- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Lotti Karotti
Wyścig królików rozpoczęty! Wszystkie króliczki wspinają się, aby zdobyć marchewkę. Niestety po drodze czeka je wiele niebezpieczeństw. Komu uda się nie spaść i kto jako pierwszy osiągnie cel? Gra grarantuje mnóstwo zabawy wszystkim uczestnikom. Dołączmy do ekscytującego i szalonego wyścigu zajączków! Wygrywa ten, kto pierwszy zdobędzie soczystą marchewkę na szczycie wzgórza. Po drodze czeka jednak wiele niespodzianek. Pojawiają się nagle dołki i ... OJEJ! jeden z zajączków wpada do środka i znika. Zaczynamy, obracamy marchewkę, niech każdy dobrze się bawi!
Zawartość pudełka:
1 zielone wzgórze z obracającą się marchewką, 16 zajączków w 4 kolorach, 24 karty.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Ratuj Króliczki!
Jest wspaniały letni dzień. Króliczki bawią się w swojej norce. Nagle zaczyna padać deszcz i norka wypełnia się wodą. Króliki bardzo nie chcą zamoczyć futerka. Szybko uciekają do 5 kolorowych wyjść. Kto pomoże króliczkom wydostać się z norki?
Wilk, koza i kapusta
Jak przewieźć statkiem wilka, kozę i kapustę? To nie takie proste, ponieważ wilk ma apetyt na kozę, a koza bardzo chętnie schrupie kapustę! Jedyna nadzieja w tym, że na statku znajdzie się pies, który zapewni porządek na pokładzie. Gracze będą musieli wykazać się dobrą pamięcią i sprytem, aby przewieźć na wyspę swoje zwierzęta i kapustę!
Znajdź różnicę
Difference Junior to szybka i nieskomplikowana gra, która - w zależności od towarzystwa - albo zmusza do trwania w skupieniu i ostrej rywalizacji albo wśród okrzyków radości i niedowierzania Że jak to? Już?! pozwala na przeżycie wielu radosnych chwil!
IQ - Quiz Zoologiczny
Świetna gra quizowa dla miłośników zwierząt. Fauna po tej grze stanie przed Tobą otworem.
Sprytna ośmiornica
Sprytna Ośmiornica to nowa, dynamiczna gra zręcznościowa, w której gracze ustawiają konstrukcje z plastikowych kubeczków za pomocą gumowych macek. Gracze muszą odwzorować zadania, które znajdują się na specjalnych kartach. Wygrywa ten, kto zrobi to najszybciej, ale uwaga, to nie takie proste. Super zabawa gwarantowana!
Bułka, Kotek, Pizza
Bułka, Kotek, Pizza – zapamiętaj te trzy urocze słowa! W tej niezwykle prostej grze dla najmłodszych staramy się jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart. Odwróć wierzchnią z nich mówiąc jedno z tytułowych słów. Jeśli obrazek na karcie zgadza się z hasłem, odkryj kolejną. Na stole pojawił się cuks? Zgarnij go, zanim zrobią to przeciwnicy, żeby rozegrać dodatkową turę! Zwycięży ten, kto jako pierwszy wyczerpie cały stos.
Cortex dla Dzieci 2
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą!
W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!