- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Zestawy startowe
- Zestawy bitewne
- US Army I Piechota
- US Army I Pojazdy
- US Army I Jednostki wsparcia
- British Army I Piechota
- British Army I Pojazdy
- British Army I Jednostki wsparcia
- Soviet Army I Piechota
- Soviet Army I Pojazdy
- Soviet Army I Jednostki wsparcia
- French Army
- Belgian Army
- Polish Army
- German Army I Piechota
- German Army I Pojazdy
- German Army I Jednostki wsparcia
- Imperial Japanese
- Italian Army
- Hungarian Army
- Finnish Army
- Akcesoria
- Kości Rozkazów i torby
- Elementy terenu
- Podręczniki
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Łowcy Smoków

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Łowcy smoków to gra o przebiegłości i dyplomacji w świecie, gdzie za każdym rogiem spotykamy smoki.
Każdy z graczy prowadzi drużynę łowców smoków - wojowniczkę, rycerza, złodzieja i czarodzieja. Jak wszyscy pogromcy smoków, mają oni tylko jeden cel. Zdobyć mnóstwo magicznych przedmiotów i łupów! Samo zabicie smoka to tylko początek. Najtrudniejsza część zadania zaczyna się kiedy opadnie pył, a smok leży pokonany. Właśnie wtedy trzeba uzgodnić podział łupów! Jeżeli gracze tego nie uczynią zanim upłynie wyznaczony czas, skarby przepadną.
Kiedy zabite zostaną wszystkie smoki, a skarby zostaną podzielone lub przepadną, gra się kończy. Następnie gracze zliczają punkty za swoje zdobycze.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Napisz swoją opinię
Łowcy Smoków
Polecamy również:
Fantastyczne światy
Wciel się we władcę i rozwijaj swoje królestwo najlepiej jak potrafisz! Którą drogę wybierzesz, na czym będziesz chciał się skupić? Czy zdecydujesz się podążać drogą siły, budując potężną armię i z jej pomocą zmiatać wrogów z powierzchni ziemi? A może zwrócisz się ku czarom, których źródło bije na niedostępnej, płonącej wyspie? Wybór należy do Ciebie, a dwie wybrane strategie nigdy nie będą takie same w tej prostej i niezwykle zmiennej karciance, jaką są Fantastyczne światy.
Marvel Champions: The Card...
Marvel Champions: The Card Game jest kooperacyjną żywą grą karcianą (ang. Living Card Game), w której gracze wcielają się w bohaterów Marvela, aby pokrzyżować nikczemne plany przeciwników. W trakcie gry będziecie wzywać kultowych sojuszników, przywdziewać potężne bronie i pancerze, a także korzystać z niszczycielskich taktyk w celu pokonania złoczyńców z uniwersum Marvela.
Samotna Wyspa
,,Samotna wyspa" to gra karciana dla 1-2 osób o budowie wioski na egzotycznej wyspie. Zbieraj i przetwarzaj zasoby, usprawniaj budynki, by zwiększyć ich produkcję, i wymieniaj je z korzyścią na targu. A może wolisz zbudować chatki mieszkalne i świątynie, by zdobyć cenne punkty zwycięstwa? Wyspa jest teraz w twoich rękach, sam zdecyduj, jak ją rozbudujesz.
Hero Realms
Przez ostatnie tysiąclecie Imperium pozostawało w stanie wojny. Napędzana wojskową precyzją oraz bezprecedensowym sojuszem ze smokami, Imperialna Armia odniosła niezliczone zwycięstwa i zaledwie kilka porażek. Imperium rosło w siłę do czasu, gdy jego największym wrogiem stał się, nie żaden z barbarzyńskich narodów na wschodzie, lecz własny, niedający się opanować rozmiar. Dotychczasową serię zwycięstw i ekspansję zastąpił niekończący się cykl rebelii, wymagający ponownego podboju przygranicznych terenów.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj