Wejść do świątyni i wynieść z niej wszystko co najcenniejsze. Szybko, bez ryzyka, zanim przybędzie oficjalna ekspedycja archeologiczna. Klara i Natan byli jak zwykle perfekcyjnie przygotowani. Ale jak zwykle coś poszło nie tak.
Amazonki to gra blefu i ukrytych tożsamości. Grabieżcy chcą odnaleźć wszystkie skarby i wynieść je ze świątyni. Jeśli im się uda, wygrają. Amazonki muszą im w tym przeszkodzić, myląc tropy i wciągając intruzów w pułapki. Jeśli uda im się ocalić choćby jeden skarb lub jeśli aktywują wszystkie pułapki, to one wygrają.
Kto zwycięży? Komu zaufasz? Kogo wciągniesz w pułapkę?
Amazonki to gra cechująca się prostymi regułami, ogromnie angażująca uczestników i zachęcająca do rozegrania kilku partii z rzędu. Została wydana w różnych wersjach (polskie wydanie ma unikalne ilustracje) wydana w wielu krajach na świecie, zyskała uznanie recenzentów i uzyskała rekomendację kapituły prestiżowej nagrody Spiel des Jahres.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Czy wskażesz szybciej niż pozostali gracze kartę odnoszącą się do usłyszanej wskazówki? Dixit Jinx to wesoła i zaskakująca gra w skojarzenia, w której musisz połączyć refleks i wyobraźnię.
Nowe tajemnicze odkrycie wywołało poruszenie w środowisku archeologów. W czterech różnych zakątkach świata, na niezależnych stanowiskach archeologicznych, odkryto niezwykły, starożytny symbol w kształcie Skarabeusza.
Przewodzisz zespołowi archeologów, którzy wyruszają w ekspedycję badawczą. Będziecie rozbijać kolejne obozy, wyznaczać obszary wykopalisk. Waszym celem jest zebranie jak najwięcej liczby artefaktów z symbolem Skarabeusza, które pomogą w rozwiązaniu zagadki Skarabii.
Chwyć za wiosło i dołącz do spływu, by z perspektywy kajaka odkrywać gatunki roślin i zwierząt żyjące w rzekach, strumieniach i jeziorach. Uważnie obserwuj otoczenie, a może uda Ci się dostrzec pływające w toni ryby, a dalej pluskającą się w wodzie wydrę lub bobra budującego swoje żeremie.
Współpraca, kreatywność i dobra zabawa to Twoje ulubione elementy gier planszowych? Zbierz znajomych i spróbujcie swoich sił w Top 10 - niebanalną grę skojarzeń, w której będziecie mogli puścić wodze fantazji, dążąc do wspólnej wygranej.
Nieważne czy grasz z rodziną, czy z przyjaciółmi: gra w Rummikub jest zawsze szybka, długa, wciągająca i zabawna. Spróbuj przechytrzyć swoich przeciwników przemyślanymi i zaskakującymi posunięciami. Każda rozgrywka jest zupełnie inna od poprzedniej.
Dzięki tej grze będziecie mogli trafić do tego zacnego grona i sprawdzić, kto z was jest największym kociarzem! Najlepsza gra o kotach to przesympatyczna i znakomita gra, która zapewni Wam dużo zabawy.
Który śmiałek się odważy wkroczyć w mroczne, stare lochy? Bo gdy śmiałka smok usmaży, to zostaną tylko prochy… Zatem by nie skończyć w piachu: Rachu ciachu i po strachu!
Znajdujesz się w mrocznych lochach zamku. Oczywiście są one zamieszkane przez najstraszniejsze stworzenia i potwory. A TY jesteś śmiałkiem, który szuka chwały. Twoim celem jest wyjść cało z tego bagna…
Podaj słowo pasujące do bieżącej kategorii z karty i rozpoczynające się od litery z Twojej planszy. Musisz zdążyć, zanim przesypie się piasek w klepsydrze! Tylko uważaj - w talii są karty, które mogą Ci pomóc albo pokrzyżować Twoje plany...
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Kapadocja - to tu każdego ranka, wraz ze wschodem słońca, dziesiątki wielobarwnych balonów wznoszą się w powietrze, tworząc niezapomnianą scenerię. W tej dwuosobowej grze zawodnicy podejmują taktyczne decyzje, starając się przechytrzyć przeciwnika i pomóc w lądowaniu balonów.
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojego kartonika. Teraz następny! Tylko nie zwątp, każda karta łączy się z inną zawsze tylko jednym symbolem!
Dawno, dawno temu, w odległej krainie leżała dolina zamieszkała przez nację, która rozpaczliwie potrzebowała swojego króla. Czy to właśnie Ty jesteś tym, który będzie nimi rządzić? Czy Twoja strategia jest na tyle dobra, aby zwyciężyć nad innymi pretendentami do tronu?