- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Warhammer: The Old World
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Mamma Mia!
W tej smakowitej grze karcianej gracze wcielają się w piekarzy przygotowujących pizze. Gracze przyjmują od swoich kelnerów zamówienia i otrzymują z puli składniki, które łączą ze sobą, a następnie wkładają do pieca i pieką. Kiedy wszystkie składniki zostaną wykorzystane gracze otwierają piec, aby sprawdzić które pizze zostały przygotowane zgodnie z zamówieniami, a które nie. Niezrealizowane zamówienia wracają do graczy, którzy mogą spróbować je wykonać podczas kolejnej rundy.
Gracz, który po trzech rundach przygotuje najwięcej pizz zdobywa tytuł Mistrza Pizzy i zwycięża!
Sięgnij po tytuł Mistrza Pizzy!
W 2000 roku GAMES MAGAZINE przyznał grze tytuł Best Memory Game "Najlepsza gra pamięciowa".
Zawartość pudełka:
- 65 kart składników
- 40 zamówień
- 1 karta Mamma Mia!
- instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Projekt: miasteczko
Zbuduj swoje własne, tętniące życiem miasto w grze karcianej Projekt: miasteczko! Dokupuj kolejne nieruchomości, rozbudowuj je i zdobywaj kolejne punkty zwycięstwa.
Sabotażysta
Nic tak nie cieszy krasnoludzkiego serca jak ładna, lśniąca bryłka złota. Jako członek tej nieustraszonej braci naturalnie chcesz wydobyć jak najwięcej cennych skarbów. Jednak w kopalni są nie tylko poszukiwacze, ale też knujący w ciemnych tunelach sabotażyści. Komu uda się zgromadzić największe bogactwo?
Munchkin Grimm
Baśnie zebrane przez braci Grimm są pełne magii, oszustw i przemocy! Czyż nie brzmi to jak idealny temat dla Munchkina?
Teraz wasi bohaterowie mogą przebijać, wycinać i wypalać sobie drogę przez najbardziej znane historie, jakie kiedykolwiek zostały napisane. Postaci z baśni ożywają na kartach Munchkina Grimma, pozwalając Ci przeżyć przygodę, z której morał jest prosty - nie ufaj nikomu!
Bankrut
Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak handlować rozważnie, ponieważ jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
Samotna Wyspa
,,Samotna wyspa" to gra karciana dla 1-2 osób o budowie wioski na egzotycznej wyspie. Zbieraj i przetwarzaj zasoby, usprawniaj budynki, by zwiększyć ich produkcję, i wymieniaj je z korzyścią na targu. A może wolisz zbudować chatki mieszkalne i świątynie, by zdobyć cenne punkty zwycięstwa? Wyspa jest teraz w twoich rękach, sam zdecyduj, jak ją rozbudujesz.
Kryminalne zagadki: Upiór w...
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum.
Escape Room: Magiczna sztuczka
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do Twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ.