- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Horror w Arkham: Gra karciana – Szlak do Carcosy - rozszerzenie badaczy
Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia. Obłęd. Gdziekolwiek wystawiano Króla w Żółci, w ślad za nim podążało szaleństwo.
„Doprawdy, już pora. Wszyscyśmy wyzbyli się przebrania prócz pana”.
– Robert W. Chambers, „Maska,” Król w Żółci
Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia. Obłęd. Gdziekolwiek wystawiano Króla w Żółci, w ślad za nim podążało szaleństwo. Do tej pory nie udowodniono, że te zdarzenia mają jakikolwiek związek z przedstawieniem, ale wcześniej nigdy nie stanowiło to dla ciebie przeszkody.
W pudełku znajdują się nowi badacze i ogromna ilość kart graczy, które zwiększają różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana.
Opis
- Wiek:
- od 14 lat
- Czas gry:
- 60 minut
- Liczba graczy:
- 1-2 graczy
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
powiązane produkty
Polecamy również:
Horror w Arkham LCG:...
Coś jest nie tak. Laureaci Nagrody Nobla całkowicie zniknęli wraz z ich rewolucyjnym odkryciem. To rozdarcie w rzeczywistości jest ogromną stratą dla ludzkości, dlatego trzeba je naprawić.
Horror w Arkham LCG:...
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego.
Horror w Arkham: Gra...
Raz jeszcze udałem się w głąb posępnych ruin kryjących się wśród piasków...
- H. P. Lovecraft, „Zapomniane miasto”
Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachwiałyby naszym postrzeganiem wszechświata. Kiedy słynny historyk Alejandro Vela odkrył jedną z takich tajemnic - ruiny pradawnego miasta Azteków - zapoczątkował ciąg wydarzeń, które mogą doprowadzić do poznania natury samego czasu.
Horror w Arkham: Gra...
Horror w Arkham: Gra karciana - W szponach chaosu zawiera VII scenariusz kampanii Przerwany Krąg.
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Horror w Arkham: Gra...
W kosmosie są tajemnice, o których lepiej nie wiedzieć. Jednak jeśli twe Oczy raz się otworzą, będziesz prawdziwie Widzieć.
W Zapomnianej erze badacze odwiedzili najmroczniejsze zakątki Ameryki Środkowej w poszukiwaniu zaginionego azteckiego miasta-państwa. To, co znaleźli podczas swojej ekspedycji, może być największym naukowym odkryciem tego wieku - może też być końcem Ziemi, jaką znamy.
Horror w Arkham: Gra...
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza - Winifred Habbamock.
Horror w Arkham: Gra...
Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów.
- H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy
Sąd Ostateczny. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża.
Horror w Arkham: Gra...
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza – Jacqueline Fine.
Horror w Arkham: Gra...
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza – Harvey Walters.
Horror w Arkham: Gra...
Jeszcze raz wsiądźcie do pociągu do Dunwich i ponownie przeżyjcie emocje kampanii Dziedzictwo Dunwich z zupełnie nowymi kartami scenariuszy, które zapewnią zaskakujące wyzwania. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii dzięki załączonym separatorom, odpowiadającym wszystkim zestawom spotkań Dziedzictwa Dunwich.
Horror w Arkham: Gra...
W tym mieście nie jest już bezpiecznie.
Wasza podróż rozpoczęła się od mrocznej przepowiedni wróżbitki i doprowadziła Was aż do wystawnych, lecz niebezpiecznych pomieszczeń posiadłości Josefa Meigera i zrujnowanego Domu wiedźmy w French Hill, w którym pogrzebane są historie z przeszłości Arkham.
Dziwne wydarzenia w mieście są niewątpliwie powiązane z pewną dawno zmarłą czarownicą, dlatego najlepszym miejscem do rozpoczęcia śledztwa wydaje się to, w którym setki lat temu wiedźmy takie jak ona dokonywały swoich żywotów.