iKnow: Wielki Test Wiedzy
iKnow: Wielki Test Wiedzy wymaga zarówno wiedzy, jak i umiejętności taktycznych. Aby zwyciężyć, trzeba wykorzystać własny intelekt, wiedzę przeciwników oraz skutecznie przewidywać trafność ich odpowiedzi.
To ptak?! To samolot?! Nie, to Super Munchkin! Gra w Edycji Jubileuszowej, zilustrowana przez Arta Baltazara, pozwoli Ci zostać prawdziwym superbohaterem!
Odkryj swoją Genezę i zyskaj większą Moc! Korzystaj z para-zdolności, by łatwiej skopać tyłki Kapitana Bumelanta i Lorda Wiadera. A w razie tarapatów zawsze możesz skryć się w Kwaterze Głównej!
Super Munchkin jest samodzielną grą, opierającą się na mechanice gry karcianej Munchkin. Tak więc, jeśli chcesz, możesz ją także łączyć z Munchkinem Edycją Polską oraz dowolnymi innymi podstawkami i dodatkami do Munchkina dla jeszcze większej liczby Potworów, Skarbów i Poziomów!
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
iKnow: Wielki Test Wiedzy wymaga zarówno wiedzy, jak i umiejętności taktycznych. Aby zwyciężyć, trzeba wykorzystać własny intelekt, wiedzę przeciwników oraz skutecznie przewidywać trafność ich odpowiedzi.
Zasiądź z przyjaciółmi do wspólnej zabawy, a następnie bezwzględnie ich zdradź, by sięgnąć po zwycięstwo! Od teraz możesz polegać nie tylko na własnych umiejętnościach – Koci złodziejaszek chętnie Ci pomoże, podkradając najlepsze karty pozostałym graczom. W końcu Ty zrobisz z nich lepszy użytek, prawda?
Dla kochających wyuzdane koty i perwersyjne wybuchy, Odkryj mroczną stronę popularnej, puchatej karcianki dzięki specjalnej edycji Eksplodujących Kotków - tylko dla dorosłych! Ta wersja to w zasadzie gra podstawowa, jednak na kartach pojawiają się treści zbyt okropne/wspaniałe, by mogły się znaleźć w standardowej edycji.
Miasto zalała fala morderstw... Wszyscy agenci przybyli na posterunek i próbują dowiedzieć się: Kiedy to się wydarzyło? Czy było już ciemno? Gdzie w czasie zbrodni znajdowała się ofiara? W domu? I czy narzędziem zbrodni na pewno był nóż?
Dynamiczna gra karciana, która świetnie sprawdzi się zarówno do rozwijania dziecięcego słownictwa, jak i na imprezy! Naszym zadaniem jest najszybsze wymyślanie słów spełniających dwa kryteria: pierwszą literę oraz kategorię.
W grze Na końcu języka należało jak najszybciej podać słowo z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika. W grze Na końcu języka 2 na kartach zamiast kategorii znajdują się litery. Podczas pojedynku należy jak najszybciej podać słowo zawierające litery z kart graczy!
Wersja ZAŁÓŻ SIĘ wnosi do gry wysokie stawki. W kazdej turze obstawiasz, czy przeciwnik zna odpowiedź i zdobywasz bądź tracisz żetony umożliwiające wygraną. Odpowiadaj prawidłowo, a zgarniesz żetony przyjaciół, uzbierasz specjalne trójkąciki i wygrasz grę! Pamietaj, w ZAŁÓŻ SIĘ nie musisz znać wszystkich odpowiedzi na pytania - wystarczy że dobrze znasz swoich przeciwników!
Chcesz stworzyć przyjazną atmosferę rywalizacji i nadal cieszyć się wieczornym spotkaniem lub obiadem w gronie rodziny i przyjaciół? Jeśli tak, to gra „Daję Głowę” jest właśnie dla Ciebie!
Zapraszamy do podziemi powita nas chłodem lochów i ziejącym ogniem potworem. To świetna gra w której musimy wystawić do wiatru naszych współtowarzyszy. Sprawić, by zaginęli w lochu...Ryzyko, blef, strategia. Jest tu wszystko co każdy gracz lubi najbardziej.
Sny mogą być tak żywe, jakby działy się naprawdę, ale kiedy się kończą, bardzo ciężko jest je zapamiętać. A co, gdyby kilka osób śniło o tym samym? Przy odrobinie szczęścia i skutecznej komunikacji być może uda się zapamiętać tę niezwykłą historię...
Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem!
Wyspa Oshra pogrążona jest w chaosie. Śmierć Cesarza sprawiła, że konflikt pomiędzy Górskimi Plemionami a Armią Imperialną przybrał na sile. Podczas gdy Wodne Ludy za wszelką cenę próbują utrzymać w ryzach zwaśnionych rywali, Nieumarli dążą do otwartej wojny. Cała nadzieja w szóstce dzieci Cesarza. Które z nich obejmie tron?