- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Zestawy startowe
- Zestawy bitewne
- US Army I Piechota
- US Army I Pojazdy
- US Army I Jednostki wsparcia
- British Army I Piechota
- British Army I Pojazdy
- British Army I Jednostki wsparcia
- Soviet Army I Piechota
- Soviet Army I Pojazdy
- Soviet Army I Jednostki wsparcia
- French Army
- Belgian Army
- Polish Army
- German Army I Piechota
- German Army I Pojazdy
- German Army I Jednostki wsparcia
- Imperial Japanese
- Italian Army
- Hungarian Army
- Finnish Army
- Akcesoria
- Kości Rozkazów i torby
- Elementy terenu
- Podręczniki
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Koontz: Kalejdoskop

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Lustereczko, powiedz prędko, czy potrafisz stworzyć piękno? Sir David Brewster, szkocki naukowiec, który żył w XVIII wieku odkrył, że potrafi! Badał jak światło odbija się od powierzchni szkła. Dopasowywał właśnie szklane płytki, układając je w kształt rynny, kiedy nagle odkrył, że odbijające się na końcu tego układu światło świecy tworzy przepiękne symetryczne figury. Kalejdoskop - tak nazwał nowe, tworzące imponujące wzory urządzenie!
Odkryj wspaniały zestaw kształtów i kolorów. Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn.
Komentarze
Napisz swoją opinię
Koontz: Kalejdoskop
Polecamy również:
Ale cyrk!
Przed Państwem najsłynniejsza grupa cyrkowa świata! Zapraszamy na zapierające dech w piersiach akrobatyczne show! Poznajcie grupę śmiałków, która potrafi zaprzeczyć prawom grawitacji!
BrainBox - Poznaję litery
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję litery to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz rośliny, zwierzęta, a nawet zabawki, które pozwolą dziecku odkryć świat liter.
Jurassic World: Piotruś i Memo
Jurassic World: Piotruś i Memo to 25 kart pozwalających grać wdwie gry rozwijające spostrzegawczość i zapewniające dużo dobrej zabawy ich uczestnikom.
Piotruś - karty dobiera się w pary. Wszystkie karty mają parę, poza jedną - Piotrusiem. Osoba, która na końcu rozgrywki zostanie z Piotrusiem w ręku, przegrywa.
Pamięć - karty rozkłada się na stole zakryte. Gracze odkrywają po kolei po dwie karty. Jeśli tworzą parę - gracz zyskuje punkt. Jeśli karty nie tworzą pary - po pokazaniu wszystkim graczom wracają na stół w te same miejsca.
Uratuj pszczołę
Ostrożnie usuwaj fragmenty plastra miodu, aby nie zrzucić pszczółki Gieni odpoczywającej po ciężkim dniu pracy. Kto doprowadzi do zniszczenia misternej konstrukcji plastra, w ramach przeprosin będzie musiał ją odbudować. A potem może żądać rewanżu.
Memos ilustrowane
Zagraj w specjalną edycję Memos. Kultowa gra pamięciowa teraz dostępna jest w pięknym wydaniu graficznym. Na 60 kartonikach znajdziesz aż 30 ilustrowanych kafelków, które musisz połączyć w pary. Gra kończy się w momencie, gdy wszystkie pary zostaną odnalezione.
Zagadki Smoka Obiboka...
Karty leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Każdy gracz otrzymuje po jednej planszy ze smokiem. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko zgadnie, dostaje kolorowy żeton i kładzie go na swojej planszy w kółeczku, w kolorze żetonu.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy zapełni swoją planszę sześcioma żetonami. Gra edukacyjna "Zagadki Smoka Obiboka" poszerza wiedzę o świecie i wzbogaca słownictwo. Rozwija wyobraźnię i zdolność logicznego myślenia.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj