Tajemny Dwór
Tajemny Dwór z serii Rozumówki to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie.
W związku z remanentem (który potrwa do 8 stycznia) stany magazynowe nie odzwierciedlają rzeczywistej dostępności produktów. Zamówienia będą potwierdzane indywidualnie i realizowane po remanencie. |
Hedbanz – gra z krótkimi pytaniami czym jestem?
Każdy z graczy ma na głowie opaskę z obrazkiem, którego nie widzi. Na podstawie pytań np. czy jestem warzywem? – musi odgadnąć czym jest (co znajduje się na obrazku).
Jeśli zgadnie w odpowiednim czasie - oddaje żeton do banku i jest coraz bliżej zwycięstwa. Wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się wszystkich żetonów!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Hedbanz
Hedbanz – gra z krótkimi pytaniami czym jestem?
Tajemny Dwór z serii Rozumówki to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie.
The Game to kooperacyjna gra karciana, w której proste zasady łączą się z emocjonującą rozgrywką. Aby zwyciężyć, gracze muszą wspólnymi siłami wyłożyć na stół wszystkie karty. Mimo że współpracują, mają bardzo ograniczone możliwości komunikacji, dzięki czemu każda rozgrywka pełna jest niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji.
Bzzz... PLASK! to wyjątkowa gra imprezowa! Wszyscy gracze jednocześnie (!) starają się łapać owady.
Bestsellerowa gra imprezowa teraz również w wersji dla najmłodszych! Tajniacy Disney to zupełnie nowa odsłona popularnej karcianki bazującej na skojarzeniach, w której dwie drużyny rywalizują o to, która jako pierwsza odgadnie przypisany do niej zestaw haseł. Wyzwanie polega na tym, że wspomniane słowa ukryte są na planszy pod postacią obrazków lub wieloznacznych wyrazów. Tylko kapitanowie wiedzą, które z nich przypisane są do poszczególnych drużyn. Ich zadaniem jest przygotowywanie zwięzłych podpowiedzi, które mają naprowadzić grupę na odpowiednie karty.
Daj namiar to kooperacyjna gra skojarzeniowa, w której będziemy szukali połączeń między wylosowanymi parami wyrazów.
Swietna gra imprezowa dla całej rodziny ,
nominacja do nagrody Gra Roku 2009 (Francja)
rekomendacja do nagrody Spiel des Jahres 2009 (Niemcy)
Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem!
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Stwórz własny komiks, pokaż swą wyobraźnię, tutaj masz szanse na nowe historie w których wystapi batman, superman w Twoim wydaniu.
W grze Concept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić.
Wilkołaki prześladują bezbronną wioskę, ale burmistrzowi udało się odnaleźć Magiczne Słowo. Jeśli wszyscy mieszkańcy wypowiedzą je jednocześnie, bestie zostaną wypędzone z osady na zawsze. Niestety moc Magicznego Słowa sprawiła, że burmistrz stracił głos i może odpowiadać na pytania jedynie za pomocą żetonów "tak" lub "nie". Wieśniacy będą starali się poznać Magiczne Słowo, a Wilkołaki zrobią wszystko, aby do tego nie dopuścić.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj