- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Piratoons
W tawernie pod nazwą „Cztery wielkie morza” przy rumie i miodzie pitnym, wszyscy wsłuchują się z największą uwagą w opowieści o nieprzebranych skarbach, by potem marzyć o ich zdobyciu. Jedna legenda szczególnie przykuwa uwagę zasłuchanych piratów: to przygoda o zębie Pelikana, która obiecuje ogromną sławę i bogactwo wszystkim tym, którzy zechcą w niej uczestniczyć.
Arrr!
Najemnicy i korsarze, kobiety i mężczyźni, wszyscy gotowi są oddać swoje życie, by tylko móc zaciągnąć się na statek. W przeddzień największej z przygód o jakiej słyszano na morzach i oceanach, jest już za późno na negocjacje. To szybkość i pirackie szelmostwa zadecydują o tym komu uda się zaciągnąć na okręt i zająć na nim jak najlepsze miejsce.
Weź udział w największej pirackiej przygodzie wszech czasów. Zachowaj zimną krew i użyj swego sprytu, aby wybudować najszybszy i najbardziej okazały statek oraz zrekrutować najlepszą załogę. A pieśni o Twoim okręcie i Twoich wyczynach rozbrzmiewać będą we wszystkich tawernach świata oraz na pirackich okrętach, przemierzających wszystkie morza i oceany.
Proste zasady, przyciągająca oko szata graficzna i duża grywalność czynią z tego tytułu świetną grę familijną i imprezową. Już niedługo pojawi się polska wersja strony poświęconej tej grze na : www.piratoons.eu , a póki co zachęcamy do obejrzenia jej krótkiego trailera:
Zawartość pudełka:
2 dwustronne plansze
48 żetonów Ekwipunku
24 żetony Okrętu
24 drewniane pionki członków załogi
40 Dublonów
32 znaczniki punktów
1 15-sekundowa klepsydra
4 kafle Dziobu
4 kafle Rufy
2 pomoce graczy
1 instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Kroniki zbrodni: Seria...
Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…
Spartakus: Krew i zdrada
Spartakus: Krew i zdrada jest rozbudowaną grą o podstępach i krwawych walkach gladiatorów, w której gracze wcielają się w jedną ze szkół gladiatorów, by walczyć o wpływy Rzymu i pieniądze dla swojego rodu. Aby tego dokonać gracze będą zawierać układy, stosować przekupstwa i podstępy wobec innych uczestników rozgrywki, a także toczyć krwawe bitwy na arenie - jednym słowem: chwytać się każdego sposobu, który pozwoli na zdobycie chwały i popularności w oczach Rzymu, a tym samym wygranie gry.
Frostpunk: Gra planszowa
Witaj w postapokaliptycznym świecie, gdzie los ostatnich ocalałych leży w Twoich rękach! Czy potraktujesz mieszkańców swojej kolonii jak zwyczajny zasób? Podążysz drogą inspirujących architektów, nieustraszonych odkrywców czy błyskotliwych naukowców? Twoje rządy przejdą do historii jako czas piekielnej tyranii, czy era prawa i równości?
Sword & Sorcery:...
Sword & Sorcery to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy. Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić swoje dusze od wiążącego je zaklęcia. Bohaterowie przyzwani zostali jako nieśmiertelne dusze, znacznie jednak osłabione wskrzeszeniem, lecz rosnące w siłę z każdym wykonanym zadaniem fabularnym. Zdobywając punkty duszy, bohaterowie mogą wzmacniać swoje dusze, przywracając je do dawnej świetności i wyposażając się w nowe zdolności, magiczny i duchowy oręż oraz potężne artefakty.
Talisman: Batman
Wciel się w rolę jednego z najbardziej znanych przestępców Gotham City i jako pierwszy dotrzyj do centralnego pomieszczenia Azylu Arkham.
Wywalcz sobie zwycięstwo jako Joker, Harley Quinn, Riddler, Bane, Poison Ivy i inni! Twoja droga do zostania szefem kryminalnego półświatka będzie długa i pełna wyzwań – na przeszkodzie staną najpotężniejsi bohaterowie. Odnajdź Kartę dostępu, dostań się do Pokoju kontrolnego, wyłącz zabezpieczenia i uwolnij wszystkich Superłotrów!
Pierwszy Łotr, który dotrze do środka planszy i pokona Batmana, wygrywa grę i uwalnia się z Azylu!
Waste Knights: Opowieści z...
Na Pustkowiu wrze. Pojawiają się nowe wyzwania, w miarę jak dawne technologie, dziwne kulty i tajemnice sprzed Dopustu powracają, by nękać ocalałych z apokalipsy. Od rozdartego wojną zachodu po sparaliżowany sporami wschód, mieszkańcy zniszczonej Australii marzą o chwili wytchnienia.
Runebound (trzecia edycja)
Zostań bohaterem Terrinoth i stań w obronie krainy!
Witaj w Terrinoth! To miejsce pełne wspaniałych miast, potężnej magii oraz niebezpiecznych wrogów. Od zawrotnych stromizn Przełęczy Szaleńca po ukryte polany Lasu Spadających Gwiazd: w tej czarownej krainie przygoda czeka na Ciebie za każdym zakrętem traktu.
Descent: Legendy Mroku
Odwieczny wróg powrócił i jest gotów do kolejnej konfrontacji! Zbierz drużynę i zmierz się z siłami ciemności w Descent: Legends of the Dark, przygodowej grze planszowej o przemierzaniu podziemi!
Machina Arcana: Z Otchłani
Zanurz się w bezkresie niekończących się wymiarów przeskakując do mrocznego serca Machina Arcana i poznaj jej początki, a także tragiczne losy żywych istot pozostających w cieniu jej złej woli
Poszukiwania pierścienia
Gdy dojechał do drzewa, za którym krył się Frodo, koń stanął w miejscu. (…) Spod kaptura dobył się szmer, jakby jeździec węszył usilnie jakąś nieuchwytną woń; obracał przy tym głową to w jedną, to w drugą stronę. Nagły ślepy strach zdjął Froda.
Wspomniał o Pierścieniu. Ledwie śmiał oddychać, ale pokusa, by dobyć Pierścienia z kieszeni ogarnęła go z taką siłą, że zaczął przesuwać z wolna rękę. Czuł, że byle wsunął Pierścień na palec - będzie bezpieczny.
- J.R.R. Tolkien, Drużyna Pierścienia
Sword & Sorcery: Leże...
W rozszerzeniu Sword & Sorcery® Leże Vastaryous bohaterowie zostają oderwani od swego poprzedniego życia za sprawą czarnoksięskiej magii i sprowadzeni na nieznany ląd – na plażę czarnego piachu i popiołu na odległej, wulkanicznej wyspie, która okazuje się być leżem matki wszystkich smoków... potężnej Vastaryous i jej zajadłych smokowców!
Celestia
„Ostatnim razem gdy chciałem opuścić Barbadahl myślałem, że nasz statek powietrzny nigdy nie oderwie się od ziemi. Muszę otwarcie przyznać, że moi towarzysze podróży zbyt zasmakowali w rozkoszach, które napotkali w podniebnym mieście. Pewnego dnia ktoś, nie mogę zdradzić kto, wniósł ich podejrzanie ciężkie bagaże i nasz statek powietrzny runął w dół.
Jednak uwierzcie mi, zapłacili wysoką cenę za swą chciwość, przeżywając kilka dramatycznych chwil nim udało się uruchomić śmigła ratunkowe.
Nasz statek opuścił wreszcie to niebiańsko słodkie miejsce, ale na horyzoncie przed nami widniało jeszcze wiele innych przeszkód.”
Orville Russel K., pilot powietrznego statku
Mityczny Wiatr
Od samego początku waszego pobytu w dolinie pojawiały się poszlaki wskazujące na to, że już wcześniej ktoś tu mieszkał. Natrafialiście na nie niemal codziennie. Fundamenty starych budynków. Strzępy szmat w lesie. Zardzewiałe narzędzia, nadgryzione zębem czasu. Kto tu był przed wami?