- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Drakon
Nie prześcigniesz smoka. Musisz prześcignąć przyjaciół!
Smoczyca Drakon schwytała grupę odważnych poszukiwaczy przygód, którzy usiłowali niepostrzeżenie zakraść się do jej legowiska. Zamiast zjeść ich na miejscu, Drakon postanowiła zabawić się ze swoimi więźniami: pierwszy bohater, który zbierze 10 złotych monet ze skarbca Drakon będzie mógł odejść wolno. Pozostali zostaną smoczą przekąską.
Jako jeden z uwięzionych bohaterów musisz pokonać magiczny labirynt Drakon, zbierając złoto i udaremniać działania przeciwników przebiegłymi sztuczkami i sprytnie rozmieszczonymi pułapkami.
Drakon to szybka gra o pościgach, sztuczkach i pułapkach dla 2-6 graczy, rozgrywana w 20-60 minut. Ta edycja gry zawiera płytki komnat z nowymi ilustracjami, nowe plastikowe figurki bohaterów, oraz karty pomocy dla bohaterów.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● 6 figurek bohaterów ● 1 figurka Drakon ● 72 płytki komnat ● 28 żetonów monet ● 6 kart pomocy ● 6 kart bohaterów ●
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Zimowe Opowieści
Nadeszły rządy zimy…
Alicja zmierzała właśnie do domu Dorotki, mając nadzieję, że znajdzie tam bezpieczny azyl dla wszystkich rebeliantów. Szła ulicą miasta, gdy nagle skoczyła na nią ogromna postać – to Wilk! Na szczęście Alicja złapała porzuconą patelnię i uderzyła nią Wilka z głuchym trzaskiem.
Osaczeni
Lato 2023, południe Stanów Zjednoczonych. Nikt nie wie, jak to wszystko się zaczęło, ale wydarzenia potoczyły się bardzo szybko: szczątki pożartych ofiar znajdowane na pustych polach, histeryczne posty publikowane w mediach społecznościowych, pojawienie się pierwszych potworów, nieskuteczne działania wojska, wyczerpanie zapasów, schrony, wszechobecne wycie, które doprowadza wszystkich do szaleństwa…
This War of Mine: Gra...
Miasto jest oblężone. Brakuje wody, jedzenia, leków i innych podstawowych artykułów. Każdy dzień to walka o przetrwanie. Moralność schodzi na dalszy plan – instynkty zaczynają brać górę. W opuszczonych ruinach budynków możesz znaleźć jakieś przydatne pozostałości, ale wyprawa na ulice miasta zawsze wiąże się z ryzykiem. A jeśli spotkasz żołnierzy? Albo inną zdesperowaną grupę? Jak się zachowasz?
Tak właśnie wygląda This War of Mine: Gra planszowa...
Świat Dysku - Wiedźmy
Życie młodej Wiedźmy to nie bułka z masłem. Wstajesz przed wschodem słońca, a kładziesz się na długo po jego zachodzie. Wynagrodzenie? Ubezpieczenie? Zapomnij!
Nie ma czasu na myśli o emeryturze, gdy jednego dnia leczysz świnię farmera Poorchicka, a drugiego odpierasz inwazję Elfów! Ale nie trać głowy, nawet gdy sprawy ułożą się według możliwie najgorszego scenariusza. Wszak opiekuje się tobą Babcia Weatherwax, gotowa podać ci pomocną dłoń.
Escape Room: Misja w Tokio
Tokio pogrążyło się w całkowitej ciemności. Hakerzy złamali zabezpieczenia i odcięli miasto od prądu. Jednak seria trzęsień ziemi i agenci raportujący o ogromnym, ciemnym kształcie majaczącym nad zatoką każą podejrzewać, że atak hakerski to dopiero początek. Jako dowódca organizacji stojącej na straży międzynarodowego bezpieczeństwa musisz przygotować swoich agentów na misję w Tokio. Czy uda się wam uratować świat, a może to na waszej straży pogrąży się on w chaosie?
Talisman: Magia i Miecz
W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. Legendarna gra planszowa w nowej odsłonie.
Zaginiona wyspa Arnak:...
Nadeszła pora, aby sekrety zostały odkryte, a zamknięte drzwi - wreszcie otwarte. Teraz bowiem przybyliśmy na Arnak my, a nasze metody różnią się od tych, którymi posługiwały się wcześniejsze ekspedycje.
Zaginiona ekspedycja
Historia przedstawiona w niniejszej grze powstała w oparciu o ostatnią wyprawę Percy’ego Fawcetta do El Dorado - mitycznego miasta, określanego przez Percy’ego mianem „Z”. Z ekspedycji, na którą Percy zabrał swojego syna Jacka i jego przyjaciela Raleigh Rimmela, nikt nie powrócił.
Obok zaginięcia Amelii Earhart, w latach 30-tych dwudziestego wieku stało się to niemałą sensacją i przeszło do historii jako jedna z najbardziej znanych zaginionych wypraw wszech czasów.
Mr. Jack
1888 – Londyn, pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka
T.I.M.E Stories
Witajcie agenci.
Wasze szkolenie dobiegło końca, lada moment dostaniecie swój pierwszy przydział. Wasze drużyny zostaną przeniesione w czasie, a waszym zadaniem będzie odnaleźć i zapobiec powstaniu paradoksu czasowego, jaki może wystąpić w przeszłości, ratując tym samym teraźniejszość i przyszłość.
Komunikujcie się ze sobą i współpracujcie tak, aby pokonać wszelkie niebezpieczeństwa, które staną wam na drodze.
Dracula (trzecia edycja)
Hrabia powrócił!
Myślicie, że nie zostawiliście mi już żadnego miejsca, gdzie mógłbym spocząć, ale się mylicie! Moja zemsta dopiero się zaczyna! Rozciągnę ją na wieki, a czas jest moim sprzymierzeńcem!
— Bram Stoker, Dracula