- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Warhammer: The Old World
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Szybkie kolory
W grze Szybkie kolory każdy z graczy otrzymuje dwustronną kartę z dwiema wersjami tego samego obrazka - kolorową oraz czarno-białą. Zadaniem uczestników jest zapamiętanie układu kolorów na grafice i odwzorowanie ich na drugiej stronie. Każda osoba koloruje inny obrazek, ale wszyscy korzystamy z tego samego zestawu pisaków, a tym samym musimy szybko podejmować decyzje i skutecznie walczyć o swoje. Co więcej - wraz z kolejnymi turami nasadki pisaków zmieniają się i wskazują inny kolor niż w rzeczywistości!
Dlaczego pokochasz tę grę?
Szybkie kolory to świetna propozycja dla młodszych i starszych, łącząca szybką zabawę z treningiem zapamiętywania. Choć podstawowe zadanie - zapamiętanie układu kolorów - może wydawać się proste, gdy do głosu dochodzi adrenalina, rywalizacja i wspólne rzucanie się po ten sam pisak, o pomyłkę nietrudno. Czasem będziemy pewni swego, a po odkryciu kart okaże się, że drobny błąd zaważy na naszej przegranej. Jedno jest pewne - czeka nas spora dawka śmiechu!
Chwyć mazak w dłoń i dodaj światu kolorów!
Zawartość pudełka:
- 55 kart rysunków
- 5 dwustronnych kart punktacji
- 6 mazaków z gąbkami
- sakiewka (pojemnik, w którym trzyma się grę i plansza w jednym)
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Mistakos: Wyższy szczebel...
Czteroosobowa gra zręcznościowa Mistakos w zupełnie nowej odsłonie, z drabinami w roli głównej! Zdobądź jak najmniejszą liczbę punktów karnych lub jak najszybciej pozbądź się drabin w danym kolorze w trakcie ustawiania z nich wspólnej, imponującej konstrukcji.
Dobra zabawa gwarantowana - teraz także w większym gronie!
Marvel: Rękawica...
Stań do walki o losy wszechświata w tej szybkiej grze karcianej wymagającej umiejętności dedukcji i gotowości do podejmowania ryzyka! Wciel się w poszukującego Kamieni Nieskończoności Thanosa albo dołącz do drużyny bohaterów, którzy próbują go powstrzymać. Czy zdołasz przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść?
Eksplodujące Kotki: Koci...
Zasiądź z przyjaciółmi do wspólnej zabawy, a następnie bezwzględnie ich zdradź, by sięgnąć po zwycięstwo! Od teraz możesz polegać nie tylko na własnych umiejętnościach – Koci złodziejaszek chętnie Ci pomoże, podkradając najlepsze karty pozostałym graczom. W końcu Ty zrobisz z nich lepszy użytek, prawda?
Dobble Minionki
Bob, Dave, Stuart, Kevin i inne Minionki nadciągają! Te psotliwe, żółte stworki chętnie pomagają swoim właścicielom, a teraz zawitały na karty Dobble, by cieszyć najmłodszych i zachęcać ich do rozwijania refleksu i spostrzegawczości. Na 55 charakterystycznych, okrągłych kartach znajdziemy zarówno same Minionki, jak i najważniejszych bohaterów znanych z filmów z nimi takich jak Gru, Lucy, Margo czy Agnes. Czy uda Ci się wypatrzyć identyczne obrazki zanim zrobią to przeciwnicy?
Dylematy
Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie talię, którą będziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawę.
Czarne historie: Seks i...
Czarne historie - Seks i zbrodnia to 50 kruczoczarnych zagadek traktujących o największej z namiętności tego świata! Tylko dla odważnych.
Pictomania
Propozycja dla tych, którzy lubią dobra zabawę. Pictomania to gra w rysowanie, w której nie musisz umieć rysować! Nawet jeśli narysujesz psa, który wygląda jak wilk albo koń, rysujesz wystarczająco dobrze, żeby zagrać. Pozycja obowiązkowa na rozkręcenie imprezy i sposób na niezapomniane spotkanie z przyjaciółmi.
Czarne historie - Śledztwo
Miasto zalała fala morderstw... Wszyscy agenci przybyli na posterunek i próbują dowiedzieć się: Kiedy to się wydarzyło? Czy było już ciemno? Gdzie w czasie zbrodni znajdowała się ofiara? W domu? I czy narzędziem zbrodni na pewno był nóż?
Czarne historie -...
Pomiędzy "super" a "super głupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
Gra dla młodych buntowniczek
Gra dla młodych buntowniczek jest kooperacyjną grą karcianą dla 2 lub większej liczby rebelianckich dusz. Co to oznacza? W tego typu grze, zamiast rywalizować między sobą, musicie połączyć siły, by wspólnie doprowadzić swoją zbuntowaną drużynę do zwycięstwa. Wspólnie wygrywacie, ale i razem ponosicie porażki
Limits
Imprezowa gra karciana ,Limits potrafi wprawić w dobry nastrój absolutnie każdego. Ach, te kolorowe łapy na kartach, Zobaczcie sami!
Eksplodujące Kotki:...
Wejdź do gry i spróbuj swoich sił w tej wysoce strategicznej, w pełni bezpiecznej wersji rosyjskiej ruletki! Podczas rozgrywek gracze co turę dobierają po jednej karcie, aż do momentu, gdy któryś trafi na puchatą bombę. Ów nieszczęśnik rozlatuje się na tysiąc kawałeczków i wypada z gry. Pozostałe karty służą do unikania eksplodujących kotków lub łagodzenia ich wybuchowego temperamentu.