- Akcesoria
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warhammer 40000
- Warhammer 40,0000: Kill Team
- Blood Bowl
- Necromunda
- Warhammer Underworlds: Shadespire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Warhammer 40,0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- Warhammer 40000: Imperial Knights
- Warhammer 40,000: Apocalypse
- Warcry
- Aeronautica Imperialis
- Star Wars: Legion
- A Song of Ice & Fire
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- Różne
- CENTRUM PREZENTÓW
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Shinobi: Wojna Klanów

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
W grze Shinobi gracze wcielają się w role tajnych agentów najpotężniejszych klanów feudalnej Japonii. Wszystkie klany walczą o dominację w kraju, chcąc zjednoczyć Japonię pod swoim sztandarem. Nawet najliczniejsze i najlepiej uzbrojone armie mogą stać się bezużyteczne, jeśli otrzymają fałszywe rozkazy, wpadną w zasadzkę czy stracą swojego przywódcę.
Każdy z graczy ma wpływ na wszystkie pięć klanów, lecz do końca gry pozostaje zagadką, który uczestnik służy danemu klanowi. Aby doprowadzić swój klan do zwycięstwa, trzeba nie tylko planować z wyprzedzeniem, ale także wykazać się sprytem.
Komentarze
Napisz swoją opinię
Shinobi: Wojna Klanów
Polecamy również:
Punto
Gra zawiera 4 talie w 4 różnych kolorach. W każdej z nich znajdują się karty z kropkami (od 1 do 9).
Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności lub Anuluj