- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Warhammer: The Old World
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Horror w Arkham: Gra karciana - Labirynty obłędu
Budzicie się wraz z przyjaciółmi w dziwnym, nieznanym miejscu. Nie pamiętacie, co się stało ani jak się tutaj znaleźliście. Wasze ciała są słabe, wzrok rozmyty, a zwykłe ustanie na nogach stanowi nie lada wysiłek. Co teraz?
Budzicie się wraz z przyjaciółmi w dziwnym, nieznanym miejscu. Nie pamiętacie, co się stało ani jak się tutaj znaleźliście. Wasze ciała są słabe, wzrok rozmyty, a zwykłe ustanie na nogach stanowi nie lada wysiłek. Co teraz?
W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup zmierzy się z własnymi niebezpieczeństwami, ale aby przetrwać, będzie musiała współpracować z pozostałymi.
Ten scenariusz można rozegrać w pojedynczej grupie 1-4 badaczy jako samodzielny scenariusz lub jako minikampanię trzech scenariuszy. Można również rozegrać go w epickim trybie wieloosobowym, gdzie do 12 graczy wcieli się w trzy grupy badaczy.
Zawartość pudełka:
- 80 kart
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
powiązane produkty
Polecamy również:
Horror w Arkham LCG:...
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego.
Horror w Arkham: Gra...
Horror w Arkham: Gra karciana - W szponach chaosu zawiera VII scenariusz kampanii Przerwany Krąg.
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Horror w Arkham: Gra...
Raz jeszcze udałem się w głąb posępnych ruin kryjących się wśród piasków...
- H. P. Lovecraft, „Zapomniane miasto”
Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachwiałyby naszym postrzeganiem wszechświata. Kiedy słynny historyk Alejandro Vela odkrył jedną z takich tajemnic - ruiny pradawnego miasta Azteków - zapoczątkował ciąg wydarzeń, które mogą doprowadzić do poznania natury samego czasu.
Horror w Arkham: Gra...
Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami,
nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.
- H. P. Lovecraft, Zapomniane miasto
Zarzekałeś się, że już nigdy tam nie wrócisz. Jednak koszmary przeszłości nie dają Ci spać - musisz odwiedzić miejsce, gdzie to wszystko się zaczęło. Noc fanatyka to pierwsza kampania, którą dobrze znacie z zestawu podstawowego Horror w Arkham: Gra karciana.
Horror w Arkham: Gra...
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza – Harvey Walters.
Horror w Arkham: Gra...
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza – Jacqueline Fine.
Horror w Arkham: Gra...
W kosmosie są tajemnice, o których lepiej nie wiedzieć. Jednak jeśli twe Oczy raz się otworzą, będziesz prawdziwie Widzieć.
W Zapomnianej erze badacze odwiedzili najmroczniejsze zakątki Ameryki Środkowej w poszukiwaniu zaginionego azteckiego miasta-państwa. To, co znaleźli podczas swojej ekspedycji, może być największym naukowym odkryciem tego wieku - może też być końcem Ziemi, jaką znamy.
Horror w Arkham: Gra...
W tym mieście nie jest już bezpiecznie.
Wasza podróż rozpoczęła się od mrocznej przepowiedni wróżbitki i doprowadziła Was aż do wystawnych, lecz niebezpiecznych pomieszczeń posiadłości Josefa Meigera i zrujnowanego Domu wiedźmy w French Hill, w którym pogrzebane są historie z przeszłości Arkham.
Dziwne wydarzenia w mieście są niewątpliwie powiązane z pewną dawno zmarłą czarownicą, dlatego najlepszym miejscem do rozpoczęcia śledztwa wydaje się to, w którym setki lat temu wiedźmy takie jak ona dokonywały swoich żywotów.
Horror w Arkham: Gra...
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza - Stella Clack.
Horror w Arkham: Gra...
Nić losu jest napięta - ostatnie przygody związane z tajemniczym artefaktem doprowadziły badaczy z Arkham prosto do Meksyku. Po kilku dniach bezowocnych poszukiwań wydawało się, że cała nadzieja przepadła.
Jednak dokładnie w dniu, w którym badacze mieli wyruszać w drogę powrotną do domu coś się zmieniło. Miasto wygląda inaczej niż przedtem, niebo przecinają błyskawice, a ziemia drga złowieszczo. Po niebie krążą olbrzymie bestie, a budynki bardziej przypominają starożytne ryciny niż dzisiejszy Meksyk.
Horror w Arkham: Gra...
Jeszcze raz wsiądźcie do pociągu do Dunwich i ponownie przeżyjcie emocje kampanii Dziedzictwo Dunwich z zupełnie nowymi kartami scenariuszy, które zapewnią zaskakujące wyzwania. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii dzięki załączonym separatorom, odpowiadającym wszystkim zestawom spotkań Dziedzictwa Dunwich.