Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
W związku z wdrożeniem nowych funkcjonalności przez kilka dni mogą pojawiać się przejściowe problemy z prawidłową dostępnością produktów. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy celem potwierdzenia dostępności danego produktu.
Neuroshima RPG - Neuroshima Bohater 3

Neuroshima Bohater 3

31,00 zł
Ilość
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie


  • Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo
  • Szybka dostawa Szybka dostawa
  • Bezproblemowy zwrot Bezproblemowy zwrot

Drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.

W podręczniku znajdziemy:

Poznaj sekrety Tornado
Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.

Przybądź z Europy
To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.

Zostań Mistrzem Sztuk Walki
Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo” nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy” system Sztuk walki.

Typhoon Village
Nowe Pochodzenia dla graczy.
Cała prawda o pancerzu wspomaganym
Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.

Arsenał Eda Rednecka
Nowa broń i sprzęt do ogólnie tak zwanej przemocy.

Ujarzmij maszynę Molocha
Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.

Księga Montera
Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha” z pierwszego Bohatera.

Rozwiń swoją profesję
Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.

Portal Games
Por003

Komentarze

Napisz swoją opinię

Neuroshima Bohater 3

Napisz swoją opinię

Polecamy również:

Robin Hood

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć