- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Fictionaire: Classic
Fictionaire to świetna, karciana gra imprezowa oparta na znanym i sprawdzonym pomyśle. W zabawie chodzi o to, by tworzyć fałszywe, ale wiarygodne definicje słów i wprowadzać w błąd innych uczestników.
Gracze tworzą fałszywe odpowiedzi na zadane hasła i próbują w przekonywujący sposób podać je osobie zgadującej. Cel rozgrywki to zgromadzenie jak największej ilości punktów za wskazywanie prawidłowych definicji. Jeżeli gracz wykaże się zdolnością blefowania i jego błędna odpowiedź zostanie wybrana, otrzyma za to punkty bonusowe.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Day & Night
Dzień czy noc? Od tego zależy, czy punktują karty o najwyższej czy najniższej wartości. Ale trzeba pamiętać o tym, że w jednej rundzie pory dnia mogą zmieniać się wiele razy. Ten, kto najlepiej rozszyfruje taktykę innych graczy i w odpowiednim momencie odwróci Kartę Czasu, będzie się cieszył ze zdobycia największej liczby gwiazdek.
Śpiące Królewny
Śpiąca królewna to bajka znana każdemu z nas, teraz przyszła pora na Śpiące królewny. Gra wymyślona przez 6 letnie dziecko przenosi graczy w świat królewn, naleśników i smoków.
Fort (edycja polska)
Wyobraź sobie, że ponownie stałeś się dzieckiem. Co chcesz robić? Oczywiście dobrać się do zabawek, wszamać mnóstwo pizzy, zdobyć nowych kumpli i zbudować najlepszy fort na dzielni. No to co? Do roboty!
Cytadela
W Cytadeli wcielasz się w średniowiecznego władcę, który próbuje wybudować swoje miasto, zanim jego przeciwnicy ukończą swoje. Powiększaj swoje miasto budując nowe dzielnice, ale pamiętaj o tym aby mądrze inwestować - niektóre dzielnice są warte więcej od innych, ale ich wybudowanie kosztuje więcej złota.
Puerto Rico: Gra karciana
Poszukiwacz złota czy Gubernator? Burmistrz czy Budowniczy?
Bez względu na rolę, w którą wcielisz się w Nowym Świecie, Twój cel będzie pewnie taki sam: odnieść sukces i zdobyć uznanie. Kto najlepiej zarządzi produkcją? Kto zbuduje najważniejsze budynki? Kto zbierze najwięcej punktów zwycięstwa?
Karmaka
Karmaka jest strategiczną grą karcianą, w której gracze powoli wspinają się po szczeblach Karmicznej Drabiny, rozpoczynając grę jako małe, niewiele znaczące żuczki. Pierwszy gracz, który dosięgnie szczytu drabiny, wstąpi w najwyższą formę bytu i wygra rozgrywkę.