- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Zestawy startowe
- Zestawy bitewne
- US Army I Piechota
- US Army I Pojazdy
- US Army I Jednostki wsparcia
- British Army I Piechota
- British Army I Pojazdy
- British Army I Jednostki wsparcia
- Soviet Army I Piechota
- Soviet Army I Pojazdy
- Soviet Army I Jednostki wsparcia
- French Army
- Belgian Army
- Polish Army
- German Army I Piechota
- German Army I Pojazdy
- German Army I Jednostki wsparcia
- Imperial Japanese
- Italian Army
- Hungarian Army
- Finnish Army
- Akcesoria
- Kości Rozkazów i torby
- Elementy terenu
- Podręczniki
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Już gram: Piżamki - Układanka
Zwierzątka szykują się do snu. Pomóż im skompletować piżamki w taki sposób, aby wzór pasował do poduszeczki. Gra ćwiczy pamięć i spostrzegawczość.

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Zwierzątka szykują się do snu. Pomóż im skompletować piżamki w taki sposób, aby wzór pasował do poduszeczki. Gra ćwiczy pamięć i spostrzegawczość.
Zawiera dwa warianty zabawy: dzieci mogą bawić się w ubieranie zwierzątek lub zagrać w grę z elementem memory.
1. Układanka:
Wszystkie zwierzątka ubierz w piżamki w kolorze poduszeczek. Załóż zwierzątkom dowolne piżamki, takie zestawy jakie Ci się podobają.
2. Gra:
Zaproś do zabawy mamę lub tatę. Odwróćcie wszystkie koszulki i spodenki kolorami do dołu. Odkrywajcie piżamki po 2 elementy naraz. Kto pierwszy ubierze swoje zwierzątka – wygra.
- Zawartość pudełka:
- 6 koszulek
- 6 spodenek
- 6 poduszeczek
- 6 główek zwierzątek
- propozycje zabaw
- instrukcja
Opis
- Autor:
- Ewa Falkowska
- Wiek:
- od 2 lat
- Czas gry:
- 20 minut
- Liczba graczy:
- 1-4 graczy
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
DUOS Sport i Baśnie
W Duos liczy się kreatywność oraz umiejętność przywidywania skojarzeń pozostałych uczestników rozgrywki. Szybkie rundy i masa ciekawych rozmów nad stołem – to właśnie Duos, towarzyska gra, która sprawdzi się zarówno w gronie rodziny, jak i znajomych. Jednocześnie na rynku zadebiutują dwa pudełka. Każde zawiera 2 kategorie i wszystko co jest potrzebne do zabawy. Zawartość obu można połączyć.
Dobble Psi Patrol
As the sun begins to rise upon the fields of Pelennor, the great siege of Minas Tirith is all but lost… Yet hope has not faded and help is close at hand. Through the crisp morning air, the sound of horns can be heard ringing out, signalling the arrival of King Théoden and the Riders of Rohan.
Kopciuszek
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie – w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar.
Jurassic World: Piotruś i Memo
Jurassic World: Piotruś i Memo to 25 kart pozwalających grać wdwie gry rozwijające spostrzegawczość i zapewniające dużo dobrej zabawy ich uczestnikom.
Piotruś - karty dobiera się w pary. Wszystkie karty mają parę, poza jedną - Piotrusiem. Osoba, która na końcu rozgrywki zostanie z Piotrusiem w ręku, przegrywa.
Pamięć - karty rozkłada się na stole zakryte. Gracze odkrywają po kolei po dwie karty. Jeśli tworzą parę - gracz zyskuje punkt. Jeśli karty nie tworzą pary - po pokazaniu wszystkim graczom wracają na stół w te same miejsca.
Zakręcone węże
Zakręcone węże postanowiły sprawdzić, który z nich potrafi najbardziej zbliżyć czubek ogona do języka, zwijając swoje długie ciało. Sprawa nie jest prosta, bo gdy tak wiją się na wszystkie strony, trudno oszacować, gdzie wyląduje koniec!
Skarpetki
Gra Skarpetki to wesoła zabawa dla najmłodszych, ćwicząca koncentrację i spostrzegawczość.
Zadaniem uczestników rozgrywki jest jak najszybsze odnalezienie par skarpetek, które zagubiły się podczas prania.
ABC Malucha: Przeciwieństwa
ABC Malucha: Przeciwieństwa to wesoła gra, w której dziecko ma za zadanie odnaleźć pary przeciwieństw. Dzieci obserwują i porównują elementy, wyszukując podobieństwa i różnice.