iKNOW - Edycja Rodzinna
iKnow: Edycja rodzinna to kolejna innowacyjna gra z serii iKnow. Jak w każdej grze z tego cyklu o zwycięstwie nie decyduje sama wiedza - liczy się również znajomość przeciwników.
W każdej rundzie rozgrywki jeden z uczestników opisuje obraz, podczas gdy pozostali gracze wykonują swoje rysunki w oparciu o prezentowany im opis.
Następnie powstałe prace porównywale są z ilustracją opisującego. Wynik każdego z graczy ustalany jest w oparciu o określone kryteria, przy czym wychwycenie najważniejszych szczegółów i uwzględnienie ich w swojej ilustracji jest kluczem do zwycięstwa.
Identik to niezwykła gra polegająca na rysowaniu. Stanowi oryginalną propozycję gry imprezowej, która zapewni uczestnikom sporo śmiechu podczas rywalizacji.
Zawartość pudełka:
iKnow: Edycja rodzinna to kolejna innowacyjna gra z serii iKnow. Jak w każdej grze z tego cyklu o zwycięstwie nie decyduje sama wiedza - liczy się również znajomość przeciwników.
Arkana Miłości to ekskluzywna seria gier dla par i osób, które dopiero się poznają, szukając bliskiej relacji lub przygody. Łączy proste zasady z przepiękną oprawą graficzną.
Gra ma dwa warianty - klasyczny i scenariuszowy, dozujący zmysłowe doznania. Talia zawiera 55 kart z różnymi zadaniami i wyzwaniami, które można dowolnie łączyć z pozostałymi rodzajami talii. Każdą kartę zdobi zmysłowa fotografia aktu oraz inspirujący cytat!
Talia namiętna jest idealna, aby podkręcić temperaturę do maksimum. Dzięki niej można otworzyć się na nowe doznania i wzmocnić więź, oddając się namiętnym pieszczotom!
Współpraca, kreatywność i dobra zabawa to Twoje ulubione elementy, a do tego uwielbiasz czarny humor i nieprzyzwoite żarty? Zbierz znajomych i spróbujcie swoich sił w nowej wersji Top 10, przeznaczonej dla dorosłych! To niebanalna gra skojarzeń, w której będziecie mogli puścić wodze fantazji (i inne hamulce), dążąc do wspólnej wygranej.
Wilkołaki prześladują bezbronną wioskę, ale burmistrzowi udało się odnaleźć Magiczne Słowo. Jeśli wszyscy mieszkańcy wypowiedzą je jednocześnie, bestie zostaną wypędzone z osady na zawsze. Niestety moc Magicznego Słowa sprawiła, że burmistrz stracił głos i może odpowiadać na pytania jedynie za pomocą żetonów "tak" lub "nie". Wieśniacy będą starali się poznać Magiczne Słowo, a Wilkołaki zrobią wszystko, aby do tego nie dopuścić.
Trzecia odsłona sprytnej karcianki, w której umieszczamy swoje zakryte karty, by przygotować nieczyste zagrywki i zastawiamy pułapki by ostatecznie sięgnąć po tron!
Chcesz stworzyć przyjazną atmosferę rywalizacji i nadal cieszyć się wieczornym spotkaniem lub obiadem w gronie rodziny i przyjaciół? Jeśli tak, to gra „Daję Głowę” jest właśnie dla Ciebie!
Gra dla młodych buntowniczek jest kooperacyjną grą karcianą dla 2 lub większej liczby rebelianckich dusz. Co to oznacza? W tego typu grze, zamiast rywalizować między sobą, musicie połączyć siły, by wspólnie doprowadzić swoją zbuntowaną drużynę do zwycięstwa. Wspólnie wygrywacie, ale i razem ponosicie porażki
Tajemny Dwór z serii Rozumówki to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie.
W lesie Sherwood toczy się zacięta walka pomiędzy kompanami Robin Hooda i zastępcami Szeryfa z Nottingham. Każda ze stron stara się zinfiltrować przeciwny obóz, aby ostatecznie zwyciężyć. Jako prosty człowiek utknąłeś między tymi dwiema frakcjami. Ocalisz swoją skórę, jeśli oskarżysz Robina i jego towarzyszy lub zdemaskujesz Szeryfa i jego zastępców, którzy przeniknęli do obozowiska Robina
Karol Kolejarz nie spodziewał się kłopotów – dzień pracy zapowiadał się spokojnie. Przynajmniej do czasu, gdy kierowany przez niego pociąg nieco wymknął się spod kontroli. Pędząca przed siebie śmiercionośna maszyna zbliża się do rozwidlenia, nasz bohater musi zdecydować, w którą stronę skręcić, a tymczasem na każdym z torów znajdują się niczego nieświadomi ludzie...
Bob, Dave, Stuart, Kevin i inne Minionki nadciągają! Te psotliwe, żółte stworki chętnie pomagają swoim właścicielom, a teraz zawitały na karty Dobble, by cieszyć najmłodszych i zachęcać ich do rozwijania refleksu i spostrzegawczości. Na 55 charakterystycznych, okrągłych kartach znajdziemy zarówno same Minionki, jak i najważniejszych bohaterów znanych z filmów z nimi takich jak Gru, Lucy, Margo czy Agnes. Czy uda Ci się wypatrzyć identyczne obrazki zanim zrobią to przeciwnicy?
Dlaczego Marta leżała martwa na łące? Dlaczego Anna, wesoło podśpiewując, ciągnęła za sobą zwłoki swojego męża? Czemu w rzece pływały ciała trzech osób?