Res Arcana: Lux et Tenebrae (edycja polska)

W ciemnej krypcie katedry mag zastanawia się, jak wykorzystać moc demonów dla wzmocnienia swoich zaklęć. Wróżbita zaszył się w swoim laboratorium i zapisuje zwój zniszczenia. Tymczasem pozostali magowie poszukują legendarnych stworów, które pozwolą im powstrzymać te mroczne siły.

89,89 zł
Ilość
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

Jeszcze więcej artefaktów, eliksirów i potężnych mocy!

W ciemnej krypcie katedry mag zastanawia się, jak wykorzystać moc demonów dla wzmocnienia swoich zaklęć. Wróżbita zaszył się w swoim laboratorium i zapisuje zwój zniszczenia. Tymczasem pozostali magowie poszukują legendarnych stworów, które pozwolą im powstrzymać te mroczne siły.

Res Arcana: Lux et Tenebrae to rozszerzenie zawierające: 

  • 4 enklawy mocy
  • 12 artefaktów
  • 4 magów
  • 4 monumenty
  • 2 magiczne przedmioty.

Ponadto wraz z tym dodatkiem pojawia się możliwość rozgrywki 5-osobowej i nowe zasady, które pozwalają lepiej skalować grę. Rozszerzenie wprowadza również dwa nowe elementy do wykorzystania w pojedynkach z pozostałymi magami: zwoje oraz demony.

Czym jest Res Arcana? 

To gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.

Zawartość:

  • 12 kart artefaktów
  • 4 karty magów
  • 4 karty monumentów
  • 25 drewnianych znaczników esencji
  • 2 płytki enklaw mocy (dwustronne)
  • 2 magiczne przedmioty
  • 8 zwojów
  • instrukcja

850004236338

Opis

Autor:
Thomas Lehmann
Wiek:
od 12 lat
Czas gry:
30 minut
Liczba graczy:
2-5 graczy

Komentarze

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Res Arcana: Lux et Tenebrae (edycja polska)

W ciemnej krypcie katedry mag zastanawia się, jak wykorzystać moc demonów dla wzmocnienia swoich zaklęć. Wróżbita zaszył się w swoim laboratorium i zapisuje zwój zniszczenia. Tymczasem pozostali magowie poszukują legendarnych stworów, które pozwolą im powstrzymać te mroczne siły.

Napisz swoją opinię

powiązane produkty

Polecamy również:

Robin Hood