Horror w Arkham: Gra...
Budzicie się wraz z przyjaciółmi w dziwnym, nieznanym miejscu. Nie pamiętacie, co się stało ani jak się tutaj znaleźliście. Wasze ciała są słabe, wzrok rozmyty, a zwykłe ustanie na nogach stanowi nie lada wysiłek. Co teraz?
Z ulic Paryża śledztwo prowadzi Was w podziemia, do miejskich katakumb. Nie podejrzewaliście, że poszukiwanie prawdy kryjącej się za Królem w żółci zaprowadzi tak daleko od rodzimych dzielnic Arkham. Jednak ulice, język i ponure tunele nie są jedynymi obcymi rzeczami - w paryskich katakumbach czai się coś zdecydowanie nie z tego świata.
Rozszerzenie Blada Maska wprowadza nową talię katakumb, włącznie z tą lokalizacją, którą macie nadzieję ostatecznie odkryć. Karty katakumb należy potasować i umieścić na spodzie talii katakumb. Następnie umieszcza się lokalizację startową i oznacza ją żetonem surowców, a pozostałe lokalizacje katakumb tasuje się i umieszcza na wierzchu talii.
Kiedy talia jest już gotowa, rozpoczyna się najbardziej emocjonująca część rozgrywki. Zamiast rozkładania całej sieci lokalizacji na początku gry, gracze rozpoczynają tylko z jedną lokalizacją na stole, przez którą wchodzą do katakumb. Przez całą grę za każdym razem, kiedy jest odkrywana nowa karta katakumb, otwiera się nowy pasaż, który prowadzi głębiej w tunele. W zależności od lokalizacji początkowej, kolejne karty katakumb mogą być umieszczane pod, nad, po lewej lub po prawej stronie, a także tworzyć wokół badaczy rozgałęzienia. Nigdy nie będziecie wiedzieć, czego się spodziewać, dopóki nie wkroczycie na nową lokalizację…
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Budzicie się wraz z przyjaciółmi w dziwnym, nieznanym miejscu. Nie pamiętacie, co się stało ani jak się tutaj znaleźliście. Wasze ciała są słabe, wzrok rozmyty, a zwykłe ustanie na nogach stanowi nie lada wysiłek. Co teraz?
Horror w Arkham: Gra karciana - Nici losu zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego.
Raz jeszcze udałem się w głąb posępnych ruin kryjących się wśród piasków...
- H. P. Lovecraft, „Zapomniane miasto”
Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachwiałyby naszym postrzeganiem wszechświata. Kiedy słynny historyk Alejandro Vela odkrył jedną z takich tajemnic - ruiny pradawnego miasta Azteków - zapoczątkował ciąg wydarzeń, które mogą doprowadzić do poznania natury samego czasu.
Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów.
- H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy
Sąd Ostateczny. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża.
Nić losu jest napięta - ostatnie przygody związane z tajemniczym artefaktem doprowadziły badaczy z Arkham prosto do Meksyku. Po kilku dniach bezowocnych poszukiwań wydawało się, że cała nadzieja przepadła.
Jednak dokładnie w dniu, w którym badacze mieli wyruszać w drogę powrotną do domu coś się zmieniło. Miasto wygląda inaczej niż przedtem, niebo przecinają błyskawice, a ziemia drga złowieszczo. Po niebie krążą olbrzymie bestie, a budynki bardziej przypominają starożytne ryciny niż dzisiejszy Meksyk.
Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami,
nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.
- H. P. Lovecraft, Zapomniane miasto
Zarzekałeś się, że już nigdy tam nie wrócisz. Jednak koszmary przeszłości nie dają Ci spać - musisz odwiedzić miejsce, gdzie to wszystko się zaczęło. Noc fanatyka to pierwsza kampania, którą dobrze znacie z zestawu podstawowego Horror w Arkham: Gra karciana.
Coś jest nie tak. Laureaci Nagrody Nobla całkowicie zniknęli wraz z ich rewolucyjnym odkryciem. To rozdarcie w rzeczywistości jest ogromną stratą dla ludzkości, dlatego trzeba je naprawić.
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki talii początkowej badacza - Stella Clack.
Podczas gali charytatywnej organizowanej przez Lożę Srebrnego Świtu zniknęło w tajemniczych okolicznościach czterech obywateli Arkham. Rozpoczęliście swoje śledztwo w sprawie mrocznej przeszłości miasta, poszukując czegokolwiek, co wyjaśni powód zaginięć i być może doprowadzi do rozwikłania ich tajemnicy.