- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Zestawy startowe
- Zestawy bitewne
- US Army I Piechota
- US Army I Pojazdy
- US Army I Jednostki wsparcia
- British Army I Piechota
- British Army I Pojazdy
- British Army I Jednostki wsparcia
- Soviet Army I Piechota
- Soviet Army I Pojazdy
- Soviet Army I Jednostki wsparcia
- French Army
- Belgian Army
- Polish Army
- German Army I Piechota
- German Army I Pojazdy
- German Army I Jednostki wsparcia
- Imperial Japanese
- Italian Army
- Hungarian Army
- Finnish Army
- Akcesoria
- Kości Rozkazów i torby
- Elementy terenu
- Podręczniki
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Tsuro
Tsuro to szybka gra w której kierunki mogą się zmieniać zaskakująco łatwo. Zasady są proste: ustawiasz swoje kamienie, wybierasz własne kawałki i usiłujesz zbudować bezpieczną Ścieżkę dla swojej wędrówki.

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Zbuduj własną ścieżke, tak aby przeciwnik nie skierował Cię w złą stronę lub na krawędź planszy. Tsuro to szybka gra w której kierunki mogą się zmieniać zaskakująco łatwo. Zasady są proste: ustawiasz swoje kamienie, wybierasz własne kawałki i usiłujesz zbudować bezpieczną Ścieżkę dla swojej wędrówki. Ścieżki poszczególnych graczy przeplatają się i łączą, więc decyzje, które podejmujesz wpływają na wszystkie wędrówki na planszy. Tsuro przeznaczone jest dla od 2 do 8 graczy, w wieku od 8 lat w góre. Pozostań na właściwej Ścieżce - Twoja wędrówka rozpoczyna się tutaj.
Zalety gry:
* Tsuro jest zabawne, szybkie i ekscytujące!
* Elegancki wygląd i łatwe do nauczenia zasady
* Wyjątkowa wartość - rozrywka dla całej rodziny
Zawartość:
* 1 plansza
* 1 smoczy kawałek
* 8 znaczników
* 35 kawałków Ścieżki
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Napisz swoją opinię
Tsuro
Tsuro to szybka gra w której kierunki mogą się zmieniać zaskakująco łatwo. Zasady są proste: ustawiasz swoje kamienie, wybierasz własne kawałki i usiłujesz zbudować bezpieczną Ścieżkę dla swojej wędrówki.
Polecamy również:
Gry podróżne: Szachy
Gry podróżne: Szachy to kieszonkowa wersja klasycznej gry strategicznej dla dwóch osób. Przez wiele wieków potężni władcy ćwiczyli za pomocą szachów logiczne myślenie i umiejętność przewidywania ruchów. Gra po dziś dzień zachowała swoje wyjątkowe walory edukacyjne.
Katamino
Katamino jest dynamiczną układanką i zmuszająca do myślenia zagadką. Rozwija zmysł obserwacji i zdolność logicznego myślenia.
Celem gry jest układanie figur zwanych pentami. Wykonuje się to przez umieszczanie określonej liczby pentaminów – specjalnie zaprojektowanych klocków – na pokratkowanej planszy gry.
Quixo Mini
Celem gry jest ustawienie 5 swoich kostek w linii poziomej, pionowej lub ukośnej - w końcu to "kółko i krzyżyk"! "Podróżna" wersja znakomitej gry logicznej.
Qwirkle (edycja polska)
Zasady gry Qwirkle są niezwykle proste, jednak wymagają zarówno strategicznego, jak i taktycznego myślenia. Qwirkle jest grą, której nauczysz się w ciągu jednej chwili i spędzisz przy niej wiele godzin, doskonale się przy tym bawiąc.
Dvonn
Budowanie stosów, przejmowanie pierścieni przeciwnika, a przede wszystkim, pozostanie w połączeniu z czerwonymi pierścieniami DVONN – oto, o czym musza pamiętać grający
Club 2%
Graj i rozwijaj logiczne myślenie. Wciągająca zabawa dla całej rodziny. Inspiracją powstania gry Club 2% było zastosowanie tej samej logiki rozumowania, która jest podstawą zagadki Einsteina. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku.
Skybridge Classic
W tej przestrzennej grze strategicznej rywalizujesz o miano najlepszego budowniczego i objęcie władzy nad miastem. Proste reguły i szybka rozgrywka sprawią, że będziesz chciał grać w nią bez końca!
Gyges
Gyges jest abstrakcyjną grą planszową, w której traci znaczenie podział na „białe” i „czarne”. Wprawdzie celem gry jest przesuniecie pionka do ostatniego rzędu przeciwnika, ale haczyk polega na tym, że nikt nie jest właścicielem pionków.
Halma
Klasyczna Halma to gra wymyślona w 1883 lub 1884 roku przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy 16x16 pól. W Polsce przyjęła się nazwa Halma dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy. Pisał o niej Lech Pijanowski.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj