Przepowiednia
Od wielu lat krainę tę omijali wędrowcy, a po traktach opowiadano, że nawet ptaki nie przelatują nad tamtymi dolinami. Odkąd na starożytne świątynie rzucono klątwę, ich magiczna moc zapewniająca mieszkańcom spokój i dobrobyt, ledwo się tliła.
Przepowiednia głosi jednak, że ten kto zdoła odnaleźć magiczne runy i rozwikłać ich zagadkę, ten zdejmie klątwę na wieki. Używaj mocy teleportu, by skrócić drogę między świątyniami. Zbieraj kryształy i umieszczaj je w konfiguracji, jak nakazują stare księgi. Wykorzystaj kryształową moc, by zostać tym, który zdejmie klątwę.
Od wielu lat krainę tę omijali wędrowcy, a po traktach opowiadano, że nawet ptaki nie przelatują nad tamtymi dolinami. Odkąd na starożytne świątynie rzucono klątwę, ich magiczna moc zapewniająca mieszkańcom spokój i dobrobyt, ledwo się tliła.
Przepowiednia głosi jednak, że ten kto zdoła odnaleźć magiczne runy i rozwikłać ich zagadkę, ten zdejmie klątwę na wieki. Używaj mocy teleportu, by skrócić drogę między świątyniami. Zbieraj kryształy i umieszczaj je w konfiguracji, jak nakazują stare księgi. Wykorzystaj kryształową moc, by zostać tym, który zdejmie klątwę.
Przepowiednia to bajecznie wykonana gra korzystająca z unikalnej mechaniki „kryształowej sieci” stanowiącej swoistą grę w grze.
Zadaniem graczy jest przełamać klątwy, którymi obłożono świątynie w fantastycznej krainie. W tym celu muszą zdobywać magiczne kryształy. Same posiadanie niezbędnych zasobów nie jest jednak wystarczające.
Do przełamania klątw konieczne będzie użycie ich w odpowiedniej kolejności, co z kolei wymaga przemyślanego ich ułożenia we wspomnianej kryształowej sieci.
Zawartość pudełka:
- 5 dwustronnych kart świątyni
- 10 kart pustkowi
- 20 kart runów
- 6 kart celów
- 4 dwustronne kryształowe sieci
- 60 kryształów
- 24 znaczniki złamanych klątw
- 1 plansza punktacji
Opis
- Autor:
- Wei-Min Ling
- Wiek:
- od 10 lat
- Czas gry:
- 30 minut
- Liczba graczy:
- 2-4 graczy
- Instrukcja:
- polska
- Wydanie:
- polskie
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.