- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Gra w inteligencję
Jedna z bardzo popularnych gier. Sprawdzona na lekcjach. Niezastąpiona w podróży. Kartki, ołówki, trochę dobrych pomysłów i mamy wspaniałą zabawę. Zakręć strzałką i wylosuj kategorie. Jeszcze jeden ruchstrzałki i już wiesz na jaką literę będziecie wypisywać wyrazy. Zaczynamy! Litera K, kategorie: państwo, miasto, roślina, zwierzę, imię i przedmiot.
Zawartość pudełka:
bloczek do gry, 2 ołówki, plansza do losowania, strzałka, instrukcja.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Halli Galli: Junior
Halli Galli: Junior to wersja światowego bestsellera, gry uwielbianej przez graczy w każdym wieku, przeznaczona dla najmłodszych. Szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości szybkości i… porównywaniu kolorowych klaunów. Tylko uważaj na smutnych klaunów! Ale tym razem ważne są też kolory na kartach.
Kopciuszek
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie – w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar.
Zagadki Smoka Obiboka...
Karty leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Każdy gracz otrzymuje po jednej planszy ze smokiem. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko zgadnie, dostaje kolorowy żeton i kładzie go na swojej planszy w kółeczku, w kolorze żetonu.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy zapełni swoją planszę sześcioma żetonami. Gra edukacyjna "Zagadki Smoka Obiboka" poszerza wiedzę o świecie i wzbogaca słownictwo. Rozwija wyobraźnię i zdolność logicznego myślenia.
Szukaj i znajdź: Farma
Na farmie czeka mnóstwo gier i zabaw, ale tym razem zwierzątka bawią się w chowanego. Karty informują, które dwa zwierzaki trzeba znaleźć, a gracze, którzy pierwsi je znajdą zostaną nagrodzeni. Plansza składa się z dużych puzzli, które za każdym razem można ułożyć inaczej. Można też wybrać łatwiejszą albo bardziej wymagającą wersję gry.
Panika w laboratorium
Pomocy! Ameby uciekły z laboratorium! Musicie pomóc je wyłapać, ale nie będzie to takie proste. Te małe stworzonka zmieniają kolory, kształty i wzory, a do tego uwielbiają chować się w wentylacji.
Ratuj Króliczki!
Jest wspaniały letni dzień. Króliczki bawią się w swojej norce. Nagle zaczyna padać deszcz i norka wypełnia się wodą. Króliki bardzo nie chcą zamoczyć futerka. Szybko uciekają do 5 kolorowych wyjść. Kto pomoże króliczkom wydostać się z norki?
Detektyw Bombel
Poznaj Detektywa Bombla - znanego poszukiwacza przygód i niestrudzonego tropiciela tajemnic! To z nim odwiedzisz trzy niezwykłe miejsca: szkołę, wesołe miasteczko i piracką wyspę, by zrealizować postawione przed Tobą zadania. Możesz działać w pojedynkę lub w większej grupie, współpracując, by wykonać zadanie.
Opowiadanki
"Dawno, dawno temu, gdy dorośli byli mali i uwielbiali opowieści pełne przygód, Wilfried i Marie znaleźli magiczną księgę. Dzieci mogły wskakiwać do spisanych tam baśni, a po kilku takich wycieczkach zaprzyjaźniły się z zabawnymi zwierzętami zamieszkującymi stronice książki..."