Pagan: Tajemnica Roanoke
Do małej wiosce Roanoke w Ameryce w 1587 roku przybywa Łowca Czarownic, aby schwytać niebezpieczną Czarownicę. Dziewięciu mieszkańców wioski jest podejrzanych, ale tylko grający Czarownicą wie, kto jest prawdziwym wrogiem.
Zombiaki II: Atak na Moskwę to sequel najpopularniejszej gry karcianej Portalu, wydanych w 2003 roku Zombiaków. Tym razem akcja gry ma miejsce w Rosji, na ulicach Moskwy zaatakowanej przez przebiegłe rosyjskie zombiaki pod przywództwem Iwana!
Zombiaki II to gra karciana przeznaczona dla dwóch graczy. Zawiera dwie 40 kartowe talie zawierające wiele nowych kart, takich jak Molotow, Kamaz, czy Zombie Czeczen. Dodano wiele nowych kart planszy (Trabant, Tramwaj, Kamaz, Kable i inne), zaś część z zombiaków posiadła umiejętność skręcania lub biegania!
Całość, podobnie jak pierwsza część, przepełniona jest klimatem i humorem, zawiera proste reguły pozwalające na ciekawą, taktyczną zabawę.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Do małej wiosce Roanoke w Ameryce w 1587 roku przybywa Łowca Czarownic, aby schwytać niebezpieczną Czarownicę. Dziewięciu mieszkańców wioski jest podejrzanych, ale tylko grający Czarownicą wie, kto jest prawdziwym wrogiem.
Gra karciana „Szmal” przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel ‒ zdobyć największe wpływy w mieście. Alkohol, nocne kluby, broń automatyczna ‒ aby sięgnąć po władzę i pieniądze, nie wolno cofać się przed niczym. Od legalnych interesów, prowadzonych tylko dla przykrywki, po ostre wycinanie konkurencji ‒ wszystko jest dozwolone!
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do Twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ.
Światło słońca odbija się od tafli wody małego jeziorka, otulonego czerwonymi liśćmi bromelii. Z wody wyskakuje drzewołaz, skacząc dalej po cienkich gałęziach pobliskiego drzewa. Gorące słońce Amazonii oświetla gęste korony najwyższych drzew, jednak nie potrafi się przez nie przedrzeć aż do samego serca dżungli. Gardłowy krzyk wyjca przeszywa powietrze. Jaskrawo upierzony tukan podrywa się do lotu, poruszając listowiem. Tutaj wszystko żyje, przepycha się i rośnie, by być jak najbliżej słońca.
W stolicy Radżastanu trwają poszukiwania nowego ministra handlu. Jako jeden z najlepszych w swoim fachu, postanawiasz podjąć wyzwanie i zgromadzić więcej bogactw od przeciwnika. W ciągu kolejnych tygodni wyznaczanych rundami będziecie odwiedzali targ, by gromadzić i sprzedawać rozmaite dobra. Kto okaże się sprytniejszy?
Śpiąca królewna to bajka znana każdemu z nas, teraz przyszła pora na Śpiące królewny. Gra wymyślona przez 6 letnie dziecko przenosi graczy w świat królewn, naleśników i smoków.
Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak handlować rozważnie, ponieważ jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
Gra detektywistyczna, łącząca mechanikę escape roomów z klimatem popularnych skandynawskich thrillerów. Łączcie przedmioty, rozwiązujcie tajemnice i łamcie szyfry, aby ukończyć historię. Smartfon lub tablet stanie się waszym towarzyszem gry, rejestrując postępy lub oferując pomoc w razie potrzeby.
Dodatek wprowadza do gry nową frakcję - Gunslingers, a wraz z nią nowe typy akcji i jednostek. Talia, której ilustracje przywodzą na myśl mariaż dzikiego zachodu ze steampunkiem, zapewnia dodatkowe zróżnicowanie w czasie toczonych walk w świecie Siegestorm.