- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Warhammer: The Old World
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Everdell: Perłowy potok (edycja kolekcjonerska)
Odkryj podwodną społeczność w nowym dodatku do Everdell!
Zajrzyj w głębiny Perłowego Potoku i odkryj zupełnie nową społeczność zamieszkującą uroczą krainę Everdell!
Dodatek zawiera zupełnie nową lokację – dodatkową planszę rzeki zamieszkałą przez żaby. Uczestnicy będą mogli wysłać tam ambasadora, który będzie odpowiadał za pozyskiwanie nieznanego dotąd surowca, czyli pereł. Dzięki wizytom w podwodnym królestwie będziemy odkrywać zupełnie nowe technologie – wraz z perłami dodatek wprowadza karty wyjątkowych budowli, które będziemy mogli wybudować za ich pomocą.
Zawartość pudełka:
- plansza rzeki
- 2 nakładki na planszę podstawową
- 3 żetony "3 punkty"
- 25 pereł
- 6 drogowskazów
- 9 żabich ambasadorów
- 24 nowych robotników
- 4 cuda
- 22 minikarty
- 32 karty
- zeszyt punktacji
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Wiedźmin: Stary Świat -...
W wiedźmińskim świecie magowie to potężne istoty, przemierzające Kontynent. Często są zamieszani w polityczne intrygi, te mniejsze i większe. Podobnie jak wiedźmini polują na bestie - nie dla ich trofeów, ale by zdobyć cenne składniki, niezbędne w pracach nad magicznymi miksturami. W Starym Świecie pełnym niebezpiecznych stworzeń wszyscy próbują zapracować na swoją sławę.
Brzdęk! - Świątynia małpich...
Tym razem przygoda wzywa Cię do gęstej tropikalnej dżungli. Zawalcz ze starożytnym strażnikiem, znajdź drogę pośród ruchomych mechanicznych korytarzy, posiądź skarby małpich królów i... ograj rywali w trybie mini kampanii.
Sword & Sorcery - Hero...
Świat Sword & Sorcery® zawsze potrzebuje nowych bohaterów! Dzięki temu zestawowi bohatera masz teraz możliwość wprowadzenia nowej, potężnej postaci do swojej kampanii.
Fotosynteza: W blasku księżyca
Jakie zwierzątko będzie Twoim leśnym przyjacielem? Życie w lesie nie toczy się jedynie za dnia!
Sword & Sorcery:...
Świat Sword & Sorcery zawsze potrzebuje nowych bohaterów! Dzięki zestawowi Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze - Hero pack - Ryld masz teraz możliwość wprowadzenia nowej, potężnej postaci do swojej kampanii.
Kiedy wojownik pokroju Rylda zjawia się w pobliżu, jedyną zapowiedź stanowi bezgłośny błysk jego ostrza! Ryldem stanowiącym owoc niezwykle rzadko spotykanej miłości pomiędzy człowiekiem i elfem można grać jako chaotycznym Bardem lub praworządnym Fechmistrzem.
Rising Sun: Zstąpienie Kami
Zstąpienie Kami to rozszerzenie i zbiór zasad, które sprawia, że udział Kami staje się jeszcze bardziej istotny podczas rozgrywki w Rising Sun! Normalne zasady pozwalają wysyłać swoich Shinto by czcili Kami w świątyniach, uzyskując tym samym korzyści dla swojego klanu. Zstąpienie Kami oznacza, że Kami otrzymują swoje własne figurki, które rozpoczynają rozgrywkę we wskazanej Prowincji.
Terraformacja Marsa: Kolonie
Świat otworzył przed nami swe wrota. Korporacje, które do tej pory działały na Marsie, w pogoni za minerałami i zasobami, rozszerzają swoją działalność na inne zakątki Układu Słonecznego. Większości z nich nie da się przystosować do życia na większą skalę, ale budowanie na nich niewielkich kolonii może okazać się bardzo opłacalne i przynieść Ci profity na drodze do terraformowania Marsa. Wyślij swoją flotę handlową na odległe księżyce! Stwórz kolonię gdzieś w chmurach Jowisza! I pozwól, by Twoje ziemskie aktywa popchnęły Cię do sukcesu.
Istanbul: Listy & Pieczęcie
Kupcy Istnabulu!
Wpadliście na nowy i niezwykle lukratywny pomysł stworzenia kolejnego źródła zarobków - dostarczanie listów sprzedawcom na bazarze! Do waszych uszu dotrą dzięki temu różne ciekawe plotki, w sam raz, aby sprzedać je za garść rubinów. Aby interes się kręcił zatrudnicie też pomocników, którzy będą aktywnie wspierać Wasze wysiłki.
Pax Renaissance: Era...
Mini dodatek do gry Pax Renaissance. Te karty są przeznaczone do użycia z wariantem mapy z 1550 (patrz C1c). Użyj kart teokracji reformacyjnych dla początkowej Anglii i ŚCR oraz 2 nowych kart mapy dla początkowych średniowiecznych państw Węgier i Imperium Osmańskiego. Trapezunt zaczyna ze znacznikiem blokady (zamiast Morza Czerwonego). Użyj nowej karty stanu imperium Państwa Kościelnego (z dwoma królami) tylko wtedy, gdy Państwo Kościelne zmieni się w teokrację reformacyjną lub muzułmańską.
Paladyni zachodniego...
Wojny z najeźdźcami stały się w Twoim kraju bardziej regularne niż posiłki poddanych i chyba wreszcie zwróciły uwagę zagranicy. Wysoko urodzeni baronowie i książęta wysyłają swoich dyplomatów, by zaoferować Ci chrześcijańską pomoc - pomoc, rzecz jasna, na kredyt. Czy okażesz się wystarczająco silny i zdeterminowany, aby ją przyjąć i wykorzystać? Może się okazać, że nie tylko zdołasz się obronić, ale i wzrosnąć w siłę i, kto wie, może kiedyś będziesz mógł myśleć o koronie?
Agricola (wersja dla...
Agricola (wersja dla graczy): Talia Artifex to 120 dodatkowych kart do gry! 60 kart małych usprawnień oraz 60 kart pomocników z Talii Artifex możesz wymieszać z kartami gry podstawowej oraz kartami z innych rozszerzeń. Możesz również zagrać tylko z nimi. Zasady gry nie ulegają zmianie.