Neuroshima: Aurora:...
Szalony wyścig do odpływającego lodołamacza trwa. Moloch jednak czuwa i nie pozwoli Ci się wymknąć z pułapki. Rozszerzenie "Przebudzenie Molocha" uatrakcyjnia rozgrywki wprowadzając nowe karty oraz mechaniki.
W związku z remanentem przez kilka dni mogą pojawiać się przejściowe problemy z prawidłową dostępnością produktów. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy celem potwierdzenia dostępności danego produktu. |
Szalony wyścig do odpływającego lodołamacza trwa. Moloch jednak czuwa i nie pozwoli Ci się wymknąć z pułapki. Rozszerzenie "Przebudzenie Molocha" uatrakcyjnia rozgrywki wprowadzając nowe karty oraz mechaniki.
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy.
Jako dziecko Faraona, większą część swojego dorosłego życia poświęciłeś przygotowaniu swojej podróży na tamten świat. Przygotuj pełne przepychu rytuały pogrzebowe. Traktuj cnotę i sprawiedliwość jako cel swojego istnienia. Każde z twoich działań zostanie osądzone w czasie ważenia serca!
Podróżnicy z Marco Polo kontynuują swoją epicką przygodę w najnowszej odsłonie nagradzanej gry strategicznej. Po przybyciu do Beijing wracają na Zachód w służbie Chanowi, zmierzając do najdalszych zakątków jego imperium w poszukiwaniu sławy i bogactwa.
Detektyw: Sezon 1 to samodzielna gra na bazie bestsellera Portal Games - Detektyw. Jest to zestaw trzech unikatowych spraw, z których każda zabierze Was w inne miejsce i wprowadzi w kryminalną zagadkę w innym stylu. Żadna z nich nie przypomina tych, które do tej pory rozwiązywaliście w Detektywie. To w pełni kooperacyjna gra dla 1-5 graczy, która zamieni Wasze spotkania przy stole w fascynujące śledztwa.
Nad Azeroth nastał nowy dzień: podobny to wszystkich minionych i do tych, które dopiero nadejdą. Kolejny dzień bezwzględnej walki o wpływy. Ta niewielka planeta jest zbyt ciasna, by pomieścić wszystkie chętne rasy, co stanowi źródło odwiecznego konfliktu między frakcjami Przymierza i Hordy. Świt to sygnał do zajęcia miejsc na linii frontu.
Odkryj i przejmij kontrolę nad niezbadanymi krainami, kształtowanymi niezrozumiałymi siłami, gdzie anomalie przeczą prawom fizyki a życie rozwinęło się w inny, nieznany sposób. Staw czoła straszliwym bestiom i znajdź sposób na przetrwanie nieznanych zagrożeń, które przyjdzie napotkać podczas wędrówki. Twórz i ulepszaj swe armie, zawiązuj i zrywaj sojusze: zrób wszystko co w twojej mocy by zapanować nad tymi nieznanymi, surowymi krainami!
Dylematy króla to interaktywna gra narracyjna z elementami legacy w której występuje kilka gałęzi wyboru historii z wieloma możliwymi zakończeniami, oraz talią kart przygód która zwiększa się wraz z Waszymi wyborami.
Królestwo Kingsburg jest zagrożone! U bram czekają armie potwornych najeźdźców, dążące do podboju i zniszczenia wszystkiego. Powierzono ci rolę gubernatora granicznej prowincji – musisz poradzić sobie zarówno z jej obroną jak i zarządzaniem. Zdobywając przychylność rodziny królewskiej oraz rady, pozyskaj złoto, drewno, kamień i wojska niezbędne do rozbudowy i wznoszenia umocnień. Nie jesteś jednak sam – inni gubernatorzy również będą starali się pozyskać to co najlepsze dla swoich prowincji, dlatego musisz się wykazać nie lada sprytem i przebiegłością!
Wyobraź sobie, że wcielasz się w przywódcę jednej z grup, które władają piaszczystą planetą Arrakis, jedynym źródłem mirażu - "przyprawy", która jest najdroższą substancją wszechświata.
Jest czerwiec roku 1944. Dzięki największej w historii operacji desantowej podczas D-Day alianci zdobyli przyczółek na plażach Normandii. Teraz musisz poprowadzić swój pluton w głąb Francji, odpychając siły niemieckie jak najdalej od brzegu. Przygotuj się na działania w bardzo trudnym terenie, pod ciągłym ogniem maszynowym i morderczym ostrzałem moździerzy. Pamiętaj, że dobry dowódca w każdej sytuacji potrafi znaleźć sposób, by osiągnąć swój cel. Manewruj sprawnie w bitewnym chaosie, zachowaj spokój w obliczu wroga, bądź zawsze nieustraszony.
Na apel Marszałka Piłsudskiego tysiące mężczyzn wstępowały do Wojska Polskiego. Zaczęto również formować Armię Ochotniczą, na której czele stanął gen. Józef Haller. Akces do niej w ciągu niespełna miesiąca zgłosiło blisko sto tysięcy osób, w tym liczni uczniowie gimnazjalni i studenci wywodzący się często ze skautingu i harcerstwa. Do walki wzywały wszystkie ugrupowania polityczne i środowiska zawodowe.