Horror w Arkham LCG:...
Coś jest nie tak. Laureaci Nagrody Nobla całkowicie zniknęli wraz z ich rewolucyjnym odkryciem. To rozdarcie w rzeczywistości jest ogromną stratą dla ludzkości, dlatego trzeba je naprawić.
Okazuje się, że z Miasta Archiwów jest tylko jedno wyjście - w dół. Grupa badaczy rusza więc prosto w Czeluście Yoth i w samo serce obłędu, który się tam czai.
Jednak w Czeluściach Yoth obłęd to najmniejsze niebezpieczeństwo. Na każdym kroku w cieniach czyhają istoty, które tylko czekają, aby uderzyć w najmniej spodziewanym momencie.
Za każdym razem, kiedy badacze schodzą niżej, aktualny poziom należy zaznaczyć na osobnej karcie. Sama z siebie głębokość nie ma żadnego efektu, ale wiele kart staje się znacznie groźniejszych na niższych poziomach.
Zestaw Horror w Arkham: Gra karciana - Czeluście Yoth zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Zapomniana era.
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Coś jest nie tak. Laureaci Nagrody Nobla całkowicie zniknęli wraz z ich rewolucyjnym odkryciem. To rozdarcie w rzeczywistości jest ogromną stratą dla ludzkości, dlatego trzeba je naprawić.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza – Jacqueline Fine.
Podczas gali charytatywnej organizowanej przez Lożę Srebrnego Świtu zniknęło w tajemniczych okolicznościach czterech obywateli Arkham. Rozpoczęliście swoje śledztwo w sprawie mrocznej przeszłości miasta, poszukując czegokolwiek, co wyjaśni powód zaginięć i być może doprowadzi do rozwikłania ich tajemnicy.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza – Harvey Walters.
Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia. Obłęd. Gdziekolwiek wystawiano Króla w Żółci, w ślad za nim podążało szaleństwo.
W tym mieście nie jest już bezpiecznie.
Wasza podróż rozpoczęła się od mrocznej przepowiedni wróżbitki i doprowadziła Was aż do wystawnych, lecz niebezpiecznych pomieszczeń posiadłości Josefa Meigera i zrujnowanego Domu wiedźmy w French Hill, w którym pogrzebane są historie z przeszłości Arkham.
Dziwne wydarzenia w mieście są niewątpliwie powiązane z pewną dawno zmarłą czarownicą, dlatego najlepszym miejscem do rozpoczęcia śledztwa wydaje się to, w którym setki lat temu wiedźmy takie jak ona dokonywały swoich żywotów.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza - Nathaniel Cho.
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Jeszcze raz wsiądźcie do pociągu do Dunwich i ponownie przeżyjcie emocje kampanii Dziedzictwo Dunwich z zupełnie nowymi kartami scenariuszy, które zapewnią zaskakujące wyzwania. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii dzięki załączonym separatorom, odpowiadającym wszystkim zestawom spotkań Dziedzictwa Dunwich.
Nić losu jest napięta - ostatnie przygody związane z tajemniczym artefaktem doprowadziły badaczy z Arkham prosto do Meksyku. Po kilku dniach bezowocnych poszukiwań wydawało się, że cała nadzieja przepadła.
Jednak dokładnie w dniu, w którym badacze mieli wyruszać w drogę powrotną do domu coś się zmieniło. Miasto wygląda inaczej niż przedtem, niebo przecinają błyskawice, a ziemia drga złowieszczo. Po niebie krążą olbrzymie bestie, a budynki bardziej przypominają starożytne ryciny niż dzisiejszy Meksyk.
Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia. Obłęd. Gdziekolwiek wystawiano Króla w Żółci, w ślad za nim podążało szaleństwo.