- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Zestawy startowe
- Zestawy bitewne
- US Army I Piechota
- US Army I Pojazdy
- US Army I Jednostki wsparcia
- British Army I Piechota
- British Army I Pojazdy
- British Army I Jednostki wsparcia
- Soviet Army I Piechota
- Soviet Army I Pojazdy
- Soviet Army I Jednostki wsparcia
- French Army
- Belgian Army
- Polish Army
- German Army I Piechota
- German Army I Pojazdy
- German Army I Jednostki wsparcia
- Imperial Japanese
- Italian Army
- Hungarian Army
- Finnish Army
- Akcesoria
- Kości Rozkazów i torby
- Elementy terenu
- Podręczniki
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Halli Galli

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Każdy gracz kolejno odwraca kartę. W chwili, gdy odkryte karty pokażą dokładnie 5 owoców tego samego typu, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty.
Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Jeżeli gracz zadzwoni dzwonkiem przez pomyłkę, a odkryte karty nie pokazują dokładnie 5 owoców tego samego typu, to musi on za karę oddać każdemu z pozostałych graczy jedną kartę ze swojej zakrytej talii.
Celem gry jest zdobycie największej liczby kart.
Gra świetnie nadaje się do nauki szybkiego liczenia przez młodsze dzieci i wyrabia spostrzegawczość oraz refleks! Całej rodzinie dostarcza wesołej zabawy!!!
Liczba Graczy: 2-5
Zawartośc Pudełka:
- 56 kart
- 1 dzwonek
- instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Napisz swoją opinię
Halli Galli
Polecamy również:
Andor Junior
Od czasu wielkiej nawałnicy w okolicach Zamku nieustannie kręci się samotna wilczyca, szukająca swoich młodych. W grze Andor Junior wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo.
Pędzące Żółwie XXXL
Pędzące żółwie XXXL to ogromne pudło, w którym znajdziecie powiększone elementy ze znanej wszystkim gry „Pędzące żółwie”. Dzięki temu będziecie mogli zagrać z dziećmi na podłodze, co zapewni im jeszcze większą frajdę. Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do grządki sałaty. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których żółwie przemieszczane są po trasie wyścigu.
Wilk morski
Przewozisz 4 rodzaje towarów. Zdobędziesz punkty, jeśli uda ci się dostarczyć je do portu.
Unikaj piratów i innych niebezpieczeństw. W razie zagrożenia skorzystaj z pomocy wilka morskiego!
Sznurki i Dziurki -...
Wyszywanki bez igły. Dziecko przewleka sznurek przez dziurki, może wykorzystać jeden sznurek lub kilka. Ten sam obrazek za każdym razem wygląda inaczej.
Iniemamocni 2: Piotruś i memo
Iniemamocni 2: Piotruś i Memo to 25 kart pozwalających grać w dwie gry rozwijające spostrzegawczość i zapewniające dużo dobrej zabawy ich uczestnikom.
Piotruś - karty dobiera się w pary. Wszystkie karty mają parę, poza jedną - Piotrusiem. Osoba, która na końcu rozgrywki zostanie z Piotrusiem w ręku, przegrywa.
Pamięć - karty rozkłada się na stole zakryte. Gracze odkrywają po kolei po dwie karty. Jeśli tworzą parę - gracz zyskuje punkt. Jeśli karty nie tworzą pary - po pokazaniu wszystkim graczom wracają na stół w te same miejsca.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj