Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
W związku z wdrożeniem nowych funkcjonalności przez kilka dni mogą pojawiać się przejściowe problemy z prawidłową dostępnością produktów. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy celem potwierdzenia dostępności danego produktu.

Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

24,89 zł
Ilość
Czas realizacji: Do 3 dni

redeem
Kupując ten produkt możesz zebrać 2 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 2 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,20 zł .


 

Bezpieczeństwo

 

Szybka dostawa

 

Bezproblemowy zwrot

Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.

Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.

Portal Games
5908310266480

Komentarze

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Napisz swoją opinię

Polecamy również:

Robin Hood