Fits Travel
Układa się tak samo dobrze, jak w pierwowzorze. Kompaktowe wykonanie i szybka rozgrywka sprawiają, że gra jest idealna do zabrania ze sobą - wszędzie tam, gdzie będziesz miał ochotę pograć.
W związku z remanentem (który potrwa do 8 stycznia) stany magazynowe nie odzwierciedlają rzeczywistej dostępności produktów. Zamówienia będą potwierdzane indywidualnie i realizowane po remanencie. |
A two-player game where you pick and pack apples into crates - the catch is the mechanical arm is broken and you control the arm going vertically while the other player controls its horizontal movement. Players 2, Ages 8+
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Pick & Pack
A two-player game where you pick and pack apples into crates - the catch is the mechanical arm is broken and you control the arm going vertically while the other player controls its horizontal movement.
Układa się tak samo dobrze, jak w pierwowzorze. Kompaktowe wykonanie i szybka rozgrywka sprawiają, że gra jest idealna do zabrania ze sobą - wszędzie tam, gdzie będziesz miał ochotę pograć.
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare "kółko i krzyżyk". Każda z 16 drewnianych figur posiada cztery charakterystyczne cechy; może być: czarna lub biała, okrągła lub kwadratowa, wysoka lub niska, z otworem lub bez.
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare „kółko i krzyżyk”. Wciągająca gra logiczna dla dwóch osób.
Lata poszukiwań zaprowadziły Cię do legendarnych świątyń cieni! Za grubymi ścianami pomalowanymi w dziwne wzory starożytni ukrywali niegdyś swoje skarby. Najbardziej spektakularny ze wszystkich był posąg wysadzany czterdziestoma kamieniami szlachetnymi, które reprezentowały ducha ludzkiego życia. Złodzieje ogołocili go z klejnotów, ale dzięki jego magicznym właściwościom nie mogli wynieść ich poza obszar świątyni. Do dziś leżą porozrzucane wewnątrz jej murów. Przywróć kamienie na miejsce, aby oddać hołd starożytnemu ludowi.
Wygrywa ten, kto jest najbardziej spostrzegawczy, umie przewidzieć ruchy przeciwnika i mądrze podejmuje decyzje!
Klasyczna Halma to gra wymyślona w 1883 lub 1884 roku przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy 16x16 pól. W Polsce przyjęła się nazwa Halma dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy. Pisał o niej Lech Pijanowski.
Żaby skaczą z liścia na liść. Starają się jak najszybciej zająć miejsca na liściach-domkach swoich przeciwników. Po każdym skoku znika kładka łącząca liście, pomiędzy którymi wykonany był skok. To zdecydowanie utrudnia skoki pozostałym żabom
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj