Śpiące Królewny
Śpiąca królewna to bajka znana każdemu z nas, teraz przyszła pora na Śpiące królewny. Gra wymyślona przez 6 letnie dziecko przenosi graczy w świat królewn, naleśników i smoków.
Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). | |
Miasto. Wieczór. Ty i Twoi przyjaciele uciekacie przed hordą agresywnych zombi... i tylko jednemu z was uda się przeżyć. Jak zostać tym szczęściarzem? Który z nich jest prawdziwym przyjacielem i poświeci się, żeby cię ocalić, a kto okaże się zdrajcą i spróbuje cię wepchnąć w lodowate ramiona zombi? Ważna wskazówka - karabin maszynowy jest czasem gorszy niż parasolka.
Celem każdego gracza jest umieszczenie przed sobą na stole pięciu kart przedmiotu - to jedyny sposób, aby nie stać się daniem głównym dla zombi. Jeśli gracz będzie miał przed sobą na stole pięć różnych kart zombi (z czarnym tłem), za późno na ucieczkę - został już złapany, pogryziony i najprawdopodobniej zjedzony.
Śpiąca królewna to bajka znana każdemu z nas, teraz przyszła pora na Śpiące królewny. Gra wymyślona przez 6 letnie dziecko przenosi graczy w świat królewn, naleśników i smoków.
Starożytna galaktyka upadła. Młode królestwo musi wyprodukowac nowe jednostki aby obronic sie przed barbarzyńskimi królestwami, prowadzisz barbarzyńskie Imperium Gwiezdne i masz wygrać za wszleką cene.
Zbuduj swoje własne, tętniące życiem miasto w grze karcianej Projekt: miasteczko! Dokupuj kolejne nieruchomości, rozbudowuj je i zdobywaj kolejne punkty zwycięstwa.
Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak handlować rozważnie, ponieważ jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
Karmaka jest strategiczną grą karcianą, w której gracze powoli wspinają się po szczeblach Karmicznej Drabiny, rozpoczynając grę jako małe, niewiele znaczące żuczki. Pierwszy gracz, który dosięgnie szczytu drabiny, wstąpi w najwyższą formę bytu i wygra rozgrywkę.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuj Więcej informacji Odrzuć