- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Legions Imperialis
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Warhammer: The Old World
- Sláine
- Victory at the Sea
- Legions Imperialis
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Mól szachrajek
Zadaniem graczy jest jak najszybsze pozbycie się swoich kart, zręcznie przy tym oszukując. W swojej turze każdy musi wyłożyć jedną z kart trzymanych na ręce. Musi mieć ona wartość o jedną wyższą lub niższą niż karta leżąca już na stole. Jeśli gracz nie posiada pasującej karty, dobiera jedną kartę
z wierzchu talii, a tura przechodzi na następną osobę. Gdy nikt nie widzi, uczestnicy mogą chować pojedyncze karty.
- 72 karty
- instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Dodelido
Szaleństwo zwierząt i kolorów! Czego jest więcej? Różowego? Pingwinów? A może nic nie ma przewagi?
Cytadela
W Cytadeli wcielasz się w średniowiecznego władcę, który próbuje wybudować swoje miasto, zanim jego przeciwnicy ukończą swoje. Powiększaj swoje miasto budując nowe dzielnice, ale pamiętaj o tym aby mądrze inwestować - niektóre dzielnice są warte więcej od innych, ale ich wybudowanie kosztuje więcej złota.
Escape Room: Magiczna sztuczka
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do Twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ.
Gra o Tron: Sojusze
Gra o Tron: Sojusze to dynamiczna gra karciana, w której wcielasz się w jednego głównych bohaterów „Pieśni lodu i ognia” George’a R.R. Martina. Zagrywaj karty wpływu i pozyskuj znanych z powieści sojuszników, nakłaniając ich, aby stanęli po Twojej stronie. Miej się jednak na baczności! Ci, którzy deklarują przyjaźń Tobie, mogą wchodzić w układy ze swoimi sąsiadami. W tym brutalnym świecie nawet najbliższy towarzysz może okazać się zdrajcą!
Karmaka
Karmaka jest strategiczną grą karcianą, w której gracze powoli wspinają się po szczeblach Karmicznej Drabiny, rozpoczynając grę jako małe, niewiele znaczące żuczki. Pierwszy gracz, który dosięgnie szczytu drabiny, wstąpi w najwyższą formę bytu i wygra rozgrywkę.
Osadnicy: Królestwa północy
Osadnicy z trzech północnych królestw, poszukując możliwości dalszego rozwoju, wypływają w kierunku obcych lądów w nadziei na znalezienie nowych zasobów. Budują nowe konstrukcje, wykorzystują nadchodzące wydarzenia i przechytrzając przeciwników, torują sobie drogę do wielkości.
Nie wiedzą, z kim będą musieli się zmierzyć - być może nawet z innym klanem ze swojego ludu. Ale nawet wtedy nie cofną się i zrobią to, co konieczne. Ich obecne ziemie są skromne, zasoby niewystarczające i muszą naprawdę ciężko pracować, aby zdobyć żywność i zasoby niezbędne do rozwoju!
Day & Night
Dzień czy noc? Od tego zależy, czy punktują karty o najwyższej czy najniższej wartości. Ale trzeba pamiętać o tym, że w jednej rundzie pory dnia mogą zmieniać się wiele razy. Ten, kto najlepiej rozszyfruje taktykę innych graczy i w odpowiednim momencie odwróci Kartę Czasu, będzie się cieszył ze zdobycia największej liczby gwiazdek.
Kryminalne zagadki: Upiór w...
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum.
Śpiące Królewny
Śpiąca królewna to bajka znana każdemu z nas, teraz przyszła pora na Śpiące królewny. Gra wymyślona przez 6 letnie dziecko przenosi graczy w świat królewn, naleśników i smoków.