Quarto Classic
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare „kółko i krzyżyk”. Wciągająca gra logiczna dla dwóch osób.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare „kółko i krzyżyk”. Wciągająca gra logiczna dla dwóch osób.
Celem gry jest uszeregowanie czterech z własnych Gobbletów w jednym rzędzie. W każdej turze, musisz zagrać nowego Gobbleta albo przemieścić Gobbleta na planszy. Cała sztuka polega na tym, abyś zapobiegł wchłonięciu własnych pionków przez pionki przeciwnika..
Klasyczna Halma to gra wymyślona w 1883 lub 1884 roku przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy 16x16 pól. W Polsce przyjęła się nazwa Halma dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy. Pisał o niej Lech Pijanowski.
Zasady gry Qwirkle są niezwykle proste, jednak wymagają zarówno strategicznego, jak i taktycznego myślenia. Qwirkle jest grą, której nauczysz się w ciągu jednej chwili i spędzisz przy niej wiele godzin, doskonale się przy tym bawiąc.
Sudoku to łamigłówka pochodząca z Japonii. Gracze muszą wypełnić diagram w taki sposób, aby w każdym poziomym wierszu, w każdej pionowej kolumnie i w każdym dziewięciopolowym kwadracie znalazły się cyfry od 1 do 9. Cyfry w kwadracie oraz kolumnie i wierszu nie mogą się powtarzać
Lata poszukiwań zaprowadziły Cię do legendarnych świątyń cieni! Za grubymi ścianami pomalowanymi w dziwne wzory starożytni ukrywali niegdyś swoje skarby. Najbardziej spektakularny ze wszystkich był posąg wysadzany czterdziestoma kamieniami szlachetnymi, które reprezentowały ducha ludzkiego życia. Złodzieje ogołocili go z klejnotów, ale dzięki jego magicznym właściwościom nie mogli wynieść ich poza obszar świątyni. Do dziś leżą porozrzucane wewnątrz jej murów. Przywróć kamienie na miejsce, aby oddać hołd starożytnemu ludowi.
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare "kółko i krzyżyk". Każda z 16 drewnianych figur posiada cztery charakterystyczne cechy; może być: czarna lub biała, okrągła lub kwadratowa, wysoka lub niska, z otworem lub bez.
Wypróbuj swoją wyobraźnię przestrzenną i sprawdź, jak dobrze radzisz sobie z rozwiązywaniem abstrakcyjnych łamigłówek!
ZÈRTZ jest trzecią grą w projekcie GIPF. Plansza gry utworzona jest z pierścieni, zaś trzy kolory kul tworzą wspólną dla obu graczy pulę. W każdej turze, gracz musi umieścić jedną kulę w wybranym przez siebie kolorze na planszy i usunąć jeden z pierścieni