Zaginiona wyspa Arnak:...
Szukasz urozmaicenia swoich ekspedycji na Arnak? Ten zestaw jest dla Ciebie! Zaginiona wyspa Arnak: Karty promocyjne to pakiet zawierający nowe elementy, które rozbudują Arnak.
Pamiętasz te wszystkie wyprawy wielkich bohaterów po złoto, po skarby, po bogactwa? Te wszystkie potyczki z potworami, które rycerze, magowie i inni napotkali na swojej drodze... a które właściwie broniły dostępu do rzeczonych bogactw?
No więc potwory, a dokładniej ich władca, ma dość! Wezwał on swoich podwładnych i zarządził wielką akcję odzyskiwania zagrabionych skarbów!
Pamiętasz te wszystkie wyprawy wielkich bohaterów po złoto, po skarby, po bogactwa? Te wszystkie potyczki z potworami, które rycerze, magowie i inni napotkali na swojej drodze... a które właściwie broniły dostępu do rzeczonych bogactw?
No więc potwory, a dokładniej ich władca, ma dość! Wezwał on swoich podwładnych i zarządził wielką akcję odzyskiwania zagrabionych skarbów!
Gracze obierają role Troli, Nieumarłych, Oceanicznych Bestii, Demonów, Insektów oraz Smoków, które pragną odzyskać nielegalnie zrabowane im złoto. Gracze będą musieli połączyć siły, żeby pokonać strażników, którym nakazano pilnować bogactw. Choć gra opiera się na współpracy, prawdziwe Potwory zawsze będą chciały zdobyć więcej świecidełek od swoich kolegów. Tę dynamiczną grę karcianą wygra gracz, który wykaże się ponadprzeciętnym sprytem i zgarnie najwięcej złota!
Stań się Potworem!
Gracze próbują ograbić pokonanych strażników ze złotych monet o jak największej wartości, jednocześnie nie ponosząc zbyt wysokich kosztów leczenia swoich potworów. Wygra osoba, która na koniec gry będzie miała najwięcej złotych monet.
Rozgrywka składa się z kilku rund. Każda runda dzieli się na trzy fazy:
1. Zagrywanie kart potworów
2. Walka ze strażnikami
3. Leczenie potworów i przygotowanie do kolejnej rundy
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Szukasz urozmaicenia swoich ekspedycji na Arnak? Ten zestaw jest dla Ciebie! Zaginiona wyspa Arnak: Karty promocyjne to pakiet zawierający nowe elementy, które rozbudują Arnak.
1888 – Londyn, pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka
W grze Księga Smoków wcielcie się w badaczy przemierzających smocze krainy i odkrywajcie nieznane dotąd gatunki smoków i miejsca.
"Cześć, Martin z tej strony. W zeszłym roku wraz z rodzicami i siostrą przeżyliśmy odjechaną przygodę. Straciliśmy po drodze kilku przyjaciół, ale udało nam się też nawiązać parę nowych znajomości. Świat się kończy, ale przynajmniej możemy żyć pod chmurką. Nie ma szkoły, a ja załapałem się na nową fuchę – robię amunicję, żeby mój tata miał czym faszerować zombiaki. Mam masę wolnego czasu i z nudów postanowiłem stworzyć tę grę – opowiada o naszej wyprawie. Mam nadzieję, że się Wam spodoba".
London, 1878 - Henry Morton Stanley, znany badacz,został porwany. W jego pokoju odnaleziono tajemniczy napis: Pamiętaj Lady Alice. Wraz z nim z jego kolekcji zniknął jeden z przedmiotów. Waszym zadaniem jest odnalezienie sprawcy porwania.
Gracze biorą udział w wyprawie do dżungli. Każdy z nich ma do dyspozycji grupę śmiałków. Wygra gracz, któremu uda się przeprowadzić trzech swoich śmiałków na drugą stronę mostu wiszącego nad rwącą rzeką pełną krokodyli. Aby pokonać rywali gracze będą musieli wykazać się umiejętnością blefowania i podejmowania ryzyka.
Podejmuj decyzje, zarządzaj finansami i odkrywaj kolejne karty historii. Czy uda Ci się znaleźć drogę do świątyni lub uciec przed pazurami białego tygrysa? Czy zdołasz pieszo pokonać Himalaje? Poszukasz Alexandry, a może znajdziesz inny sposób na zakończenie swoich powojennych koszmarów?
„Ostatnim razem gdy chciałem opuścić Barbadahl myślałem, że nasz statek powietrzny nigdy nie oderwie się od ziemi. Muszę otwarcie przyznać, że moi towarzysze podróży zbyt zasmakowali w rozkoszach, które napotkali w podniebnym mieście. Pewnego dnia ktoś, nie mogę zdradzić kto, wniósł ich podejrzanie ciężkie bagaże i nasz statek powietrzny runął w dół.
Jednak uwierzcie mi, zapłacili wysoką cenę za swą chciwość, przeżywając kilka dramatycznych chwil nim udało się uruchomić śmigła ratunkowe.
Nasz statek opuścił wreszcie to niebiańsko słodkie miejsce, ale na horyzoncie przed nami widniało jeszcze wiele innych przeszkód.”
Orville Russel K., pilot powietrznego statku
Wielu poległo kładąc kres rządom Wu-Fenga, Władcy Dziewięciu Piekieł. Urna zawierająca jego prochy została pochowana na cmentarzu w niewielkiej wiosce w Środkowym Cesarstwie. Lata mijały, a przeklęte dziedzictwo popadło w zapomnienie pośród żywych. Ukryty w głębiach piekieł Wu-Feng nie zapomniał niczego. Niestrudzone poszukiwania w końcu doprowadziły go do miejsca, gdzie ukryto urnę. Cień jego poprzedniej inkarnacji już rozciąga się nad wieśniakami, nieświadomymi grożącego im niebezpieczeństwa.
Na szczęście Fat-Si (kapłani taoistyczni) trzymają straż, strzegąc granicy pomiędzy światami żywych i umarłych. Uzbrojeni w odwagę, wiarę i moce, spróbują odesłać reinkarnację Wu-Fenga z powrotem do piekła.
Alone™ nie jest zwyczajną grą z gatunku „dungeon crawler”. Jeden z graczy wciela się w niej w Bohatera, osamotnionego astronautę badającego nieznaną mapę pełną niebezpieczeństw i próbującego realizować misje, podczas gdy maksymalnie trzech skrywających się wśród ciemności agentów Zła planuje, jak go zabić.
W głębi labiryntu czekają na Ciebie niezwykłe skarby - rzuć kostką i odnajdź drogę pośród pełnych niebezpieczeństw lochów.
Wielka Wojna 2077 roku zakończyła się tak dawno temu, że w Twojej pamięci nie pozostał po niej żaden ślad, jednak rozciągające się przed Tobą, wyjałowione ziemie mają wiele do opowiedzenia na jej temat.
Piękne domy zamieszkałe przez idealne rodziny, nienaganne ogródki pielęgnowane mechanicznymi ramionami Panów Niezbędnych - wszystko zmieniło się w puste skorupy. Ludzie tułają się po pustkowiach pośród zmutowanych bestii i oszalałych robotów nie licząc na wiele więcej prócz przetrwania.
Sword & Sorcery to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy. Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić swoje dusze od wiążącego je zaklęcia. Bohaterowie przyzwani zostali jako nieśmiertelne dusze, znacznie jednak osłabione wskrzeszeniem, lecz rosnące w siłę z każdym wykonanym zadaniem fabularnym. Zdobywając punkty duszy, bohaterowie mogą wzmacniać swoje dusze, przywracając je do dawnej świetności i wyposażając się w nowe zdolności, magiczny i duchowy oręż oraz potężne artefakty.
Aleja Klonów była spokojną podmiejską dzielnicą, dopóki dzieciaki nie zaczęły umierać we śnie. Dr Fright - doktor snu powrócił, by torturować rodziny, które zrujnowały jego życie. We śnie nie ma gdzie się ukryć…
Królestwo Brie dokonało niesamowitego przełomu w dziedzinie magicznego sera! Ten nowy gatunek zdaje się być w stanie zrobić niemal wszystko, w tym przyciągnąć chyba wszystkie szczury z całego świata. Królestwo cierpi teraz z powodu plagi szczurów – z każdego zakamarka wyłażą hordy wygłodniałych gryzoni szukające magicznego sera.