Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

    Alchemicy: Królewski Golem

    69,02 zł
    Ilość
    Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie


    redeem
    Kupując ten produkt możesz zebrać 6 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 6 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,60 zł .


     

    Bezpieczeństwo

     

    Szybka dostawa

     

    Bezproblemowy zwrot

    Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie!
    Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!

    W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia:

    • Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
    • Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
    • Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
    • Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.
     

    Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.
    Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią.

    Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?

    Zawartość pudełka:

    • Kapitał Początkowy (20 kart początkowych, karta replikatora, trochę żetonów książek),
    • Duży Ruch (więcej żetonów książek, nowa tabela dedukcji, 6 plansz pól kolejności),
    • Królewska Encyklopedia (dwustronna plansza encyklopedii, kafel stypendium encyklopedycznego, 16 żetonów składników, 4 białe pieczęcie bez gwiazdek, 4 dodatkowe pieczęcie ze srebrną gwiazdką),
    • Projekt "Golem" (plansza badań nad golemem, plansza rozszerzenia, plansza ze skrótem punktacji, 2 karty artefaktów, 3 kafle konferencji, plansza artefaktów spod lady, 4 karty przysług [dworzanie], 4 dodatkowe flakoniki, 16 żetonów aprobaty, 24 żetony raportu, 4 nowe tabelki dedukcji, 6 kafli nastroju króla, 12 żetonów książek, kafel raportu z postępów)

    Rebel
    061216J

    Komentarze

    Napisz swoją opinię

    Alchemicy: Królewski Golem

    Napisz swoją opinię

    Polecamy również:

    Robin Hood

    Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Akceptuj Więcej informacji Odrzuć