Pieniądze szczęścia nie dają. Ale mogą pomóc obronić się przed zawiścią i korupcją. Uczestnicząc w zażartych aukcjach, gracze zdobywają najlepsze fabryki i najcenniejsze symbole statusu dla swojego imperium. Dlatego też czasem może opłacić się sięgnąć głębiej do kieszeni, zanim jakaś niespotykanie podła akcja któregoś z przeciwników przekreśli nasze wszystkie wysiłki.
Podczas rozgrywki wykorzystuje się po 15 kart na każdego gracza. Jeżeli w grze biorą udział mniej niż 4 osoby, nadmiarowe karty należy odłożyć do pudełka bez podglądania. Karty biorące udział w grze trzeba potasować i ułożyć na środku stołu w formie zakrytej talii. Następnie odkrywa się karty w ilości zgodnej z działaniem "liczba graczy + 3" i układa je wszystkie w jednym rzędzie obok talii. Te karty tworzą giełdę.
Każdy z graczy otrzymuje 60€. Pozostałe banknoty, posortowane zgodnie z nominałami tworzą bank. W trakcie rozgrywki gracz nie powinni ujawniać przeciwnikom ilości posiadanych pieniędzy.
Rozgrywka składa się z kilku rund, a w każdej z nich rozgrywa się kolejno 4 następujące po sobie fazy: 1. Uzupełnienie giełdy 2. Zagranie kart akcji i kart wpływu 3. Licytacja kart 4. Produkcja i wypłata dochodów
Gra kończy się, kiedy jeden z graczy zgromadzi w swoim imperium co najmniej 40 punktów zwycięstwa. Imperium gracza to wszystkie zdobyte przez niego karty, które leżą przed nim na stole.
Uwaga: do gry dołączamy kartę promocyjną "Okrągła czterdziecha".
"Sekretem biznesu jest wiedzieć to, czego nie wiedzą inni."
You must defeat creatures to collect power stones and win the game. At your disposal you have Spells, Artifacts and Herbs to help you defeat the creatures.
Do małej wiosce Roanoke w Ameryce w 1587 roku przybywa Łowca Czarownic, aby schwytać niebezpieczną Czarownicę. Dziewięciu mieszkańców wioski jest podejrzanych, ale tylko grający Czarownicą wie, kto jest prawdziwym wrogiem.
Każdy gracz otrzymuje 9 kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty.
Wiochmen Wesele jest karcianą grą przygodową, pozwalającą graczom wcielić się w role Bohaterów, czyli uczestników nie do końca typowego, wiejskiego wesela. Lawirują oni pomiędzy tłumami gości, zadzierzgują nowe znajomości, lansują się, tańczą, jedzą piją i setnie bawią, jednocześnie zbierając wokół siebie grupę wielbicieli, którzy wesprą ich w każdej potrzebie.
"Spór o Bór 2. Na tamę marsz" to asymetryczna gra taktyczna, w której gracze wcielają się w dwóch dowódców prowadzących swoich poddanych w Bitwie o Rzekę. Celem atakującego jest uszkodzenie czterech tam lub przebicie się przez jedną tamę na drugą stronę rzeki. Obrońca nie może do tego dopuścić - jego zadaniem jest zmuszenie najeźdźcy do odwrotu i przetrwanie najazdu.
Ostium jest grą karcianą w klimacie mrocznego fantasy, w której gracze walczą ze sobą o panowanie nad nowym światem. Podczas gry wcielamy do naszej armii potężne kreatury budując swoje talie. Kluczem do zwycięstwa jest odkrycie kombinacji, umiejętne łączenie zdolności swojej armii, a także odpowiednio szybkie reagowanie na działania przeciwnika. Zniszczenie wrogich bram zapewni zwycięstwo.
Podczas rozgrywki w Ratujmy zwierzęta! wcielicie się w ratowniczki i ratowników zajmujących się ochroną dzikiej przyrody. Waszym zadaniem będzie ochronienie zagrożonych gatunków zwierząt z całego świata.
Dodatek wprowadza do gry nową frakcję - Gunslingers, a wraz z nią nowe typy akcji i jednostek. Talia, której ilustracje przywodzą na myśl mariaż dzikiego zachodu ze steampunkiem, zapewnia dodatkowe zróżnicowanie w czasie toczonych walk w świecie Siegestorm.
Światło słońca odbija się od tafli wody małego jeziorka, otulonego czerwonymi liśćmi bromelii. Z wody wyskakuje drzewołaz, skacząc dalej po cienkich gałęziach pobliskiego drzewa. Gorące słońce Amazonii oświetla gęste korony najwyższych drzew, jednak nie potrafi się przez nie przedrzeć aż do samego serca dżungli. Gardłowy krzyk wyjca przeszywa powietrze. Jaskrawo upierzony tukan podrywa się do lotu, poruszając listowiem. Tutaj wszystko żyje, przepycha się i rośnie, by być jak najbliżej słońca.