- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Warhammer: The Old World
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Małpie figle
Wyjątkowa gra zręcznościowa dla całej rodziny. Pełna emocji i interakcji, bo małpy robią małpie figle! Gracze umieszczają kokosy na łapkach małp i strzelają nimi jak z katapulty. Jeśli kokos trafi do kosza (i z niego nie wypadnie), gracz zabiera kosz. Kto pierwszy zdobędzie sześć koszy – wygrywa.
Zawartość pudełka:
- 4 małpki
- 36 kokosów
- 14 kubeczków
- 4 plansze graczy
- 12 kart akcji
- instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Wilki i Owce
Wilki i owce" to gra taktyczna, przy której dobrze bawić się będą zarówno dorośli, jak i dzieci. W grze niemałą rolę ma do odegrania wasz zmysł obserwacji i przewidywania ruchów przeciwnika, które to zostanią wystawione na ciężką próbę.
Gnaj, robaczku!
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa!
Jurassic World: Piotruś i Memo
Jurassic World: Piotruś i Memo to 25 kart pozwalających grać wdwie gry rozwijające spostrzegawczość i zapewniające dużo dobrej zabawy ich uczestnikom.
Piotruś - karty dobiera się w pary. Wszystkie karty mają parę, poza jedną - Piotrusiem. Osoba, która na końcu rozgrywki zostanie z Piotrusiem w ręku, przegrywa.
Pamięć - karty rozkłada się na stole zakryte. Gracze odkrywają po kolei po dwie karty. Jeśli tworzą parę - gracz zyskuje punkt. Jeśli karty nie tworzą pary - po pokazaniu wszystkim graczom wracają na stół w te same miejsca.
Pluszowych snów
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego!
Iniemamocni 2: Piotruś i memo
Iniemamocni 2: Piotruś i Memo to 25 kart pozwalających grać w dwie gry rozwijające spostrzegawczość i zapewniające dużo dobrej zabawy ich uczestnikom.
Piotruś - karty dobiera się w pary. Wszystkie karty mają parę, poza jedną - Piotrusiem. Osoba, która na końcu rozgrywki zostanie z Piotrusiem w ręku, przegrywa.
Pamięć - karty rozkłada się na stole zakryte. Gracze odkrywają po kolei po dwie karty. Jeśli tworzą parę - gracz zyskuje punkt. Jeśli karty nie tworzą pary - po pokazaniu wszystkim graczom wracają na stół w te same miejsca.
Detektyw Bombel
Poznaj Detektywa Bombla - znanego poszukiwacza przygód i niestrudzonego tropiciela tajemnic! To z nim odwiedzisz trzy niezwykłe miejsca: szkołę, wesołe miasteczko i piracką wyspę, by zrealizować postawione przed Tobą zadania. Możesz działać w pojedynkę lub w większej grupie, współpracując, by wykonać zadanie.
Zaginiona Księga Baśni
Zły król wyrwał wszystkie strony z Wielkiej Księgi Baśni i rozrzucił je po zamkowym ogrodzie. Gracze wspólnie starają się odnaleźć połówki stron, przesuwając na planszy drewniane kafelki. Muszą zdążyć złożyć księgę w całość, zanim król wróci do zamku!