Tajemnica w 5 minut
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę!
Jesteśmy świadkami świtu nowej ery kosmicznej. Ksenium, wyjątkowe paliwo o ponadprzeciętnych właściwościach, zostało odkryte na odległej planecie PK-L7. Baza się rozrastała, a górnicy drążyli coraz bardziej w głąb planety, gdy nagle wydarzyło się coś niespodziewanego. Xenosy, uważani za pokojowy gatunek obcych, nagle oszaleli i zwrócili się przeciwko nam. Są zarażeni niczym zombie...
Jesteśmy świadkami świtu nowej ery kosmicznej. Ksenium, wyjątkowe paliwo o ponadprzeciętnych właściwościach, zostało odkryte na odległej planecie PK-L7. Baza się rozrastała, a górnicy drążyli coraz bardziej w głąb planety, gdy nagle wydarzyło się coś niespodziewanego. Xenosy, uważani za pokojowy gatunek obcych, nagle oszaleli i zwrócili się przeciwko nam. Są zarażeni niczym zombie...
Zombicide: Najeźdźca jest kooperacyjną grą dla 1 do 6 graczy w wieku powyżej 14 lat. Graj w jednej drużynie ze znajomymi i wcielcie się w ocalałych z kolonii kosmicznej, którzy walczą z zainfekowaną hordą Xenosów!
Znajduj broń, likwiduj wrogów i ulepszaj umiejętności ocalałych dzięki doświadczeniu. Rozegraj 10 misji na 10 różnych mapach utworzonych z modularnych kafelków lub twórz własne mapy.
Zombicide: Najeźdźca to samodzielna gra przygodowa w odległej galaktyce. Jest w pełni kompatybilna ze wszystkimi rozszerzeniami z serii Zombicide sci-fi.
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę!
Każdy ruch ma znaczenie. Każdy lot może być Twoim ostatnim, czy podejmiesz wyzwanie? 303 Squadron to emocjonująca i dynamiczna gra planszowa, która doprowadzi Ciebie i Twój samolot do granic możliwości. Ty, Twój samolot i Twoi koledzy stanowicie ostatnią linię obrony. Bez Ciebie Brytania upadnie. Walcz dzielnie.
Czy posiadacie wszystko, co jest potrzebne, aby uchronić ludzkość przed zagładą? Jako najbardziej utalentowani członkowie zespołu zwalczającego epidemie musicie wynaleźć lekarstwa na cztery śmiertelne choroby jednocześnie powstrzymując ich rozprzestrzenianie. Ty i twój zespół będziecie podróżować po całym świecie lecząc zarażonych oraz poszukując składników niezbędnych do wynalezienia lekarstw.
Aby zwyciężyć musicie pracować razem, wykorzystując swoje indywidualne umiejętności. Zegar jednak tyka. Kolejne ogniska epidemiczne i nowe choroby napędzają rozprzestrzenianie się zarazy.
Czy uda się wam wynaleźć wszystkie cztery lekarstwa na czas? Los ludzkości spoczywa w waszych rękach!
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji. Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?
Kampus Uniwersytetu Miskatonic w Arkham spowił mrok. Ktoś odprawia niebezpieczne rytuały, których skutki mogą być opłakane: oprócz szerzących się kultystów, na ulicach zaczynają pojawiać się stworzenia nie z tego świata. A największe zło wciąż pozostaje ukryte w cieniu...
Domy osnuwa mgła, przestępczość szerzy się jak szalona, a Ty, członek Bandy z Baker Street, zajmiesz się prowadzeniem śledztwa… W „Studium w szkarłacie” Watson przedstawia nas tajnej policji z Baker Street.
Ta grupa „pół tuzina najbrudniejszych i najbardziej obdartych bezdomnych dzieciaków, jakie miałem wątpliwą przyjemność oglądać” pod wodzą Wigginsa stanowiła dla Sherlocka Holmesa nieocenioną pomoc, będąc jego „oczami i uszami na ulicach Londynu”.
Szklany tron to dwuosobowa, kooperacyjna gra karciana, która zabierze Was w świat Królestwa popiołów, stworzonego przez Sarah J. Maas. Pomóżcie młodej królowej pokonać jej oprawców.
Nagle wybudzasz się z hibernacji. Gdy powoli odzyskujesz świadomość i kontrolę nad własnym ciałem, przypominasz sobie, że jesteś na statku kosmicznym "Nemesis". Podróżujesz na Ziemię z górniczej planety Dantis umiejscowionej w systemie planetarnym Trappist-1. Zaskoczony i zaniepokojony zdajesz sobie sprawę, że komputer wybudził Cię w trybie awaryjnym tuż przed ostatnim nadprzestrzennym w kierunku Ziemi. Zaniepokojony, stanem statku i załogi, żądasz od komputera pokładowego więcej informacji. Na odpowiedź czekasz zdecydowanie zbyt długo, ale w końcu dane zaczynają napływać. Nie wiesz nic odnośnie statku, a stan całej załogi wydaje się być w porządku... całej, poza jedną osobą. Serce natychmiast skacze Ci do gardła...
Duchy są niespokojne – poukrywały się pośród kart i potrzebują pomocy. Gracze mają tylko kilkanaście ruchów, aby połączyć wszystkie Yokai w grupy. Jedyną formą komunikacji między graczami są karty podpowiedzi, których użycie przybliża do końca partii.
Po konflikcie trwającym całe wieki w Leśnej Krainie wreszcie zapanował spokój. A to za sprawą rad Starego Dębu, starożytnej i najbardziej szanowanej ze wszystkich istot. Zwierzęta pomagają sobie i żyją w harmonii, jednak wkrótce znów ma się to zmienić… Przepowiednia mówi, że las jest w poważnym niebezpieczeństwie i tylko garstka wybrańców będzie mogła zostać Obrońcami Lasu i zapobiec najgorszemu. Czy jesteście gotowi, by uratować świat?
Nazywasz się Victor Lavel i jesteś młodym, ambitnym reporterem. Jest rok 1900. Już wkrótce o tych czasach będzie się mówić "La Belle Époque" - Paryż, stolica Francji, tętni życiem. Tyle tu się dzieje! Jednak Ciebie znacznie bardziej interesują morderstwa, porwania i spektakularne kradzieże. Twój stryj jest komisarzem policji, więc jako jedna z pierwszych osób dowiadujesz się o nowych zdarzeniach. Czy potrafisz wykorzystać swoje zdolności i wykryć sprawcę zbrodni?
Gra w zielone! to kooperacyjna, skojarzeniowa zabawa, w której uczestnicy wspólnie starają się odgadnąć jak najwięcej haseł i w ten sposób zdobyć jak najwyższy wynik. Wypisując skojarzenia, łączące pary wylosowanych słów, będziecie tworzyć dla współgraczy podpowiedzi, które pomogą im w odgadnięciu początkowego układu kart.
Nieświadoma niczego dziewczynka śpi głęboko w swoim ogromnym łóżku. To Waszym - jej ukochanych pluszaków - zadaniem będzie ochrona jej przed zakusami złego ducha, który czyha w ciemności i dręczy we śnie.
Czy uda się Wam przepędzić nocne koszmary i ochronić swoją podopieczną?
Weźcie w dłoń szpilki, guziki, łopatki, czy co tam jeszcze znajdziecie, a także oczywiście zapas pluszu i wyruszcie na fascynującą, pełną niebezpieczeństw, wyjątkową przygodę!