- Akcesoria
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warhammer 40000
- Warhammer 40,0000: Kill Team
- Blood Bowl
- Necromunda
- Warhammer Underworlds: Shadespire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Warhammer 40,0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- Warhammer 40000: Imperial Knights
- Warhammer 40,000: Apocalypse
- Warcry
- Aeronautica Imperialis
- Star Wars: Legion
- A Song of Ice & Fire
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- Różne
- CENTRUM PREZENTÓW
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Qubix

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Gra logiczna łącząca dziecięcą radość z budowania klockow z dojrzałą satysfakcją, jaką daje logiczne myślenie, planowanie i realizacja zamierzonych celów. Gra jest przeznaczona dla starszych dzieci, młodzieży i dla dorosłych. Oprócz przyjemności, jakiej dostarcza manipulowanie drewnianymi klockami, QUBIX zapewni mnówstwo emocji związanych z rywalizacją i współdziałaniem. A wszystko w 3D! Zawartość pudełka: 75 drewnianych klocków (po 15 w 5 kolorach), 5 dwustronyych plansz graczy, plansza punktacji, 5 znaczników punktacji, instrukcja.
Polecamy również:
Szachy
koncentracji. Zmusza do intensynego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Gra w szachy to najlepszy trening dla umysłu nie tylko dorosłych.
Katamino Duo
Penta to grupa kilku pentaminów, które są idealnie wpasowane w pole gry wyznaczone przez suwak. Obszar gry będzie się zwiększać wraz z przesuwaniem suwaka. Celem obu graczy jest zdobycie punktów za ułożenie pent w możliwie najkrótszym czasie.
Hooop!
Żaby skaczą z liścia na liść. Starają się jak najszybciej zająć miejsca na liściach-domkach swoich przeciwników. Po każdym skoku znika kładka łącząca liście, pomiędzy którymi wykonany był skok. To zdecydowanie utrudnia skoki pozostałym żabom
Squadro
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch. Kiedy pion przeszedł całą planszę i dotarł do przeciwnej strony, od razu się odwraca (tak aby był skierowany w stronę swojej linii startowej) i...
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności lub Anuluj