To ja go tnę! Awanturnicy i...
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole!
W związku z remanentem (który potrwa do 8 stycznia) stany magazynowe nie odzwierciedlają rzeczywistej dostępności produktów. Zamówienia będą potwierdzane indywidualnie i realizowane po remanencie. |
Dodatek zawiera:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Memoir '44: Eastern Front
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole!
Ciąg dalszy zmagań o kontrolę nad Imperium! Technologiczne innowacje z planety Ix zapewnią strategiczną przewagę tym, którzy zdołają je pozyskać. Poszerzająca swój zasięg kompania KHOAM zapewni zasoby, które napędzą Twoją drogę ku potędze. Znajome strategie nabiorą nowego wymiaru, gdy do konfliktu przyłączą się straszliwe okręty wojenne – drednoty. Do zmagań przyłączają się też liderzy kolejnych trzech wysokich rodów: Verniusów, Ekazów i Moritanich.
Co by się stało, gdyby Powiernicy Pierścieni Elfów wykorzystali moc swoich pierścieni, aby rzucić wyzwanie potędze Czarnego Władcy? Co, jeśli Balrog opuściłby Morię i zaczął pustoszyć krainy Wolnych Ludów? Albo gdyby podczas narady u Elronda zapadły inne decyzje, co do losu Drużyny Pierścienia?
Dodatkowa plansza gracza Danii i komplet białych figurek do gry Empires: Age of Discovery.
Niedługo po tym, jak Szalony Król został strącony z tronu podczas Rebelii Roberta, dwójka osieroconych Targaryenów została zmuszona do ucieczki na Essos. Teraz Robert nie żyje, a panowie i damy Westeros walczą o władzę.
Nadszedł czas, żeby Targaryenowie odebrali, co należy do nich, używając wszystkich dostępnych metod. A tych nie zabraknie, kiedy pod wodzą Daenerys znajdą się nie tylko armie, ale też trzy potężne smoki.
Podnieś swój komfort rozgrywki i jeszcze skuteczniej uporządkuj ptasi rezerwat! Na skrzydłach: Dwustronna mata do gry to praktyczny dodatek: neoprenowa podkładka z powodzeniem zastąpi podstawowe plansze graczy. Dzięki niej karty nie będą się przesuwały, a ich podnoszenie będzie znacznie łatwiejsze.
Pokój 25 to gra wymagająca umiejętnego planowania ruchów. Wraz z pozostałymi uczestnikami zostajecie zamknięci w labiryncie 25 pomieszczeń ułożonych w kwadrat. Waszym zadaniem jest poruszanie się po planszy w taki sposób, by jak najszybciej odnaleźć tytułowy Pokój 25, dostać się do niego i uciec. Oczywiście nie wszystkie pomieszczenia są warte odwiedzenia – w wielu z nich czekają na Was niebezpieczne pułapki.
W czasach, kiedy Egipt urósł do potęgi, jego władcy wyglądają poza swoje granice. Set, bóg wojny, nakazuje wysłać wojska do dalekiej ziemi Kannan i zmierzyć się z potężnym imperium Hetytów.
Popłyniemy do rafy i zanurzymy się w czarną otchłań, dotrzemy do usianego kolumnami miasta Cyklopów Y’ha-nthlei i w tej siedzibie Morskich Istot będziemy mieszkać w chwale i wspaniałościach na wieki.
- H.P. Lovecraft, Widmo nad Innsmouth
Im bardziej egzotyczne klimaty, tym dziksza jazda. Jedynie najlepsi kierowcy są w stanie sprostać nowym wyzwaniom, które przynosi tamtejszy teren. A na mecie czekają niepowtarzalne nagrody. Nie tylko trofea. Nie tylko pieniądze. Nie ma wspanialszej nagrody niż poczucie wolności towarzyszące jeździe w zatankowanym do pełna bolidzie mknącym w powietrzu czy przemykającym obok rozjuszonego słonia.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj