Podczas swojej tury gracz odkrywa kartę z wierzchu talii i kładzie ją odkrytą obok. Następnie wykonuje akcję przedstawioną na karcie. Później kolejka przechodzi na następnego gracza.
Karty dzieci. Pod jakim duchem znajduje się dziecko, którego szukasz? Zastanów się dobrze,
a następnie odkryj kartę. Karta jest zakrywana z powrotem po każdej próbie.
Odkryłeś prawidłową kartę? Wtedy otrzymujesz stos kart zużytych. Odkryłeś nieprawidłową kartę? Następny gracz może poszukać dziecka i odkryć kartę, i tak dalej, dopóki dziecko nie zostanie odnalezione. Gracz, który odnajdzie dziecko otrzymuje stos kart zużytych. Później kolejka przechodzi na osobę siedzącą po jego lewej.
Karta zamiany. Zamień miejscami dwa duchy; bez podglądania.
Karta przesunięcia. Przesuń jednego ducha na wolne miejsce; bez podglądania.
Karta zgadywania. Jeżeli w białej sekcji znajduje się karta, gracz może zgadnąć jakie dziecko jest na niej przedstawione. Zgadłeś? W takim razie otrzymujesz stos kart zużytych. Nie zgadłeś albo w białej sekcji nie ma żadnej karty? Twój ruch się kończy, a kolejka przechodzi na następnego gracza.
Dzieciaki wściubiają nos w różne miejsca starodawnych ruin, jednak stary duch je dostrzegł
i postanowił spłatać psikusa. Zmienia dzieciaki w duchy! Ten, kto dobrze zapamięta, gdzie znajduje się każde z dzieci i zdobędzie najwięcej kart – wygrywa.
Zawartość pudełka:
- plansza do gry
- 12 kart zgadywania
- 14 kart przesuwania
- 14 kart zamiany
- 20 kart dzieci
- instrukcja