- Nowy
- Akcesoria
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warhammer 40000
- Warhammer 40,0000: Kill Team
- Blood Bowl
- Necromunda
- Warhammer Underworlds: Shadespire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Warhammer 40,0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- Warhammer 40000: Imperial Knights
- Warhammer 40,000: Apocalypse
- Warcry
- Aeronautica Imperialis
- Star Wars: Legion
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- Różne
- CENTRUM PREZENTÓW
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Gloomhaven: Zapomniane Kręgi
Gloomhaven: Forgotten Circles to pierwszy dodatek do przygodowej gry planszowej Gloomhaven. Zawiera dwadzieścia nowych scenariuszy, których akcja ma miejsce po wydarzeniach z pierwotnej kampanii Gloomhaven. Wprowadza także jedną nową klasę postaci - Aesther Diviner - i jej próby zapobieżenia zbliżającej się katastrofie.

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Gloomhaven: Forgotten Circles to pierwszy dodatek do przygodowej gry planszowej Gloomhaven. Zawiera dwadzieścia nowych scenariuszy, których akcja ma miejsce po wydarzeniach z pierwotnej kampanii Gloomhaven. Wprowadza także jedną nową klasę postaci - Aesther Diviner - i jej próby zapobieżenia zbliżającej się katastrofie. Księga scenariuszy zawarta w zestawie dodatkowo dzieli te scenariusze na wiele stron, aby umożliwić bardziej dynamiczne i zaskakujące spotkania. Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagane jest posiadanie egzemplarza gry Gloomhaven.
Opis
- Wiek:
- od 13 lat
Polecamy również:
Scythe: Spotkania
Scythe: Spotkania to wyjątkowy zestaw 32 promocyjnych kart spotkań zaprojektowanych przez fanów gry Scythe i dopracowanych przez Jamey'a Stegmaiera.
Najeźdźcy z Północy: Pola...
Najeźdźcy z Północy: Pola chwały wprowadzają nowe zagrożenie, które czyha na graczy - podczas najazdów spodziewać można się ataków ze strony wrogich Jarlów i tylko od graczy zależy, czy zdołają ich pokonać lub przekupić, czy będą musieli salwować się... ucieczką!
Najeźdźcy z Północy: Hala...
Najeźdźcy z Północy: Hala bohaterów wprowadza do wioski zupełnie nowy budynek - Miodosytnię. To właśnie tam gromadzą się bohaterowie - zarówno dobrze znani, jak i zupełnie nowi - nie stroniący zarówno od pitnego miodu, jak i heroicznych przygód.
Gra o Tron: Matka smoków
Niedługo po tym, jak Szalony Król został strącony z tronu podczas Rebelii Roberta, dwójka osieroconych Targaryenów została zmuszona do ucieczki na Essos. Teraz Robert nie żyje, a panowie i damy Westeros walczą o władzę.
Nadszedł czas, żeby Targaryenowie odebrali, co należy do nich, używając wszystkich dostępnych metod. A tych nie zabraknie, kiedy pod wodzą Daenerys znajdą się nie tylko armie, ale też trzy potężne smoki.
Szarlatani z Pasikurowic:...
Szarlatani z Pasikurowic: Szeptuchy to rozszerzenie do odnoszącej sukcesy na całym świecie gry familijnej Szarlatani z Pasikurowic. Teraz eliksiry może warzyć aż pięciu graczy, ponieważ pudełko zawiera dodatkowe rubiny, składniki i wszystkie elementy gry dla kolejnego gracza.
To jednak nie wszystko! Do gry wchodzi nowy składnik - kwiat paproci, który ma zmienną wartość, a także nowa wielka dynia, która wypełnia aż sześć pół w kociołku. Oprócz tego nowe księgi składników, które zapewniają jeszcze większą regrywalność.
Kiedy mikstura nie chce się uwarzyć, gracze mogą poprosić o pomoc jedną z trzech szeptuch. To wszystko sprawi, że nie będziecie chcieli odchodzić od kociołków!
Terra Mystica: Kupcy
Rasy Terry Mystiki otworzyły się na handel wykraczający poza faktorie! Teraz towary popłyną pomiędzy rasami, jak jeszcze nigdy dotąd. Umożliwi to nowa budowla - stocznia - która pozwala budować statki, ulepsza żeglugę i zasięg oraz posiada własną planszę.
Dwie nowe mapy (jeziora i fiordy), nowe żetony bonusów, a także żetony punktacji wprowadzą wiele nowych, różnorodnych możliwości prowadzenia rozgrywki.
W pudełku znajdują się dodatkowe elementy do rozszerzenia Ogień i Lód (nie jest ono wymagane do gry).
Inis: Pory roku
Dni przemijają, a fale rozciągają się na horyzoncie, który wydaje się być bliżej niż kiedykolwiek. Krwawe bitwy przeplatają się bez końca z uświęconymi obrządkami, tworząc cykl, którego klany nie potrafią przerwać.
Świętujcie w Imbold, Beltane, Lugnasad i Samhain, niezwykłe dni, które nadają rytm odwiecznemu tańcu pór roku! Gdyż będziecie potrzebować zarówno letniej bryzy jak i zimowych chmur, by pożeglować w kierunku nowych wysp, o których głośno na morzu.
Kroniki zbrodni: Moduł...
Kroniki zbrodni: Moduł rzeczywistości wirtualnej to okulary, które pozwolą graczom obejrzeć karty lokacji w 3D!