Samotnik
Samotnik to tak naprawdę łamigłówka. Na 33 kwadratowych polach usytuowanych na planie krzyża rozkładamy 32 pionki. Zadanie polega na takim przemieszczaniu pionków, aby na końcu został tylko jeden.
Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). | |
W związku z remanentem przez kilka dni mogą pojawiać się przejściowe problemy z prawidłową dostępnością produktów. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy celem potwierdzenia dostępności danego produktu. Produkty GW mają czas realizacji około miesiąca. |
Sputnik to nie tylko rakieta ale także wspaniała gra planszowa z kategorii gier logicznych. Każda rakieta w swojej turze startuje do odległej galaktyki. Ale niezamieszkałe galaktyki znikają jedna po drugiej: powstrzymaj rakietę swojego przeciwnika przed wykonaniem ruchu albo połknie cię czarna dziura
Bezpieczeństwo
Szybka dostawa
Bezproblemowy zwrot
Gotowy do startu…? Każda rakieta w swojej turze startuje do odległej galaktyki. Ale niezamieszkałe galaktyki znikają jedna po drugiej: powstrzymaj rakietę swojego przeciwnika przed wykonaniem ruchu albo połknie cię czarna dziura… Ostatnia rakieta, która przeżyje chaos Wielkiego Wybuchu wygrywa! Sputnik to ekskluzywna gra dla koneserów. Została w całości wykonana z drewna. Liczba Graczy:2-6 Zawartość Pudełka: * plansza gry * 6 rakiet * 6 dwustronnych pionów wyrzutnia/galaktyka * 34 piony galaktyk * instrukcja
Sputnik
Sputnik to nie tylko rakieta ale także wspaniała gra planszowa z kategorii gier logicznych. Każda rakieta w swojej turze startuje do odległej galaktyki. Ale niezamieszkałe galaktyki znikają jedna po drugiej: powstrzymaj rakietę swojego przeciwnika przed wykonaniem ruchu albo połknie cię czarna dziura
Samotnik to tak naprawdę łamigłówka. Na 33 kwadratowych polach usytuowanych na planie krzyża rozkładamy 32 pionki. Zadanie polega na takim przemieszczaniu pionków, aby na końcu został tylko jeden.
Klasyczne szachy w pięknym wydaniu, drewniane figurki, drewniana szachownica.
Witrażyści z całego świata - witajcie w Sintrze i jej pałacach! Sprawdźmy, kto stworzy najładniejsze, zapierające dech w piersiach witraże do pałacowych okien!
Żaby skaczą z liścia na liść. Starają się jak najszybciej zająć miejsca na liściach-domkach swoich przeciwników. Po każdym skoku znika kładka łącząca liście, pomiędzy którymi wykonany był skok. To zdecydowanie utrudnia skoki pozostałym żabom
Klasyczna Halma to gra wymyślona w 1883 lub 1884 roku przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy 16x16 pól. W Polsce przyjęła się nazwa Halma dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy. Pisał o niej Lech Pijanowski.
Klasyczne bingo w ładnym, poręcznym wydaniu. Klasyczna juz gra logiczna dla każdego.
Na początku XVI wieku, Król Manuel I zlecił najlepszym portugalskim rzemieślnikom budowę majestatycznych budynków. Po ukończeniu pałaców w Évorze i Sintrze, król postanowił zbudować letni pawilon na cześć najdostojniejszych członków rodziny królewskiej. Konstrukcję pawilonu powierzono najbardziej utalentowanym rzemieślnikom, których umiejętności pomogą nadać pawilonowi splendor, na jaki zasługuje rodzina królewska.
Winomino to bardzo prosta gra, przeznaczona dla jednego lub dwóch graczy w dowolnym wieku!
Winomino to doskonałe narzędzie edukacyjne, wprowadzające dzieci w świat geometrii przestrzennej.
Karciana wersja bestsellerowej gry Ubongo.
Każdy gracz otrzymuje 9 kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty.
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare "kółko i krzyżyk". Każda z 16 drewnianych figur posiada cztery charakterystyczne cechy; może być: czarna lub biała, okrągła lub kwadratowa, wysoka lub niska, z otworem lub bez.
Celem gry jest uszeregowanie czterech z własnych Gobbletów w jednym rzędzie. W każdej turze, musisz zagrać nowego Gobbleta albo przemieścić Gobbleta na planszy. Cała sztuka polega na tym, abyś zapobiegł wchłonięciu własnych pionków przez pionki przeciwnika..
Obaj gracze budują wspólnie trzy wieże. Podczas budowy starają się zasłonić elementy należące do przeciwnika. Zwycięzcą zostaje gracz, który ma najwięcej widocznych elementów w zbudowanych wieżach.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności lub Anuluj