Pociągi: Europa
"Najlepsza Gra Rodzinna" w Rosji i "Najlepsza Gra Planszowa" w Austrii. Rozwijaj swoje linie kolejowe.
Poczuj ducha rywalizacji rodem z epoki kompanii handlowych!
W grze Mombasa wcielasz się w inwestora kupującego udziały kompanii handlowych, zlokalizowanych w czterech afrykańskich miastach: Mombasa, Cape Town, Saint-Louis i Kair. Twoim celem będzie rozbudowa sieci faktorii handlowych tak, aby zarobić jak najwięcej pieniędzy.
Kompanie handlowe były spółkami tworzonymi w celu eksploracji nowych terytoriów, handlu z nimi i ich kolonizacji. Ich działalność nierozerwalnie łączy się z mrocznym rozdziałem historii ludzkości – światową kolonizacją. Okres ten, trwający od mniej więcej XV wieku do połowy XX wieku, powiązany jest z wyzyskiem i niewolnictwem.
Pomimo że fabuła gry jest osadzona w tym czasie, Mombasa nie jest symulacją historyczną. To gra strategiczna, z naciskiem na ekonomię, która luźno nawiązuje do historycznych wydarzeń i umieszcza je w fikcyjnej oprawie. Wyzysk Afryki i jej mieszkańców nie jest w żaden sposób przedstawiony w grze.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o historii tego okresu, polecamy lekturę książki: History of Modern Africa: 1800 to the Present Richarda J. Reida z serii Blackwell Concise History of the Modern World.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
"Najlepsza Gra Rodzinna" w Rosji i "Najlepsza Gra Planszowa" w Austrii. Rozwijaj swoje linie kolejowe.
Grający w Automobile (od 3 do 5 osób) prowadzą własne koncerny motoryzacyjne. Budują fabryki samochodów, organizują sieci sprzedawców i inwestują w rozwój technologiczny swoich zakładów. Mogą produkować tanie auta, na które popyt rośnie najszybciej, samochody dla klasy średniej, o stabilnym popycie oraz drogie limuzyny dla klasy wyższej.
Swoim codziennym życiem, ale też odkryciami i grabieżami udowodniliście, że jesteście wielkimi wodzami. Nadszedł czas poszerzyć swoje horyzonty. Wypatrujcie nowych wysp i kolejnych okazji do plądrowania, aby zdobyć jeszcze więcej towarów i zwierząt oraz zupełnie nowe możliwości wykonania akcji. Stawcie czoła niecodziennym wyzwaniom i sprawdźcie, kto z was zgromadzi najbardziej imponujące bogactwa i stanie się najznamienitszym wśród Wikingów.
Prostsza i łatwiejsza od wersji planszowej - to wspaniała i emocjonująca gra. Zręcznie operując swoim kapitałem, stosując odpowiednią strategię wobec przeciwników i mając odrobinę szczęścia, możesz dorobić się fortuny i zostać zwycięzcą.
Ogromną zaletą gry jest... brak planszy! Wszystko odbywa się za pomocą kart, które są poręczne i łatwo je spakować do plecaka. Uproszczone zasady pozwalają rozgrywać krótkie partie - pod namiotem, czekając na pociąg lub na wykładzie ;)
Ekonomia i eksploracja, przygoda i zaciekłe walki z tym co nienazwane… Czy będziesz w stanie odkryć przerażające tajemnice Australii, by ocalić ludzkość przed nieuniknioną zagładą?
AuZtralia to gra strategiczna z mocnymi wątkami ekonomicznymi oraz przygodowo-eksploracyjnymi, przeznaczona dla od jednej do czterech osób. Akcja gry osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości lat trzydziestych XX wieku.
London, 1921. At the world famous Portobello Market, the goal in the morning is to secure the best places to build stalls. Try to place your stalls in the most lucrative manner, cut off your opponents, and grab the most profitable alleys for yourself. You can build only where the Bobby stands—but a little cash will make the Bobby stand where you want him to!
Obecnie targi oferują odwiedzającym liczne stoiska, restauracje i usługi. W Mercado de Lisboa gracze otwierają stoiska na rynku, ściągają do nich klientów, zakładają nowe restauracje i wpływają na ceny produktów.
New Frontiers to gra planszowa zaprojektowana przez Toma Lehmanna wykorzystująca mechanikę budowy silniczka, w której gracze budują swoje kosmiczne imperia, odkrywają i kolonizują planety, nabywają technologie, produkują i sprzedają towary.
After a successful bank heist, you and your fellow thieves are laying low and enjoying the good life. Most of the cash has been hidden away, and the rest has been invested in businesses throughout the city. Everything is going according to plan until the police get a breakthrough in their investigation. Accusations are made, fingers are pointed, and after a heated argument, you decide to go your separate ways. Chaos ensues as the SWAT team is called in and starts to close off the city’s exits. Your only choice now is to escape the city before it is completely locked down. But you need a plan — a good route that allows you to leave the city while recovering as much of the money as possible.
This age of art and capitalism has created a need for a new occupation - The Gallerist.
Combining the elements of an Art dealer, museum curator, and Artists’ manager, you are about to take on that job! You will promote and nurture Artists; buy, display, and sell their Art; and build and exert your international reputation. As a result, you will achieve the respect needed to draw visitors to your Gallery from all over the world.
Catan ... dziewicza wyspa, którą odkryliście razem z przyjaciółmi. Jesteście jej pierwszymi mieszkańcami. Zakładacie najpierw osady i budujecie pierwsze drogi. Wymieniacie się surowcami, rozwijacie osady do miast. Czasami brakuje wam gliny, innym razem rudy. Handel otwiera nowe możliwości dla was, ale także dla waszych rywali. Po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy też rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. W końcu jasnym będzie to, że tylko jeden z graczy może być władcą Catanu. Kto będzie najlepszym z osadników?
Anachrony to zaawansowana gra planszowa przeznaczona dla 1-4 graczy. Do zwycięstwa w grze prowadzi wiele dróg, jednak sukces zapewni tylko doskonała strategia i przemyślane ruchy. Gracze mogą wysyłać sobie cenne zasoby z przyszłości, ale później muszą się wrócić, aby
uniknąć niebezpiecznych paradoksów. Aby wygrać, każdy z graczy musi dokładnie zaplanować swoje turnieje i wykorzystać dostępne zasoby w najlepszy możliwy sposób.
W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza.