- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Warhammer: The Old World
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Scythe: Spotkania
Scythe: Spotkania to wyjątkowy zestaw 32 promocyjnych kart spotkań zaprojektowanych przez fanów gry Scythe i dopracowanych przez Jamey'a Stegmaiera.
Scythe: Spotkania to wyjątkowy zestaw 32 promocyjnych kart spotkań zaprojektowanych przez fanów gry Scythe i dopracowanych przez Jamey'a Stegmaiera.
Rozszerzenie wprowadza nowe zasady:
- niektóre karty posiadają dodatkowy, "tajny" wariant. W przypadku chęci skorzystania z tej sekretnej opcji gracz zachowuje kartę zakrytą, nie informując pozostałych osób o jej treści aż do momentu zagrania karty.
- w przypadku rozgrywki z Automą - jeśli dobrana karta spotkania posiada odpowiedni symbol, gracz może odrzucić tę kartę i dobrać nową, ponieważ nie wszystkie warunki mogą zostać spełnione. Symbol ten pojawia się na 11 nowych kartach.
Zawartość pudełka:
- 32 karty spotkań
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
powiązane produkty
Scythe (edycja polska)
Popioły po Wielkiej Wojnie wciąż pokrywają całunem śnieg w Europii roku 1920.
Kapitalistyczne miasto-państwo znane po prostu jako „Fabryka”, które było siłą napędową wojny dzięki produkowanym przez siebie mechom, zatrzasnęło swe podwoje. Przyciągnęło to uwagę pobliskich krajów.
Na małym, choć niezwykle pożądanym terenie zebrali się przedstawiciele pięciu frakcji. Kto zyska chwałę i fortunę, tworząc swoje imperium jako przywódca Wschodniej Europii?
Scythe: Fenris powstaje
Scythe: Fenris powstaje to ostatnie i największe rozszerzenie - większe niż niejedna gra planszowa! Zawiera w sobie fascynującą kampanię, składającą się z 8 epizodów, która odsłania pełną historię świata 1920+ Jakuba Różalskiego.
Dzięki kampanii poznacie genezę i przebieg Wielkiej Wojny, a następnie rozegracie jej gorzki epilog... Rezultat zmagań będzie zależał od Waszych decyzji, a te nie będą łatwe, gdyż fabuła kolejnych epizodów pozostanie tajna aż do ich rozpoczęcia (dzięki umieszczeniu ich komponentów w zamkniętych pudełeczkach)!
Polecamy również:
Gra o Tron: Matka smoków
Niedługo po tym, jak Szalony Król został strącony z tronu podczas Rebelii Roberta, dwójka osieroconych Targaryenów została zmuszona do ucieczki na Essos. Teraz Robert nie żyje, a panowie i damy Westeros walczą o władzę.
Nadszedł czas, żeby Targaryenowie odebrali, co należy do nich, używając wszystkich dostępnych metod. A tych nie zabraknie, kiedy pod wodzą Daenerys znajdą się nie tylko armie, ale też trzy potężne smoki.
Everdell: Legendy
Jeszcze więcej zabawy w leśnej krainie Everdell, gdzie zwierzęta budują swoją cywilizację.
Kingdomino: Era gigantów
Kingdomino: Era gigantów to rozszerzenie zarówno do gier Kingdomino, jak i Queendomino. Wprowadza nowe elementy urozmaicające rozgrywkę - nowe płytki domina, kafelki celów, drewniane figurki gigantów, magnetyczną wieżę na płytki oraz dodatkowe komponenty dla 5-tego gracza.
Robinson Crusoe: Opowieści...
Robinson Crusoe: Opowieści Niesamowite to drugi dodatek do surwiwalowego klasyka, gry Robinson Crusoe: Przygody na bezludnej wyspie. Rozszerzenie zawiera zarówno unikatowy tryb gry, jak i komponenty, które wzbogacą Twoje rozgrywki w grę podstawową.
Everdell: Krostawiec
Niesławny szczur Krostawiec znów zagraża dolinie Everdell! Rozszerzenie Everdell: Krostawiec to 3 nowe karty przeciwnika, którego możemy spotkać w grze wieloosobowej! Krostawiec występuje w różnych wersjach i z pewnością wprowadzi sporo zamieszania do naszych rozgrywek!
Sword & Sorcery:...
Świat Sword & Sorcery zawsze potrzebuje nowych bohaterów! Dzięki zestawowi Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze - Hero pack - Onamor masz teraz możliwość wprowadzenia nowej, potężnej postaci do swojej kampanii.
Czasami bohaterami są nikczemne postacie parające się mrocznymi sztukami, innym razem wyrzutkowie nie potrafiący dopasować się do społeczności, w których przyszło im żyć... Onamorem, urodzonym w rodzinie potężnych czarodziejów, można grać jako chaotycznym Nekromantą lub praworządnym Przywoływaczem.
Marvel United: Guardians of...
Poprowadź superbohaterów Marvela i powstrzymaj zagładę świata!
Fantastyczne Fabryki:...
Manufrakcje to rozszerzenie do gry Fantastyczne Fabryki, które dodaje nowe karty Projektów i Specjalistów, ale także nowe surowce (Witaminy) oraz asymetryczne zdolności graczy. Każda frakcja zapewnia wyjątkowe rozwiązania dające przewagę i zmienia sposób prowadzenia biznesu… a nowy surowiec dywersyfikuje strategie wiodące do sukcesu.
Dominion: Przystań
Wszystko, czego pragniesz, to okręt o strzelistym maszcie i gwiazda, która cię poprowadzi. Przydałby się też ktoś, kto zna podstawy nawigacji. W końcu udało ci się zdobyć kilka upragnionych rzek i zorientowałeś się, że wszystkie prowadzą do morza do tych niebezpiecznych wód, na których roi się od piratów. Z najwyższą ostrożnością wysyłasz w podróż zamieszkane przez szczury okręty, aby nawiązać lukratywne kontakty z odległymi, zamieszkanymi przez handlarzy portami.
Wiedźmin: Stary Świat -...
Niektóre potwory są tak potężne, że sieją strach na całym Kontynencie, niszcząc miasto po mieście. Zabicie tak niebezpiecznej bestii zamieniłoby każdego wiedźmina w żywą legendę. Ale nie każdy będzie w stanie podołać tak śmiałemu wyzwaniu!
Wybuchowa mieszanka: Uczeń...
Drodzy uczniowie, dzięki Waszemu nieustającemu wsparciu Akademia przeszła niemałą przemianę! Rozbudowaliśmy sale lekcyjne, aby więcej uczniów mogło uczestniczyć w zajęciach. Zakupiliśmy też jeden z tych nowiutkich i lśniących podajników ingrediencji z ukrytą szufladką! Tegoroczny plan lekcji jest nieco bardziej wymagający, więc bądźcie gotowi na zmianę sal, gdy tylko zabrzmi dzwonek!
Robinson Crusoe: Wyprawa...
Kiedy pewnego mroźnego, deszczowego poranka kapitan Robert FitzRoy wkraczał na pokład HMS Beagle, nie spodziewał się, że właśnie rozpoczyna się jedna z najsłynniejszych wypraw morskich w historii ludzkości. Był 27 grudnia 1831 roku. Pierwszy dzień zaplanowanej na dwa lata wyprawy badawczej. Na pokład, prócz 73 członków załogi, zamustrował się – na prywatne zaproszenie kapitana – młody, 22 letni badacz, Karol Darwin. Człowiek, który miał zadziwić cały naukowy świat i na zawsze odmienić nasze życie. Wszystko zaczęło się tu, chłodnego ranka, kiedy HMS Beagle wychodził z portu Plymouth…